Ing. Lenka Paprok

sloganistka a názvotvůrce

Status: k vašim službám Působnost: celý svět

Navrhuji chytlavé názvy, slogany, claimy a domény pro firmy a podnikatele: značky, weby, produkty, služby, kampaně, nové projekty či startupy. Miluji, když se jazyk snoubí s obsahem, když krátký název či slogan vystihne podstatu věci — nechte mě pro vás pracovat a už nikdy nebudete mít o dobré nápady nouzi!

  • balíčky návrhů na slogany, claimy, názvy aj. — platba předem, dodání do 14 dnů s výhradní licencí na 1 použitou variantu; všechny balíčky zahrnují vstupní analýzu firemní komunikace, podkladů a konkurence i základní kontrolu registrovatelnosti domén a ochranných známek
    • malý — 3 návrhy … 27.900 Kč
    • střední — 6 návrhů … 37.900 Kč
    • velký — 10 návrhů … 57.900 Kč
  • příplatek Profi pro firmy a náročnější zadavatele … +59.000 Kč
    • doplňkové alternativy u některých návrhů
    • kontrola všech návrhů patentovým zástupcem, jestli je šance na registraci ochranné známky (bez záruky; přihláška OZ pak vyžaduje hlubší rešerši)
    • interní oponentura návrhů se špičkovými poradci zavázanými mlčenlivostí (dle potřeby: branding, marketing, média, business strategie…)
    • podrobný dokument s prezentací předložených návrhů, argumentací a komentáři pro vaše lepší rozhodování
    • možnost prioritního dodání v termínu, na kterém se dohodneme při objednávce (např. do týdne)
  • příplatek Global za značky či slogany s mezinárodním přesahem … +59.000 Kč (extra rešerše názvosloví, etymologie, domén, ochranných známek atd.)

Univerzitní vzdělání v oboru názvotvorba a sloganistika ekonomika a právo v žurnalistice na VŠB–TU Ostrava a francouzské Université Nancy 2. Bohatá mediální praxe jako sloganistka a PRistka, redaktorka pro Český rozhlas Ostrava, členka vedení redakcí univerzitních časopisů UndergroundSokolská 33, přispěvatelka řady firemních a regionálních médií. Plynulá znalost francouzštiny, angličtiny a španělštiny.

Vybrané ukázky práce

Hanibalí slogan Na hory a dál v praxi Spolupráce na sloganu „Strhující na hřišti, cenná pro život“ pro značku Česká házená Spolupráce na vytvoření názvu značky Pixupix Logo GIFF ARÉNA se sloganem Prostě ve formě Nejbezpečnější autosedačky pro vaše děti – tagline pro web Dětská jízda
Zobrazit všech 90 náhledů

