Výborný rozhovor o netradiční práci sloganistky a názvotvůrce na volné noze Lenky Paprok právě vyšel v podcastu 50 pod 50 Alice Kavkové. Celé 2hodinové povídání o podnikání, Názvovědě či digitálním nomádství najdete na Spotify:
Mimochodem, s Alicí jsme v prosinci vydali dlouhý rozhovor a nabušený videokurz Cesta do médií o tom, jak dostat vaše téma, značku či firmu do médií, která zná každý.
Alice Kavková je podnikavka — nepřehlédnutelná tvůrčí osobnost, autorka bestselleru Retrohraní a obsahová podnikatelka, která stojí za úspěšným rodinným deskovkářstvím 4 Kavky. Jejím nejnovějším tvůrčím počinem je videokurz Cesta do médií s Alicí Kavkovou, ve kterém se dělí o zkušenosti z práce v médiích a s propagací vlastní rodinné značky. Tenhle rozhovor vás rozesměje, dojme i ohromí!
Sledujte na našem podcastu a YouTube:
Naše členka Lenka Paprok, která se na volné noze zabývá profesionální tvorbou názvů a sloganů, přispěla do výborného článku o sloganech od Jany Langerové na serveru Podnikatel.cz. Ta kromě Lenky požádala o vyjádření několik právních expertů na ochranu duševního vlastnictví a v článku rozepsala pět praktických témat:
Lenka je mj. autorkou osvětového článku o tvorbě názvů a sloganů Názvověda, který patří dlouhodobě mezi tři nejčtenější texty na našem blogu.
Znáte tezi o 1000 skutečných fanoušcích? Říká, že jako kreativní profesionál nepotřebujete miliony sledujících, stačí vám 1000 těch skutečných, kteří vás budou podporovat a nakoupí. Jessica Abel ale tuto myšlenku v dalším ze svých výborných článků vyvrací a poukazuje na to, že mezi teorií a praxí je velký rozdíl. A že počet lidí, kterým musíte nabídnout své produkty či služby, abyste dosáhli 1000 prodejů, je mnohem větší, než se podle této lákavé myšlenky může zdát.
„Získat těch 1000 skutečných fanoušků a udržet je, se zdá být pro většinu téměř nedosažitelné, což pak často vede ke zklamání a sebeobviňování. Nastává tedy čas na vyvracení mýtů,“ píše Jessica v úvodu a přibližuje mj. výzvy, kterým tvůrci na volné noze při snaze o finanční stabilitu čelí.
Článek s všeříkajícím názvem Ne, vy nebudujete osobní značku, vy jenom postujete na LinkedIn přináší zajímavý pohled na stále běžnější využívání LinkedIn v osobním marketingu profesionálů.
Autorka argumentuje, že psaní pro vlastní zviditelnění jako marketingová strategie příliš nefunguje, není-li podepřeno skutečnou expertízou a zkušenostmi. Správně také poukazuje na rozdíl mezi osobní značkou a reputací profesionála:
„Osobní značka je to, jak chcete, aby vás vaše publikum vnímalo a mluvilo o vás. Na rozdíl od reputace není osobní značka o tom, co si o vás jiní lidé myslí. Jde o image, kterou postupně vytváříte, a o to, jak ona promlouvá k ostatním."
Vymyslet dobrý název je docela věda! Tento článek vám ukáže, jak pojmenovat váš projekt, produkt, službu či vysněný byznys tak, aby nezapadl a byl stále šik.
Číst dálOdebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.