Ing. Lenka Paprok

sloganistka a názvotvůrce

Status: k vašim službám Působnost: celý svět

Navrhuji chytlavé názvy, slogany, claimy a domény pro firmy a podnikatele: značky, weby, produkty, služby, kampaně, nové projekty či startupy. Miluji, když se jazyk snoubí s obsahem, když krátký název či slogan vystihne podstatu věci — nechte mě pro vás pracovat a už nikdy nebudete mít o dobré nápady nouzi!

  • balíčky návrhů na slogany, claimy, názvy aj. — platba předem, dodání do 14 dnů s výhradní licencí na 1 použitou variantu; všechny balíčky zahrnují vstupní analýzu firemní komunikace, podkladů a konkurence i základní kontrolu registrovatelnosti domén a ochranných známek
    • malý — 3 návrhy … 45.000 Kč
    • střední — 6 návrhů … 55.000 Kč
    • velký — 10 návrhů … 95.000 Kč
  • příplatek Profi pro firmy a náročnější zadavatele … +40.000 Kč
    • doplňkové alternativy u některých návrhů
    • kontrola všech návrhů patentovým zástupcem, jestli je šance na registraci ochranné známky (bez záruky; přihláška OZ pak vyžaduje hlubší rešerši)
    • interní oponentura návrhů se špičkovými poradci zavázanými mlčenlivostí (dle potřeby: branding, marketing, média, business strategie…)
    • podrobný dokument s prezentací předložených návrhů, argumentací a komentáři pro vaše lepší rozhodování
    • možnost prioritního dodání v termínu, na kterém se dohodneme při objednávce (např. do týdne)
  • příplatek Global za značky či slogany s mezinárodním přesahem … +40.000 Kč (extra rešerše názvosloví, etymologie, domén, ochranných známek atd.)

Univerzitní vzdělání v oboru názvotvorba a sloganistika ekonomika a právo v žurnalistice na VŠB–TU Ostrava a francouzské Université Nancy 2. Bohatá mediální praxe jako sloganistka a PRistka, redaktorka pro Český rozhlas Ostrava, členka vedení redakcí univerzitních časopisů UndergroundSokolská 33, přispěvatelka řady firemních a regionálních médií. Plynulá znalost francouzštiny, angličtiny a španělštiny.

Vybrané ukázky práce

Hanibalí slogan Na hory a dál v praxi Spolupráce na sloganu „Strhující na hřišti, cenná pro život“ pro značku Česká házená Spolupráce na vytvoření názvu značky Pixupix Logo GIFF ARÉNA se sloganem Prostě ve formě Nejbezpečnější autosedačky pro vaše děti – tagline pro web Dětská jízda
Zobrazit všech 90 náhledů

Vybrané rozhovory a články

Vybrané ukázky práce

  • Rodinné deskovkářství 4 Kavky — podtitul pro rodinnou značku 4 Kavky Alice a Martina Kavkových
  • Nacity — název značky produktů městského mobiliáře s evropskou ochrannou známkou
  • Hide & Bike — název značky cykloboxů
  • Na hory a dál — hlavní claim outdoorových prodejen Hanibal
  • Prostě ve formě — slogan pro slévárnu Giff a název pro sportovní turistickou soutěž, kterou slévárna zaštiťuje
  • Dětská jízda — název e-shopu a blogu o dětských autosedačkách
  • Obyčejné zázraky u vás doma — claim a tagline poskytovatele internetu a technických služeb Satt
  • Laso se hodí — nepoužitý soutěžní návrh na nový slogan pro ostravské obchodní centrum Laso
  • Strhující na hřišti, cenná pro život — spolupráce na hlavním claimu značky Česká házená
  • Geti — název produktové značky e-shopu Tipa
  • Pixupix — spolupráce na názvu značky produktu s evropskou ochrannou známkou
  • Nahoru dolů a stále spolu — slogan pro spolek Společně k úsměvu podporující mladé onkologické pacienty při náročné léčbě
  • Globopol — název pro 1. český think-tank zaměřený na otázky výživy a zdravotní prevence
  • Kreslířka.cz — název domény pro osobní web ilustrátorky Kristýny Sataryové
  • Jídlo! Zdraví! Zábava! Ve školní jídelně? No paráda! — slogan pro Skutečně zdravou školu
  • Za vším hledej knihu — slogan pro Knihovnu města Ostravy
  • Už se neodlepíte — podtitul e-shopu Lepíkov se samolepícími tapetami a nálepkami
  • Přání naděje — název benefiční kampaně ve prospěch ostravského hudebníka v komatu
  • automatizátor linuxových serverů — pojmenování profese Davida Karbana
  • Francouzština není svahilština… máte ji na dosah! — claim projektu Francie na dosah
  • Oblizujte se a popíjejte v Undergroundově — název studentské soutěže pro časopis Underground
  • Dělej, bojuj! — název článku pro blog Na volné noze
  • Milující, spokojená, úspěšná. Klidně buďte svá! — slogan pro web Dominika.cz
  • Energetická terapie kytarou jako ohnivým plamenem ze zipáku. To je Naked Floor při koncertu: kapela, se kterou máte hlavu v oblacích a přitom pevnou půdu pod nohama. — teaser pro kapelu Naked Floor
  • desítky názvů pro články, reportáže, rozhovory aj.
    • Lisa Hannigan: Jsem samotář extrovert
    • Obyčejné otázky pro neobyčejného Václava Bělohradského
    • Jak český Honza k orchestru přišel
    • Malá ostravská konverzace
    • Tisícovka fanoušků na krku… co s námi bude?
    • Hlad je studentův nejlepší kuchař
    • Co se nenaučím, to vymyslím
    • Robertu Kiyosakimu darovala moravskou slivovici. Neodmítl
    • Erasmus až do morku kostí
    • Projekt? To je pravý opak rutiny
    • Senioři se společnou minulostí se vrací na místo činu
Ing. Lenka Paprok

Kontakty

Ing. Lenka Paprok
Přívozská 31
Ostrava
702 00
Mobil:728 721 398
Email:lenka@paprok.cz
Web:www.sloganistka.cz
(tj. adresa této stránky)
Facebook:lenka.paprok
Instagram:lenkapaprok
LinkedIn:lenkapaprok
Twitter:lenkapaprok
Účet:6655454/5500 (Raiffeisen)
IČ:02295750 (neplátce DPH)

Doporučení
z první ruky

Na doporučení od Michelle Losekoot jsme u Lenky poptali balíček pěti variant claimu pro náš internetový obchod pro vaření a stolování. Nutno říci, že výsledek jsme chtěli do týdne. I když jsme se nakonec museli vydat jinou cestou claimu, Lenka splnila zadání: výstup odevzdala včas — a byl naprosto profesionální. Z výsledku naší spolupráce jsem stále nadšená, dva claimy byly mými jasnými favority. Lenka umí vystihnout pravou podstatu značky a zformulovat ji do jedinečného slovního spojení. Spolupráce pro mě byla 100% hodnotná a ráda ji doporučím.

Zuzana Brečanová

marketing director