Lucie Svoboda

virtuální asistentka a event manažerka

Jsem Lucie Svoboda, virtuální asistentka, event manager. Váš partner, pravá ruka, na kterou se při své práci můžete 100% spolehnout.

Budeme k sobě od začátků upřímní, vymyslíme nejlepší strategii a váš byznys SPOLEČNĚ posuneme o dva levely výš.

Nabízím profesionální asistenci na dálku a služby v těchto oblastech:

  • Event management – celá agenda online workshopů, kurzů, školení, konferencí apod. (online i offline)
  • Administrativa – péče o hladký administrativní chod vašeho podnikání
  • Procesy – nastavení procesů a kontrola jejich dodržování, dohled nad běžícími projekty
  • Weby a grafika
    • prezentační weby ve WordPressu
    • logo design
    • grafické podklady pro sociální sítě, bannery
    • propagační tiskové materiály

Organizace akcí

Organizace akce Organizování eventu Event management Organizování mezinárodní konference

Praxe a reference:

Mou vášní je organizace a plánování. Mám za sebou mimo jiné organizování třídenních mezinárodních konferencí v Budapešti a Brně pro cca 200 osob pro Callisto Grand s.r.o. – ACCEE, křest knihy Revoluce pro cca 100 osob v Dolní oblasti Vítkovic v Ostravě, jsem součástí týmu cestovní agentury CK BL Travel s.r.o., zaštiťuji celou agendu kurzů Testováni softwaru pro pana Ing. Radka Kitnera (Software Testing Consultant / Trainer).

Pracovala jsem také pro advokátní kancelář Next Legal s.r.o., grafické a webové studio či stavební společnosti.

Absolvovala jsem nespočet kurzů od akreditovaného kurzu Event manager u ACADEMY-FIELDS přes školení GSuite (Pavel Minář), tvorby webových stránek u Cooleb až po talentové testy. Ráda se učím novým věcem, jsem zodpovědná a pečlivá.

Lucie Svoboda

Kontakty

Lucie Svoboda
K Vodárně 1532
Dolní Lutyně (Moravskoslezský kraj)
735 53
Mobil:739 371 902
Email:info@luciesvoboda.cz
Web:luciesvoboda.cz
LinkedIn:luciesvoboda
IČ:06410430

Doporučení
z první ruky

S Lucií mám jen ty nejlepší zkušenosti. Již několik let s ní spolupracuji na různých projektech v oblasti tvorby firemní identity, webových stránek nebo realizaci akcí. A to nejen pro začínající podnikatele, ale i náročné klienty. Její znalosti v organizaci, administrativní pomoci nebo virtuální asistence jsou na velmi dobré úrovni :). Práci vždy provede a předá včas. Je přátelská, dokáže se synergicky naladit na vlnu klienta a reaguje automaticky v komunikaci. Zkrátka vše, co by virtuální asistentka měla v sobě mít.

Ľubomír Takáč

grafik a wendesignér