Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Mgr. David Pokorný > Doporučení

Doporučení z první ruky

Mgr. David Pokorný — marketingový stratég a konzultant se zaměřením na komunikaci, PR a brandbuilding

Zobrazuji všech 8 doporučení prezentace Mgr. David Pokorný:
David je vynikající profesionál v oblasti marketingu, který má neuvěřitelný zájem o inovace, využití technologií a celkově vnímá věci z daleko širšího - byznysového kontextu, než je zvykem. S takovými lidi se nesetkávám příliš často, přitom jde o přístup k práci a dovednosti, které budou v digitální budoucnosti naprosto zásadní.

Filip Dřímalka

zakladatel digiskills.cz / autor knihy HOT: Jak uspět v digitálním světě
Když chcete značku posouvat někam do oblasti hodně odvážných snů - je fajn mít jako parťáka člověka, který v sobě spojuje dvě polohy. Jednak je samozřejmě snílek a nebojí se vidět hodně odvážně. A jednak má reálné zkušenosti a umí věci domyslet. A přesně tohle v sobě David Pokorný spojuje. Umí krásně kreslit velké vize, ale zároveň k nim dodat praktický návod jak do cíle dokráčet a zase tak moc neklopýtat. Nebo když už, tak alespoň dopředu pojmenovat problémy, na kterých se to začne zadrhávat. A přes to všechno před sebou vidět ten velký cíl a motivovat ostatní, aby se nenechali rozhodit drobnostmi.

Oldřich Sova

majitel ATEX Sportswear
Dal těm marketingovým myšlenkám, na kterých jsem Sklizeno postavil, řád a vydestiloval z toho jasnou strategii. Vyladil vizuální styl a definoval jazyk, kterým firma mluví se zákazníkem. Vybudoval TOP komunitu na sockách. A dostal nás do televize! Tohle všechno fakt umí. A taky je hodně slabej v úředničině. Takže pokud hledáte skvělou administrativní sílu, sáhněte stoprocentně jinam. Ve strategii a kreativě se ale určitě nespletete.

David Kukla

zakladatel Sklizeno
S Davidem Pokorným jsem měla možnost spolupracovat při nastavování komplexních procesů spojených s nově vznikající agendou vnějších vztahů a propagace Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. Má vynikající schopnost strategicky o komunikaci přemýšlet, jít rychle k jádru věci a zbavit úkol všeho, co odvádí pozornost a energii od stanoveného cíle. Navrženou strategii nám pomohl uvést do praxe, poskytl zhodnocení silných a slabých stránek týmu i rady, jak se dál zlepšovat. Tým pod jeho supervizí věděl přesně, co má kdo dělat a proč. Oceňuji jeho schopnosti vést a motivovat, o kterých jsem se mohla přesvědčit.

Jana Horáková

proděkanka pro vnější vztahy FF MU
Davida jsem poznal ještě jako marketingového ředitele BVV. Oslovil jsem ho s myšlenkou spolupráce, která byla úplný punk a dost mě překvapilo, že mi jednak odepsal a hlavně neměl problém to celé posvětit a zařídit. Je to člověk, který řídil marketingová oddělení fakt velkých korporací i hodně malých startupů. Umí vidět komunikaci strategicky, má náhled „za obzor“ a vidí cesty tam, kde by je ostatní nehledali. Navíc strategie, kterou vymyslí, nezůstane jen na slajdech powerpointu, ale umí ji zrealizovat. Pokud to znamená vytvořit team nebo jen zapojit externí specialisty, tak vím, že dobře popíše role a nastaví kompetence. Je lídrem, který srozumitelně vysvětlí vizi, za kterou má smysl jít.

Petr Krejčí

zakladatel Minutový řečník
David umí v pracovní rovině skvěle najít hranici, kde začíná důvěra v partnera, se kterým na projektu spolupracuje. Jinak řečeno, přesně ví, kde končí potřeba kontroly z jeho strany a otevírá se motivující pole důvěry v členy jeho týmu. Je to v Česku poměrně vzácná manažerská vlastnost, daná jeho schopností nad projekty z oblasti marketingu a komunikace přemýšlet se strategickým nadhledem. Jeho další silnou stránkou je schopnost uvést nastavenou strategii do praxe, stanovit její priority a efektivně vyhodnotit metriku její úspěšnosti. Naše vzájemná spolupráce vedla vždy k velmi efektivním výsledkům a zcela superlativnímu hodnocení ze strany zadavatelů.

Daniel Olszyna

concept director / CONCEPT LINE s.r.o.
Společně s Davidem Pokorným jsme měli nápad zkusit v seriálu Ohnivé kuře postavit reálnou prodejnu Sklizeno se vším všudy. Obrandovanou tak, jak je ve skutečnosti, stejně dispozičně řešenou a se stejným sortimentem jako je v reálu. Velký projekt, který bylo potřeba hlavně uřídit. A David byl ten nejlepší parťák na straně klienta, který tohle v pohodě zvládá. Umí o věcech přemýšlet strategicky, drobné záseky ho nemůžou zastavit a po celou dobu vidí před sebou ten velký cíl. Kterého jsme taky společně dosáhli. Výsledkem byl product placement v obrovské mediální hodnotě s velmi rozumnými reálnými náklady. A pro značku Sklizeno to znamenalo zásadní posun v povědomí o ní a jejích hodnotách.

Martin Vocásek

obchodní ředitel / Media One a TV Óčko
David dokáže předat zadání srozumitelně, má tah na branku a orientaci na výsledek. Umí naslouchat, a na základě toho, co slyší, rozhodne o nejlepším komunikačním řešení.

Honza Šmikmátor

copywriter / freelancer / foodie nadšenec
Návrat na úvodní stránku této osobní webové prezentace >
2005 – 2022 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook LinkedIn Twitter Instagram YouTube SoundCloud RSS