Ing. Karel Theodor Borovička

online markeťák s výsledky

Specializuji se na kompletní marketing webů v B2C i B2B segmentu (a nedělám e-shopy). Nejlepší výsledky dosahujeme tam, kde jsem hlava týmu a můžu zasahovat do jeho celkového fungování. Jak webu samotného, tak fungování procesů za webem.

Funguji hlavně pro zavedené malé a střední firmy, kde se potkávám se řediteli či majiteli a kde se vyplatí mít spíše jednoho komplexního markeťáka, než pět super specialistů. Věřím na správné postupy, testování, měření a zkoušení. A taky na vědomé porušování pravidel.

Využiji pro vás vhled do desítek oborů, od samostatného finančního poradce, přes renomované kliniky plastické chirurgie, největší realitní kanceláře v ČR i erotické masáže. K tomu zkušenosti s vedením 25hlavého týmu, produktovým managementem a osobním rozvojem markeťáků i obchodníků.

Aktuální výsledky:

Na čem bychom se měli shodnout, ať máme výsledky:

  • Cílem webu je zisk. Určíme si, co tím myslíme a definujeme si reálné cíle
  • Zaměříme se na lidi a jejich chování. Ti u vás nakupují. Ne roboti ze Seznamu nebo Googlu
  • Vycházíme z dat, nikoli pohledu do hvězd a pocitů jednoho člověka
  • Testujeme a zkoušíme nové věci i s rizikem, že něco nevyjde
  • Pravidelně se setkáváme (klidně po Skype)

Z hlubin životopisu

Hošíčku, ty dřeš jak Bulhar, řekl mi děda jako sotva pětiletému prckovi u nás v humně. Byl konec srpna, já držel malou motyčku a užíral sotva zralou Čabaňskou perlu. Ta pracovitost mi zůstala. Jen motyčku jsem vyměnil za myš a klávesnici a humno za internet. Pamatuji Altavistu a první e-mail jsem měl na Yahoo. Do tehdejšího katalogu (!) Seznamu jsem přidával a kontroloval weby.

Výbornou zkušeností byly dotační projekty EU. Naučily mě spojovat neslučitelné – požadavky dotačních programů a potřeby neziskovek. A k tomu „dokopat“ neziskovky ke spolupráci, přestože se všechny musí nějak podělit o jeden balík peněz. S tím mi pomáhal projektový přístup (jsem Certifikovaný projektový manažer dle IPMA Level).

Se SEO & PPC se dennodenně kamarádím od roku 2008 (ETA, M & M reality, Laser plastic). Návrhy a redesign webů dělám od 2009 (ETA, FV Plast). Uživatelská testování od 2010 (Server reality.cz, interní CMS eBRÁNA).

Vybrané aktuální reference

  • qcgroup.cz – konzultace, PPC, SEO
  • edera.cz – kompletní online marketing, uživatelské průzkumy, redesign webu
  • aquarex.cz – konzultace, redesign webu, copy
  • pekstav.cz – PPC, konzultace
  • dlmont.cz – PPC, konzultace, uživatelské průzkumy
  • dopos.cz – kompletní online marketing, uživatelské průzkumy
  • minar.cz – copywriting
  • paveldymak.cz – copy, PPC, strategie
  • svetkolobezek.cz – PPC, kozultace
  • yachtnet.cz – PPC, konzultace
  • level.systems – strategické konzultace
  • vecicky.cz – konzultace
  • lekarna.cz – konzultace, analýza 700 kategorií e-shopu
  • kettler.cz – návrh webu

Vystoupení na CopyCampu 2014

Karel Borovička na CopyCampu: 100% praktické vychytávky pro kopíky

Ing. Karel Theodor Borovička
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Ing. Karel Theodor Borovička [ mapka ]
Alvennium, spol. s r.o.
Smilova 381
Pardubice
530 02
Mobil:777 836 061
Email:karel@karelborovicka.cz
Web:www.karelborovicka.cz
LinkedIn:karelborovicka
Twitter:kborovicka
Skype:karel-prr
IČ:02442884 (plátce DPH)
DIČ:CZ02442884

Doporučení
z první ruky

Pořádám školení G Suite. Stále jsem ale dostával otázky, co se na školení účastník naučí, jestli je vhodné spíše pro začátečníky nebo kované ajťáky a podobně. Prostě jsem to nebyl schopen na webu jasně popsat. Požádal jsem proto Karla o pomoc. Ten si přišel školení vyzkoušet na vlastní kůži, položil mi mnoho otázek a dodal nové texty na web. Výsledek předčil mé očekávání – musel jsem dokonce vypisovat další termíny školení mimo plán. Velmi mě také překvapil nárůst poptávek na školení ve firmách. Karel se umí vžít do zákazníka a mluví jeho jazykem.

Pavel Minář
Pavel Minář

konzultant pro IT a Google Workspace (G Suite)