S Jirkou jsem byl měsíc v Thajsku a už 2x pro nás natáčel kurz na Digisemestr Online. Nejen, že je to profík na PPC reklamy, ale je to frajer i v lidské rovině. To člověk za společný měsíc v Asii pozná. Velmi dobře ví, co dělá a už dlouhé roky se drží na špičce svého oboru. Ale na skútr s ním raději nesedejte :)
Jirku můžu jedině doporučit. Známe se roky a společně probíráme PPC problematiku. Píše blog, přednáší a má přesahy do dalších marketingových oborů.
PPC kampaně mých dvou e-shopů již delší dobu stagnovaly. To se mi podařilo s Jirkou změnit. Navrhl a realizoval novou strukturu a kampaně oživil, díky čemuž zvýšil návštěvnost i tržby. Z PPC systémů dokáže vytěžit maximum. Zvláště oceňuji skvělé analytické myšlení a dodávání výsledků včas.
Vzhledem ke špatným výsledkům práce předchozí agentury jsme se rozhodli hledat jinde. Již na prvním osobním setkání působil Jiří Schaffer profesionálně, rozumně a přitom lidsky. Veškeré podklady si zajistil a nové aktivity rozběhl ve velice krátkém čase. Jeho nasazení, znalosti a pružná komunikace nás uvedly do klidu a jistoty. Ekonomické výsledky naší firmy dokázal ve velmi krátké době viditelně zlepšit.
S Jirkou spolupracujeme téměř od jeho začátků a za tu dobu jsme se, právě i díky němu, značně posunuli. Jirka řeší naše požadavky rychle a dokáže se vcítit i do kůže našich klientů. Dalším benefitem je jeho samostatnost, díky které se o provoz kampaní téměř nestaráme a jen těžíme z výsledků Jirkových služeb. PPC kampaně pod jeho taktovkou výrazně zvýšily povědomí o naší firmě, a tím nám přibyl jak počet relevantních poptávek, tak i uskutečněných realizací. I díky tomu se nyní řadíme k absolutní špice v oboru.
S Jirkou jsem řešil již svůj první projekt Pokeat, který jsem úspěšně prodal. Když jsem pak vybíral správce kampaní pro svoji současnou firmu Trime.cz, věděl jsem s jistotou, za kým jít. Oceňuji hlavně to, že ohledně PPC kampaní nemusím na nic myslet. Jirka to tlačí za mě a já mám čistou hlavu.
Služeb Jiřího v oblasti výkonnostního marketingu dlouhodobě využívám a mám s nimi zkušenost u vícero různorodých projektů – např. e-shop s kávou, online květinářství nebo psychologická poradna. Oceňuji jeho velký a neustále se rozšiřující, přehled ve zmíněném odvětví, analytické uvažování, flexibilní komunikaci doprovázenou častou invencí a proaktivní přístup jak ke správě propagace, tak klientovi – kombinaci vedoucí k efektivní spolupráci, kterou mohu jednoznačně doporučit.
Řeknu to jednoduše, nemám ve svém týmu lepšího parťáka, než je právě Jirka. Spolupráci s ním si opravdu nemůžu vynachválit. Vše co si domluvíme, je do puntíku vždy splněno na jedničku. A nejen to. Velmi oceňuji, že Jirka přichází i se svými nápady, jak posunout věci na vyšší level a neplní jen strojově zadání. V dnešní době je opravdu velmi těžké najít někoho, kdo rychle a jasně komunikuje, chce pomoci vám i firmě a zároveň je tak dobrý v tom, co dělá.
Již 4 roky spolupracuji s Jirkou, který má na starosti kompletní PPC kampaně Vodafone Nápad roku, nejen jejich precizní přípravu, spuštění kampaní, výbornou exekuci, ale i vyhodnocení s návrhem dalších kroků, co zlepšit či jaké novinky implementovat. Oceňuji nejen výborné marketingové výsledky, ale rovněž i Jirkův prozákaznický přístup, věcnou a rychlou komunikaci.
Jsme malé nakladatelství, které vydává 5–8 knižních projektů ročně a náš rozpočet není enormní, přesto jsou kampaně dobře postavené a efektivní. Kvalitní práce, pečlivost, ochota, rychlá reakce, trpělivost a dobré výsledky v rámci PPC kampaní, to je naše spolupráce s Jirkou od roku 2017. Díky za to, Jirko, ráda tě doporučuji.