Jsem Lucie Svoboda, virtuální asistentka, event manager. Váš partner, pravá ruka, na kterou se při své práci můžete 100% spolehnout.
Budeme k sobě od začátků upřímní, vymyslíme nejlepší strategii a váš byznys SPOLEČNĚ posuneme o dva levely výš.
Nabízím profesionální asistenci na dálku a služby v těchto oblastech:
Mou vášní je organizace a plánování. Mám za sebou mimo jiné organizování třídenních mezinárodních konferencí v Budapešti a Brně pro cca 200 osob pro Callisto Grand s.r.o. – ACCEE, křest knihy Revoluce pro cca 100 osob v Dolní oblasti Vítkovic v Ostravě, jsem součástí týmu cestovní agentury CK BL Travel s.r.o., zaštiťuji celou agendu kurzů Testováni softwaru pro pana Ing. Radka Kitnera (Software Testing Consultant / Trainer).
Pracovala jsem také pro advokátní kancelář Next Legal s.r.o., grafické a webové studio či stavební společnosti.
Absolvovala jsem nespočet kurzů od akreditovaného kurzu Event manager u ACADEMY-FIELDS přes školení GSuite (Pavel Minář), tvorby webových stránek u Cooleb až po talentové testy. Ráda se učím novým věcem, jsem zodpovědná a pečlivá.
Mobil: | 739 371 902 |
---|---|
Email: | info@luciesvoboda.cz |
Web: | luciesvoboda.cz |
LinkedIn: | luciesvoboda |
IČ: | 06410430 |
S Lucií mám jen ty nejlepší zkušenosti. Již několik let s ní spolupracuji na různých projektech v oblasti tvorby firemní identity, webových stránek nebo realizaci akcí. A to nejen pro začínající podnikatele, ale i náročné klienty. Její znalosti v organizaci, administrativní pomoci nebo virtuální asistence jsou na velmi dobré úrovni :). Práci vždy provede a předá včas. Je přátelská, dokáže se synergicky naladit na vlnu klienta a reaguje automaticky v komunikaci. Zkrátka vše, co by virtuální asistentka měla v sobě mít.
grafik a wendesignér