Doporučení z první ruky

Radim Hasalík — srdcař online marketingu


Zobrazuji č. 101-110 z celkem 132 doporučení

Díky Radimu Hasalíkovi jsem si konečně ujasnil, čemu budu věnovat svůj čas.

Pana Hasalíka jsem oslovil se žádostí o pomoc s propagací mého projektu. Po jeho rychlé reakci a spoustě zajímavých doporučení jsem usoudil, že můj projekt zatím není ve fázi, kdy se pouštět do finančně náročnější kampaně. Několik nápadů pana Hasalíka si rovněž dokážu zajistit svépomocí. Jsem rád, že až posunu projekt do pokročilejší fáze a vyčerpám všechny možnosti vlastní realizace marketingu, mám se na koho obrátit pro profesionální pomoc s dotažením propagace projektu do finální podoby. Takže za mě palec nahoru a vřele doporučuji.

Ing. Jan Zavadil
majitel
www.e-chalupy.cz/sumava/ubytovani-struha… 608 183 613

Tým parminut.cz mi pomohl s tvorbou jak českého, tak slovenského eshopu. Spolu jsme dali dohromady texty, grafickou stránku, SEO, rozložení prvků na stránce a další všechny potřebné kroky k úspěšnému spuštění. Prošli se mnou samotné spuštění a posléze i nastavení PPC kampaní s následnou správou. Eva Kočí z parminut.cz se mnou vždy řešila jednotlivé kroky, schvalovala si postupy a také časy potřebné pro jejich práci. Spolupráce byla transparentní a viděl jsem, co vše se udělalo nebo se chystá dělat. Spolupráci mohu doporučit. (Radim Hasalík je odborným garantem a spoluzakladatelem ParMinut.cz.)

Tomáš Malík
majitel firmy
www.ttcokolada.cz tmalik386@gmail.com

U Radima Hasalíka jsem si objednal konzultaci pro jeden z mých projektů týkající se sběru leadů. Projekt byl ve fázi nápadu a já od Radima potřeboval kritický pohled na celý projekt, tak jsme si zavolali. Radim si mě vyslechl a začal mi pokládat věcné otázky, díky kterým jsem si uvědomil spoustu věcí, které jsem neměl promyšlené. Dal mi několik rad, jak si moje hypotézy otestovat, než se do toho projektu pustím. Já jsem si všechny hypotézy ověřil a vlastně jsem zjistil, že ten projekt nedává moc smysl, tak jsem ho zabil ještě dřív, než jsem do něj vložil nějaké větší peníze. Když se na to tak dívám zpětně, tak mi Radim ušetřil spoustu peněz. Pokud jste někdo v podobné situaci, tak určitě investujte do konzultace od Radima, protože vám to může ušetřit spoustu peněz, času a určitě se to vyplatí. Díky Radime!

Miroslav Purtík
webový specialista
www.miroslavpurtik.cz

Oslovil jsem několik společností, které „marketingové služby“ nabízejí. Po úvodních jednáních jsem od potenciálních dodavatelů „marketingu“ obdržel nabídky vč. cen za dodané služby. Nevyužil jsem je. Něco mi tam vždy chybělo. Na LinkedIn jsem pak ještě objevil společnost Neologic, tak jsem je také zkusil. A výsledek po dvou jednáních s p. Hasalíkem z Neologic? Poptávanou službu a nabídku spolupráce jsem v tento okamžik nedostal. Jenže ten výsledek byl správně, ono to tak mělo být. V diskusi s p. Hasalíkem jsem totiž pochopil, co mi v těch jiných obchodních nabídkách marketingových dodavatelů chybělo. Je to ta důležitá ingredience: HODNOTA. V mém případě myšlenka, poznání a schopnost rozlišit, co je v mé firmě moje odpovědnost a k čemu vlastně slouží a jak funguje marketing. P. Hasalík se mě „jen“ správně vyptával a zrcadlil mi mé podnikatelské počínání. Neradil, nementoroval, v rozhovorech jen občas zmínil svůj podnikatelský příběh. Druhé jednání bylo věcné a konkrétní, a vycházelo z pečlivých poznámek p. Hasalíka z prvního jednání. Takhle se to má dělat, toto je profesionální PORADENSTVÍ. Že z toho teď není konkrétní zakázka? To je v pořádku. Všechno má svůj čas. Radim Hasalík umí a dobře ví, CO znamená dělat marketing. Po jednáních s ním já vím, JAK to dělá. Tenhle nákup nedopadl, přesto jsem víc než spokojený. Výdaje v řádu desítek tisíc měsíčně za marketingové služby, úpravu webu, prezentace aj. nebudou. Náklady obětované příležitosti jsou limitně nula, protože nejpřínosnější varianta pro moji firmu leží jinde. Takže za mě dobrý obchod! A další inspirace i pro mé podnikání. Teď jsem na řadě já se svými obchodními úvahami a úpravami dovnitř své firmy. Pak teprve půjdeme s Radimem Hasalíkem/Neologic nastavovat ten správný marketing.

