Doporučení z první ruky

Radim Hasalík — srdcař online marketingu


Zobrazuji č. 131-137 z celkem 137 doporučení

Pana Hasalíka jsem oslovil, abych s ním zkonzultoval některé věci týkající se propagace knihy. Mile mě překvapila jeho vstřícnost, zajímavý pohled na věc a ochota mi pomoci. Měl jsem pocit, že se nad mým problémem skutečně zamyslel, což dnes není zase tak běžné. Doporučuji!

Michal Tříska
Propagátor hesla "Poznej sám sebe!"
michaltriska.cz

Moje spolupráce s Párminut je vysvobozením z vleklých problémů. Cením si toho, že se snaží pochopit moje potřeby a spolupráci přizpůsobují tomu, co jsme si dohodli - třeba i mnoho měsíců v minulosti. Pracovní zadání pro ně není jenom o odevzdávání produktů. Vidím, že se snaží také vnímat, přizpůsobit se a pomoct s tím, s čím říkám, že pomoct potřebuju. Stále jde o pracovní vztah, ale jsem moc rád, že je v tom vztahu kus partnerství.

Josef Kvasničák
zakladatel
www.dostansenagympl.cz josef.kvasnicak@dostansenagympl.cz 777 106 114

V rámci konzultací s Radimem Hasalíkem po neúspěšném cold emailu jsme navázali na konzultaci, jak v rámci cold emailu a naší strategie lépe komunikovat. Tipy a doporučení vedly k sofistikovanější a více personalizované komunikaci, která vede k lepší konverzi.

Salvátor Soška
majitel
ferdinand.cz

Tato firma mi pomohla z nesnází, když mi z nějakého důvodu přestala fungovat placená reklama na Google a točila jsem se pořád v bludném kruhu. Udělali mi audit všech dosavadních reklam a základního nastavení webu. Vyhledali jsme ty nejdůležitější chyby a najednou se vše rozeběhlo. Oceňuji jejich lidský, ale zároveň velmi profesionální přístup. Oceňuji jejich vhled do marketingu, schopnost pomoci z nesnází a najít správnou cestu. Díky, díky, díky.

Mgr. Helena Krumlová
vedoucí fyzioterapeutka, jednatelka společnosti zakladatelka centra Rehazone
www.rehazone.cz info@rehazone.cz 736 169 169

Pana Hasalíka jsem oslovil s jasným požadavkem: potřebuji profesionální Facebook kampaň s ručním cílením a vyhodnocováním. Výslovně jsem odmítl Advantage kampaň, kterou si nastavím sám za 5 minut v telefonu. I přesto si pan Hasalík naúčtoval 13 500 Kč – a nakonec dodal právě tu automatickou kampaň, o kterou jsem nestál. Dodal ale i špatný odkaz na stránku kampaně… Po zaplacení peněz jsem už s Hasalíkem už téměř nekomunikoval – byl jsem přeposlán na spolumajitelku (která byla nemocná), následně na přetíženou account manažerku. Výsledkem byla kampaň udělána s chybným odkazem, špatně nastaveným cílením (pouze ČR a ne i Slovensko) a naprosto nulovým výsledkem. 6 050 Kč z rozpočtu na Facebook reklamy zmizelo bez jakéhokoliv efektu. Celou situaci jsem musel zachraňovat sám – o víkendu a z telefonu, kdy jsem sám jako klient měnil odkaz na správnou cílovou stránku z telefonu ze sjezdovky z dovolené. Na závěr jsem nechtěl nic víc než vrácení peněz. Nechtěl jsem psát recenzi, nechtěl jsem náhradu škody – jen férové uznání chyby a vrácení 13 500 Kč. Místo toho mi pan Hasalík nabídnul kompenzaci 3.000 Kč, kterou jsem ale nedostal. A proto tuto recenzi veřejně zveřejňuji – aby se nikdo další nespálil.

Ondřej Suchopár
www.ondrejsuchopar.cz

Radim je vlivný člověk, který ovládl svými sociálními skupinami Facebook v ČR a proto ho každý chce získat na svou stranu :D. Administraci Facebook skupin se věnuje často a je v této oblasti velmi pilný a pozorný posluchač i komentující. Více takových aktivních lidí jako je Radim.

Filip Novák
autor knihy Opakovaný prodej a marketing show ZeptejSeFilipa
zsf.cz info@zsf.cz 777 200 308

Jsme internetový obchod s kosmetikou. V říjnu 2022  jsme předali ParMinut.cz „žezlo“ nad naší reklamou. Jsme moc spokojeni s jejich prací. Jejich přístupem, trpělivým vysvětlováním a sestavením plánu a strategie. Prodej se nám navýšil a stabilně se drží po dobu 5 měsíců, s výjimkou prosince, kdy objednávky byly o 25 % vyšší. Spolupráce je výborná. Firmu jsem si vybrala na základě doporučení a byla to trefa.  Děkuji.

Martina Janoušová
majitelka HILDEGARD BRAUKMANN.cz s.r.o
www.hildegardbraukmann.cz info@hildegardbraukmann.cz