Ing. Karel Theodor Borovička

online markeťák s výsledky

Status: se zvýšenou spotřebou kávy zvládnu konzultaci :) Působnost: celá ČR

Specializuji se na kompletní marketing webů v B2C i B2B segmentu (a nedělám e-shopy). Nejlepší výsledky dosahujeme tam, kde jsem hlava týmu a můžu zasahovat do jeho celkového fungování. Jak webu samotného, tak fungování procesů za webem.

Funguji hlavně pro zavedené malé a střední firmy, kde se potkávám se řediteli či majiteli a kde se vyplatí mít spíše jednoho komplexního markeťáka, než pět super specialistů. Věřím na správné postupy, testování, měření a zkoušení. A taky na vědomé porušování pravidel.

Využiji pro vás vhled do desítek oborů, od samostatného finančního poradce, přes renomované kliniky plastické chirurgie, největší realitní kanceláře v ČR i erotické masáže. K tomu zkušenosti s vedením 25hlavého týmu, produktovým managementem a osobním rozvojem markeťáků i obchodníků.

Aktuální výsledky:

Na čem bychom se měli shodnout, ať máme výsledky:

  • Cílem webu je zisk. Určíme si, co tím myslíme a definujeme si reálné cíle
  • Zaměříme se na lidi a jejich chování. Ti u vás nakupují. Ne roboti ze Seznamu nebo Googlu
  • Vycházíme z dat, nikoli pohledu do hvězd a pocitů jednoho člověka
  • Testujeme a zkoušíme nové věci i s rizikem, že něco nevyjde
  • Pravidelně se setkáváme (klidně po Skype)

Z hlubin životopisu

Hošíčku, ty dřeš jak Bulhar, řekl mi děda jako sotva pětiletému prckovi u nás v humně. Byl konec srpna, já držel malou motyčku a užíral sotva zralou Čabaňskou perlu. Ta pracovitost mi zůstala. Jen motyčku jsem vyměnil za myš a klávesnici a humno za internet. Pamatuji Altavistu a první e-mail jsem měl na Yahoo. Do tehdejšího katalogu (!) Seznamu jsem přidával a kontroloval weby.

Výbornou zkušeností byly dotační projekty EU. Naučily mě spojovat neslučitelné – požadavky dotačních programů a potřeby neziskovek. A k tomu „dokopat“ neziskovky ke spolupráci, přestože se všechny musí nějak podělit o jeden balík peněz. S tím mi pomáhal projektový přístup (jsem Certifikovaný projektový manažer dle IPMA Level).

Se SEO & PPC se dennodenně kamarádím od roku 2008 (ETA, M & M reality, Laser plastic). Návrhy a redesign webů dělám od 2009 (ETA, FV Plast). Uživatelská testování od 2010 (Server reality.cz, interní CMS eBRÁNA).

Vybrané aktuální reference

  • qcgroup.cz – konzultace, PPC, SEO
  • edera.cz – kompletní online marketing, uživatelské průzkumy, redesign webu
  • aquarex.cz – konzultace, redesign webu, copy
  • pekstav.cz – PPC, konzultace
  • dlmont.cz – PPC, konzultace, uživatelské průzkumy
  • dopos.cz – kompletní online marketing, uživatelské průzkumy
  • minar.cz – copywriting
  • paveldymak.cz – copy, PPC, strategie
  • svetkolobezek.cz – PPC, kozultace
  • yachtnet.cz – PPC, konzultace
  • level.systems – strategické konzultace
  • vecicky.cz – konzultace
  • lekarna.cz – konzultace, analýza 700 kategorií e-shopu
  • kettler.cz – návrh webu

Vystoupení na CopyCampu 2014

Karel Borovička na CopyCampu: 100% praktické vychytávky pro kopíky

Ing. Karel Theodor Borovička
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Ing. Karel Theodor Borovička [ mapka ]
Alvennium, spol. s r.o.
Smilova 381
Pardubice
530 02
Mobil:777 836 061
Email:karel@karelborovicka.cz
Web:www.karelborovicka.cz
LinkedIn:karelborovicka
Twitter:kborovicka
Skype:karel-prr
IČ:02442884 (plátce DPH)
DIČ:CZ02442884

Doporučení
z první ruky

Napsání textů na můj web mi nepřišlo nijak zvlášť složité, psala jsem přeci o tom, co dělám a co mohu klientovi nabídnout. Po čase jsem však zjistila, že málokterý čtenář pochopí, co má web říci. Požádala jsem proto Karla, aby texty přepsal do stylu, kterému bude rozumět každý. Karel si nechal vysvětlit, co je obsahem mé práce a jaké lidi má web oslovit. Texty zcela přepracoval. Můj web nyní mluví jazykem, který snadno pochopí každý. A co víc, oslovují mě přesně ti zákazníci, o kterých jsme s Karlem mluvili na úvodní schůzce.

Ing. Ivana Minářová
Ing. Ivana Minářová

stavební inženýrka se specializací na rekonstrukce domů