Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Vojtěch Untermüller

Vojtěch Untermüller

copywriter, UX writer, autor knihy Manuál copywritingu, lektor a marketingový konzultant

Vojtěch Untermüller
Vojtěch Untermüller - logo

Ahoj, jmenuju se Vojtěch. Jsem copywriter – a také váš člověk na copywriting, UX writing a marketingové konzultace.

Píšu texty s jasným cílem: prodat vaše produkty a služby, pohnout srdci (a peněženkami), změnit názor lidí a budovat váš brand.

Smyslem dobrého copy je přece přesvědčit – a prodat. Nic víc, nic míň.

Více o mně včetně referencí, seznamu klientů a (části) kreativního portfolia najdete na mém webu www.vojtaunter.cz.

Svůj mozek pronajímám už 17 let jako externista velkým i malým firmám a reklamním agenturám.

Vymýšlím komunikační koncepty a navrhuju kampaně pro:

  • On-line kanály (weby, e-shopy, e-mailing, newslettery, sociální sítě, microsites)
  • Off-line kanály (TV, print, BB, radio, intrafiremní komunikace atd.)

Prvních 10 let zkušeností jsem sbíral v pražských top reklamních agenturách (Leo Burnett, Kaspen, McCann, WMC Grey, DDB, TBWA, Digital Vision). Posledních 7 let pracuju na volné noze.

Jako copywriter jsem zocelený drilem reklamních agentur, ošlehaný prací s náročnými klienty, odměněný mezinárodními i českými cenami (např. Copywriter roku 2006 a oceněními z nadnárodních festivalů).

Med kolem pusy lidem nemažu, protože chci pro váš projekt i pro sebe nejlepší možný výsledek.

Vše, co o řemeslu vím, jsem sepsal do knihy: Manuál copywritingu (ISBN: 978–80–271–2585–2).

Přidejte se dobré společnosti mých spokojených klientů jako jsou třeba:

  • E-shopy, retail a gaming (Notino, Sportisimo, Tesco, Fortuna, Láskakočičí.cz…)
  • Banky a finance (Česká spořitelna, Kunz & partneři, ČSOB, Equa Bank, ExpoBank, Capital Unicorns…)
  • Operátoři & Technologické firmy (Vodafone, T-Mobile, LiveSport…)
  • Služby, poradenství a zdravotnictví (Effento – poradenství pro podnikatele, zubní klinika Yurmax, módní ateliér Manemo, mobilní toalety WC Mining…)

Preferuji dlouhodobou spolupráci, ale nebráním se ani jednorázovým „rychlovkám“.

Stačí zavolat nebo napsat – a zbytek bude jízda i zábava!

Fajn den přeje Vojtěch, váš člověk na copywriting, UX writing a marketingové konzultace.

☎ 777 144 727 ✉ vojta.u@email.czwww.vojtaunter.cz

Ukázky práce:

Texty pro webové stránky Saunia.czTexty pro ČSOB PremiumWeb copywriting pro Tesco ClubcardMatky, zavřete své mama hotely – vyděláte na tom všichni | článek pro Magazín KLIFJak spolehlivě poznat zlatokopku | článek pro Magazín KLIF – Vše o financích v klidu
Zobrazit všech 11 náhledů této galerie >

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR

Kategorie katalogu:

Pracovní náplň:

  • Copywriting (weby, newslettery, e-shopy, e-mailing, sociální sítě, B2B, HR komunikace, billboardy, TV, radio)
  • UX writing
  • Workshopy copywritingu
  • Marketingové konzultace

Specializace:

  • Copywriting: e-mailing (newslettery), sociální sítě, webwriting
  • UX writing
  • E-shopy
  • Koncepty a kampaně (on-line i off-line)

Vzdělání a praxe:

  • Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy (mimo obor)
  • 17letá profesní historie v přední linii české reklamy a marketingu:
    • celkem 10 let v reklamních agenturách (Leo Burnett, Kaspen, McCann, TBWA, DDB, WMC Grey) – jako OSVČ
    • on-line / Digital shop (Media Factory / Digital Vision) – jako OSVČ
    • klientská strana (in-house MKT/reklamní oddělení): ČSOB, LiveSport, Sportisimo, EUROWAG – jako zaměstnanec

Největší úspěchy:

Ceník:

  • individuální nacenění dle projektu
  • orientační hodinová sazba – 1.500 Kč bez DPH (dle typu a situace klienta, projektu a délky spolupráce)

Vybrané reklamní TV spoty:

Kontaktní informace

Vojtěch Untermüller
Pod lipami 2563/29
Praha 3
130 00
Mobil:777 144 727
Email:vojta.u@email.cz
Web:www.vojtaunter.cz
Účet:1123902017 / 3030
:71620915

Doporučení z první ruky

Jakože, kdo je ten Vojta? „Pan Copík“, co vás dostane již prvním emailem, který od něj přijde. Po dobu 8 let jsem s ním dodal slovní šťávu několika projektům a byl i tvůrcem našeho unikátního svatebního teaser přání. :) Ale v pár slovech: spolehlivý, kreativní, hodnotu dodávající i termíny dodržující kreativec, a k tomu všemu normální frajer a srdcař, jako já. :)
Dominik Diviš
strategický ředitel Wellnessia

2005 – 2020 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook LinkedIn Twitter Instagram YouTube SoundCloud RSS