Řadu let pracuji v oblasti médií, kultury a školství. Mám spoustu nejrůznějších aktivit jako novinářka, lektorka a badatelka. Často musím řešit nejrůznější vyplňování formulářů, vyhledávání informací na úřadech nebo tvorbu prezentací. Všechno tohle mě odvádí od tvůrčí práce, takže jsem potřebovala někoho, kdo mi od těchto nezáživných činností odlehčí. Jsem moc ráda, že mám virtuální asistentku Terezu Suchanovou, kterou mohu vřele doporučit. Má zkušenosti z byznysu i ze státní správy, takže rozumí úřednické hatmatilce. Možná ještě virtuální asistentky neznáte, ale není to nic složitého: zkrátka záchrana na telefonu nebo na mailu, která rychle a dobře zpracuje, co potřebujete. Zpočátku to byl trošku nezvyk delegovat otravné činnosti na někoho jiného, ale brzy jsem viděla, že Tereze můžu s klidem svěřit rešerše na úřadech i výrobu prezentací. Já bych se s tím babrala několik hodin, ale ona to zvládne rychlostí blesku a vím, že je na ni spoleh. Před pár měsíci jsem jela do lázní, ale počítač byl se mnou, protože práce… ale nemusela jsem u něj sedět mezi jednou a druhou masáží, protože jsem měla jistotu, že Tereza zmákne prezentaci na příští týden a já se mohla s klidem zanořit do bazénu.
S Terezou jsem se seznámila při organizaci konference WordCamp Praha 2019. Měla jsem to štěstí, že zůstala součástí týmu i o rok později, když jsem se kormidla chopila já. Akce se účastnilo na 500 návštěvníků a budget byl téměř milion korun. Tereza měla na starosti kompletní komunikaci se sponzory i návštěvníky a dohled nad interními záležitostmi. Vše běželo jako na drátkách a já jsem pochopila, jak skvěle může spolupráce s virtuální asistentkou fungovat. Tereza je spolehlivá, neuvěřitelně systematická a mistrovsky ovládá všechny nástroje, které používá. Po této zkušenosti jsem Terezu požádala, jestli by mi nepomohla i s úkoly, které musím řešit jako programátor a konzultant na volné noze. Jde např. o rešerše, přípravu materiálů na schůzky, drobné rutinní úpravy na webu, aktualizace obsahu apod. Díky předchozí zkušenosti vím, že když Tereze úkol svěřím, můžu ho pustit z hlavy – mám totiž jistotu, že ho Tereza perfektně zpracuje. Pokud chcete spolupracovat s opravdovými profesionály, kteří drží slovo i termín, tak se s Terezou Suchanovou rozhodně nespálíte.
Na Terezu jsem se poprvé obrátila, když jsem byla zavalená prací až nad hlavu a urgentně jsem sháněla někoho, kdo mi uleví od administrativy. Šlo o moji první spolupráci s virtuální asistentkou, Tereza mi ale pomohla proces nastavit a vše proběhlo jako po másle. Navíc zadaný úkol zpracovala skvěle - myslela i na drobnosti, které mě při zadávání nenapadly, a rychle identifikovala, čím dalším by mi mohla uvolnit ruce. Tereziny služby od té doby využívám opakovaně a pokaždé jsem nadmíru spokojená - můžu se totiž věnovat jiným úkolům a vím, že až hotová práce dorazí, bude perfektně zpracovaná. Mrzí mě jediné: že jsem Terezu neobjevila dřív.
S Terezou jsme navázali spolupráci jako malá startupová firma ihned po svém založení, protože pro firmu naší velikosti nedává smysl mít vlastní asistentku na plný ani částečný úvazek, musíme se primárně věnovat vlastnímu byznysu a odborné práci na zakázkách a řešit co nejméně administrativy a obdobných záležitostí. V tomto ohledu nám Tereza pomáhá s vyhledáváním na internetu, když poptáváme nějakou službu, se správou a tvorbou obsahu internetových stránek, firemního profilu na LinkedIn apod., náborem nových zaměstnanců, získáváním víz pro pracovní cesty a dalšími administrativními záležitostmi. Je pro nás důležité, že v tomto máme někoho spolehlivého, kdo rychle reaguje na naše požadavky a komu se nemusíme připomínat, aby něco bylo včas a pečlivě vyřízeno.
Na spolupráci s Terezou se mi líbí, že nejenže do puntíku zvládne vše, co je potřeba, ale vždy i něco navíc. Pokud budete potřebovat, aby se někdo postaral, Holka pro všechno je jednoznačná volba. Rozhodně se na ni v budoucnu ještě obrátím a s radostí doporučuji dál.
Potřebovali jsme co nejrychleji web pro naše partnery a fanoušky. Holka pro všechno ho zvládla připravit během 24 hodin!!! Neváhejte se na ni obrátit s podobnou žádostí. Ceníme si vysoce profesionální práce, velké samostatnosti a intuice v tom, co je podstatné. Díky.
Perfektní! Spolupracujeme již dva roky a nemohu si Terezu vynachválit :-)
Tereza vyniká při organizování složitých situací a událostí. Při práci na administrativních úkolech má silný smysl pro proces a snaží se najít řešení, která by přinesla společnosti to nejlepší. Je aktivní a nezávislá. Tereza má velmi silnou pracovní etiku, dobře plánuje a je důsledná v plnění svých úkolů.
Měl jsem tu čest vést českou parlamentní delegaci na zasedání Parlamentního shromáždění Rady Evropy ve Štrasburku. Rád bych poděkoval za mimořádnou pomoc, ochotu a profesionalitu, kterou prokázala Tereza Horáčková. Byla nám velkou oporou při celé organizaci naší mise a i díky ní považuji naši účast na zasedání za mimořádně úspěšnou. Ještě jednou děkuji a přeji Vám mnou úspěchů v další práci.
S Terezou spolupracuji již skoro rok a mohu ji jenom chválit. Zadání plní spolehlivě a pečlivě. Neustále se vzdělává a rozšiřuje si své znalosti. Jsem rád, že je součástí mého týmu.