Vybrané rozhovory a články

Vybrané ukázky práce

  • Rodinné deskovkářství 4 Kavky — podtitul pro rodinnou značku 4 Kavky Alice a Martina Kavkových
  • Nacity — název značky produktů městského mobiliáře s evropskou ochrannou známkou
  • Hide & Bike — název značky cykloboxů
  • Na hory a dál — hlavní claim outdoorových prodejen Hanibal
  • Prostě ve formě — slogan pro slévárnu Giff a název pro sportovní turistickou soutěž, kterou slévárna zaštiťuje
  • Dětská jízda — název e-shopu a blogu o dětských autosedačkách
  • Obyčejné zázraky u vás doma — claim a tagline poskytovatele internetu a technických služeb Satt
  • Laso se hodí — nepoužitý soutěžní návrh na nový slogan pro ostravské obchodní centrum Laso
  • Strhující na hřišti, cenná pro život — spolupráce na hlavním claimu značky Česká házená
  • Geti — název produktové značky e-shopu Tipa
  • Pixupix — spolupráce na názvu značky produktu s evropskou ochrannou známkou
  • Nahoru dolů a stále spolu — slogan pro spolek Společně k úsměvu podporující mladé onkologické pacienty při náročné léčbě
  • Globopol — název pro 1. český think-tank zaměřený na otázky výživy a zdravotní prevence
  • Kreslířka.cz — název domény pro osobní web ilustrátorky Kristýny Sataryové
  • Jídlo! Zdraví! Zábava! Ve školní jídelně? No paráda! — slogan pro Skutečně zdravou školu
  • Za vším hledej knihu — slogan pro Knihovnu města Ostravy
  • Už se neodlepíte — podtitul e-shopu Lepíkov se samolepícími tapetami a nálepkami
  • Přání naděje — název benefiční kampaně ve prospěch ostravského hudebníka v komatu
  • automatizátor linuxových serverů — pojmenování profese Davida Karbana
  • Francouzština není svahilština… máte ji na dosah! — claim projektu Francie na dosah
  • Oblizujte se a popíjejte v Undergroundově — název studentské soutěže pro časopis Underground
  • Dělej, bojuj! — název článku pro blog Na volné noze
  • Milující, spokojená, úspěšná. Klidně buďte svá! — slogan pro web Dominika.cz
  • Energetická terapie kytarou jako ohnivým plamenem ze zipáku. To je Naked Floor při koncertu: kapela, se kterou máte hlavu v oblacích a přitom pevnou půdu pod nohama. — teaser pro kapelu Naked Floor
  • desítky názvů pro články, reportáže, rozhovory aj.
    • Lisa Hannigan: Jsem samotář extrovert
    • Obyčejné otázky pro neobyčejného Václava Bělohradského
    • Jak český Honza k orchestru přišel
    • Malá ostravská konverzace
    • Tisícovka fanoušků na krku… co s námi bude?
    • Hlad je studentův nejlepší kuchař
    • Co se nenaučím, to vymyslím
    • Robertu Kiyosakimu darovala moravskou slivovici. Neodmítl
    • Erasmus až do morku kostí
    • Projekt? To je pravý opak rutiny
    • Senioři se společnou minulostí se vrací na místo činu
Ing. Lenka Paprok

Kontakty

Ing. Lenka Paprok
Přívozská 31
Ostrava
702 00
Mobil:728 721 398
Email:lenka@paprok.cz
Web:www.sloganistka.cz
(tj. adresa této stránky)
LinkedIn:lenkapaprok
Facebook:lenka.paprok
Instagram:lenkapaprok
X (Twitter):lenkapaprok
Účet:6655454/5500 (Raiffeisen)
IČ:02295750 (neplátce DPH)

Doporučení
z první ruky

Naše společnost uzavřela smlouvu s předním relaxačním centrem ve Frýdlantu n. O. a stala se jeho generálním sponzorem. Hledali jsme pro toto spojení vhodný slogan, který by vyjádřil vztah sportu s naší firmou, přestože naše činnost se sportem nijak nesouvisí (jsme slévárna). Po několika týdnech, kdy se nám ani jeden z našich návrhů nelíbil, jsme oslovili Lenku, aby pro nás zkusila vytvořit nějaké návrhy. Během týdne jsme jich dostali možná 30, z nichž každý byl lepší než ty, které jsme pracně vymýšleli my sami. Nakonec jsme si vybrali slogan, který byl podle našeho názoru i autorčina doporučení nejlepší: „Prostě ve formě“ — Lenčin slogan je nedostižný, to se jí fakt povedlo! A nás to stálo tak málo :-) Myslím, že podobných, ne-li lepších nápadů má v zásobě milion. Slogan používáme dodnes, a to nejen ve spojení s relaxačním centrem. Lenku jsme pak využili ještě několikrát: Natočila zvukovou zprávu pro Český rozhlas, nebo napsala výborný článek a zařídila jeho vydání v regionálních médiích.

Ing.Tomáš Farný

technický ředitel a člen představenstva slévárny Giff, a.s.