Petr Švejda
majitel firmy MujFinancniReditel.cz, s.r.o.
www.mujfinancnireditel.cz svejda@mujfinancnireditel.cz 603 988 254

Spolupráce s Parminut.cz byla nad očekávání přínosná. Potřebovala jsem předělat web a e-shop, který byl zastaralý. Vůbec jsem si s tím nevěděla rady a shodou okolností narazila na Parminut.cz. O můj web se postaralo hned několik lidí od copywriterky, grafika po UX specialistu a všechno do sebe hezky zaklaplo. Výsledkem je přehledný a funkční e-shop. Skvělé je, že si klient na začátku nastaví budget a podle toho se dál pracuje, takže na změnu dosáhne každý, i ten nejmenší živnostník. Vše se dělá postupně a částky jsou rozložené v čase, takže tolik nezasahují do běžného chodu. Pokud tedy potřebujete ohledně webu s čímkoliv pomoct, tak Parminut.cz je přesně to, co hledáte.

Barbora Diduchová
majitelka firmy
www.emamamisu.cz info@emamamisu.cz

Tým Neologic nám pomohl s předěláním stránky Kariéra a sekce poradců, která je určena pro nábor nových finančních poradců do týmu Bonites. Původní obecné fráze nahradili za konkrétnější. Velmi jasně představili naše hlavní výhody a značku. Podařilo se jim také vystihnout atmosféru, která v naší firmě panuje. Pochopili také to, jaké poradce ve skutečnosti hledáme. Spolupodíleli se také na marketingových aktivitách pro získání koncových zákazníků. Také jsme od nich dostali řadu doporučení pro lepší nastavení naší firmy z pohledu marketingu. Ocenili jsme přesah, pochopení naší firmy i specifik našeho podnikání. Spolupracovali s námi textař, specialista na návrh použitelnosti a online marketér. Služby Neologicu a jejich týmu mohu všem doporučit. (Radim Hasalík je součástí týmu Neologic a podílel se na spolupráci u klienta.)

Marek Kuneš
marketingový ředitel a spolumajitel
bonites.cz marek.kunes@bonites.cz

Agentura ParMinut.cz nám pomohla s celkovým pohledem na marketing. Navrhli pro nás novou marketingovou strategii, která nám určila naše budoucí priority. Připravili také rozbor současné verze webových stránek. Upozornili nás na to, jakým způsobem bychom měli sledovat data o našich zákaznících. Vymysleli nouzové sledování pomocí Google Analytics. Také nám připravili rozbor dle dodaných dat, který potvrzoval vliv placených kampaní na růst počtu odběratelů. Pomáhali nám i s texty. Oceňuji jejich komplexní přístup, přínos dodaných podkladů i pohled na náš marketing. Je před námi ještě hodně práce. Celkově mohu služby ParMinut.cz doporučit. (Radim Hasalík se podílel na spolupráci s tímto klientem.)

Marek Vít
jednatel
www.englishme.cz info@vitware.cz

Nakonec jsme od firmy využili pomalu všechny služby, co nabízí. Firma nám pomohla s online i offline grafikou, s texty (copywriting), nastavit pořádně Shoptet, také jsme potřebovali pomoci s analytikou apod. Bylo toho opravdu hodně. Spolupráci hodnotím jako přínosnou, vždy se schvalují kroky a rozpočet dopředu, takže víme o všem. Když nastane někde nějaký „problém“, tak jsem hned informovaný a snaží se vše vyřešit. Jsem naprosto spokojený a firmu Parminut.cz můžu jen vřele doporučit. (Radim Hasalík je spoluzakladatel ParMinut.cz).

Jiří Thiele
spolumajitel
www.psko.cz info@psko.cz 720 590 717

V prvé řadě chci říct, že mi Radim nic nenutil a do ničeho netlačil, tzn. nechtěl mi nic prodat, ale pochopit můj problém a jak mi může pomoct, což je zcela zásadní a hned vím, že budu v dobrých rukách. Ačkoliv ho znám jen z moderování jeho FB skupin, tak byl skoro hodinový hovor velmi příjemný a oceňuji, že mi bezplatně poskytl svůj čas a pokusil se mě navést se správně nad eshopem zamyslet. Což jsem udělal a bude nás čekat dlouhá cesta k cíli. Ale vím naprosto jistě, že až se o kousek zase posunu a budu potřebovat zkontrolovat PPC, vzhled eshopu, zkonzultovat a poradit, co lze dělat lépe, tak se mu opět bez váhání ozvu.