Nabízím profesionální konzultace pro sociální sítě Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat, Twitter, LinkedIn aj. Zejména pak tvorba strategií, firemních školení, osobní mentoring a samotná správa sociálních sítí a PPC reklamy.
Svět sociálních sítí roste a mění se rychlostí světla. Nikdy jste neměli tolik možností, jak se dostat ke svým fanouškům přesně tam, kde vás chtějí vidět. Levně, efektivně a takovým způsobem, že budou váš obsah šířit sami dále.
Já jsem tu od toho, abych vám ukázal, jak na to. Mám letité zkušenosti se sociálními sítěmi obrovských firem i malinkých firmiček. V digitální agentuře školím velikány i ty nejmenší. Musím se přiznat, lítám v tom už od začátku ;-) Všechny informace mám maximálně aktuální a mnohdy dříve, než přijdou na trh. To vše díky práci v digitální agentuře, která je jedním z mála oficiálních partnerů Facebooku ve střední Evropě.
Mám dlouholetou praxi v oboru: správa, konzultace a školení Facebook stránek Tesco CZ, ODS, O2, Evropa 2, Notino, Allianz, Ulož.to, L´Oréal, DPD, Hennessy, Mezinárodní stránka mistrovství světa ve florbalu a mnoho dalších.
Ceník
- Audit firemních sociálních sítí, 1.500 Kč/h, úvodní schůzka zdarma – analýza silných a slabých míst komunikace na vašich sociálních sítích, analýza konkurence, návrhy ke zlepšení komunikace i obsahu, dle obtížnosti 3–6 hodin.
- Konzultace a poradenství pro sociální sítě, 1.500 Kč/h, úvodní schůzka zdarma – jednorázové i pravidelné konzultace pro vylepšení vašeho působení na sociálních sítích.
- Tvorba strategie pro sociální sítě, 8.000 Kč/strategie, individuální nastavení ceny dle klienta a obtížnosti – kompletní komunikační, obsahová, publikační a reklamní strategie pro sociální sítě s měřitelnými výstupy.
- Školení sociálních sítí, cena individuálně podle počtu osob – obsah školení níže.
- Mentoring vašeho interního juniora na sociální sítě – 1.500 Kč/h.
- Správa stránky a reklam skrze mého vlastního juniora, za kterého ručím vlastní supervizí – 600 Kč/h nehledě na člena týmu, který bude práci vykonávat (já, junior, grafik).
Školení sociálních sítí
Základní popis kurzu
- historie, současnost a budoucnost sociálních sítí
- troška čísel – jak fungují sociální sítě v ČR?
- Facebook – jak vlastně funguje a jak fungují lidé?
- Facebook – základní nastavení stránky, novinky a zajímavé tipy
- komunikace na Facebooku – jak na správný obsah, který zaujme
- Facebook reklama – jak ji efektivně nastavit a měřit
- ukázky skvělých kampaní a proč fungují
- Instagram – jak na něj z pohledu firmy a jaké jsou rozdíly mezi osobním profilem
- YouTube – video táhne, jak jej využít na maximum a jaké jsou strategie?
- YouTubeři, Blogeři, Influenceři…
- můžeme si také říct něco k Snapchatu, LinkedInu, Twitteru nebo Google+
- seznam nejzajímavějších osobností, zdrojů, odkazů a programů
Nejdůležitější části kurzu podrobně
- Komunikace na Facebooku
- Jaký na Facebooku funguje obsah, kde ho najít a jak toho využít pro vaši stránku?
- Je lepší fotka, video nebo ještě něco jiného? Jaké jsou výhody jednotlivých formátů a proč?
- Jak napsat příspěvek, který zaujme – nejlepší triky z praxe.
- Jak na obsahový plán v praxi – společně si ho vytvoříme vám na míru.
- Krizová komunikace – jak ji řešit a jak jí předejít.
- Facebook reklama
- Jak si založit účet pro reklamu.
- Programy pro správu reklamy a jejich výhody.
- Jak na správnou strukturu reklam – kampaň, sestava, inzerát.
- Jaký formát reklamy vybrat a proč – jak sbírat nové fanoušky, jak podpořit značku, jak prodávat svoje zboží.
- Jak zacílit na správné lidi?
- Jaký vybrat správný způsob platby?
- Jak napsat reklamní inzerát, který funguje?
- Pokročilejší tipy a triky pro reklamu – jak si ulehčit práci, remarketing, vlastní okruhy uživatelů.
- Jak to všechno měřit a optimalizovat?