školitelka a specialistka na marketing v sociálních sítích Facebook, Twitter aj.
Intenzivní školení a profesionální marketingové poradenství pro maximální využití sociálních sítí Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube & Foursquare:
školení – 1 až 2denní školení sociálních sítí šité na míru pro firemní zákazníky, instituce i širokou veřejnost, rozpis témat viz níže
přednášky a individuální výuka – vybraná témata pro různé úrovně pokročilosti podaná zábavnou formou
poradenství – jednorázové či pravidelné konzultace problémů a pomoc s budováním osobního brandu na sociálních sítích či definováním komunikační strategie; problematika nastavení, správy a zabezpečení firemních profilů, pořádání soutěží, krizová komunikace, využití PPC reklamy atd.
správa stránek a profilů – komunikační strategie pro sociální sítě, založení a nastavení profilu, tvorba a publikování obsahu, diskuse, pořádání soutěží, statistiky a reporty; spolehlivý a proaktivní přístup
Univerzitní vzdělání v oboru klasických a digitálních médií na nizozemské Leiden University a na Západočeské univerzitě v Plzni, diplomová práce na téma Facebook v univerzitním prostředí. Také přednášková činnost na VŠE v Praze a účast jako porotce v prestižních soutěžích WebTop100 v roce 2013 a 2014 a Fénix content marketing v roce 2016.
Přes 7 let na volné noze a bohaté zkušenosti s marketingem v sociálních médiích, mj. jako administrátorka úspěšných Facebook stránek Bux.cz, Yello CZ, Reebok, Favorit, Google Česká republika, Aukro, ETA, Kolo pro život a dalších. Další firemní klienti jako například RWE, Accenture, LMC, Holcim, Stabilo, Dr. Max a také neziskové projektyTEDxPrague, Anifilm nebo ČVUT, VŠE, Palackého Univerzita v Olomouci, Divadlo Archa a Východočeské divadlo Pardubice. Aktivně školí a přednáší.
sociální sítě pro pokročilé – školení správců sociálních sítí
základy PPC reklam na Facebooku
budování aktivních komunit a tvorba obsahu pro sociální sítě – pokročilé
osobní brand na sociálních sítích
krizová komunikace na sociálních sítích
LinkedIn, Twitter, Google+, Instagram a jiné sociální sítě
další témata z oblasti marketingu na sociálních sítích dle individuálního zadání
Příklad náplně komplexního školení pro Facebook:
fungování, výhody a nevýhody sociálních sítí, princip fungování Facebooku
založení a aktualizace osobního profilu
vytváření a správa seznamů přátel
nastavení soukromí a zabezpečení, včetně problematiky autorizace aplikací a her
práce s Facebookem prakticky, publikování, použití téhož obsahu v jiných sítích
výhody a nevýhody firemních stránek
typologie uživatelů Facebooku
vytváření strategie pro sociální sítě
založení a nastavení firemních profilů
praktické tipy a informace ke správě a propagaci firemních profilů
sledování statistik, vyhodnocování
krizová komunikace, rizika
problematika pořádání soutěží
placená PPC reklama na Facebooku
Proč by měla být vaše firma na sociálních sítích?
Sociální sítě a především Facebook nabízejí prostor pro utváření aktivní komunity kolem libovolného tématu, umožňují komunikovat a sdílet obsah. Propagaci lze dobře cílit a má dlouhodobý účinek. Hlavní výhody:
zviditelnění firmy, jejích produktů, akcí, novinek a zajímavostí
budování dobrého jména a důvěry
možnost oslovení nových i stávajících zákazníků
účinná reklama zaměřená na cílovou skupinu
interaktivní komunikace mezi zaměstnanci firmy a zákazníky
vznik komunity s přátelskou a otevřenou atmosférou
lepší porozumění zvyklostem a měnícím se potřebám zákazníků
snadné kontaktování firmy při řešení konkrétního problému
možnost měření úspěšnosti pomocí analytických nástrojů
Přednášková činnost
2017 – Sociální sítě ve školách / Konference Wolters Kluwer Jak se žije malotřídkám?
2016 – Sociální sítě / Komora certifikovaných účetních
2015
Marketing na sociálních sítích / Konference Šetrné budovy 2015
Sociální sítě v osobním marketingu / Kongres žen
Propagace startupů na sociálních sítí / Xport
2014
Marketing na sociálních sítích a osobní brand / VŠE
Využití sociálních sítí v PR vysokých škol / AEDUCA
Sociální sítě pro nezávislé profesionály / přednáška v rámci podnikatelského školení portálu Na volné noze
Marketing a komunikace na sociálních sítích / ISPA forum 2014
Eva Čapková Illésová nám velmi pomohla při budování základů firemní komunikace společnosti ETA a.s. na sociálních sítích. Svými zkušenostmi a znalostmi nás nasměrovala na správný způsob komunikace, který se projevil v aktivním kontaktu s našimi zákazníky v rámci sociálních sítí. Spolupráce s Evou byla vždy efektivní a spolehlivá a proto ji rád doporučuji.