Co stojí za úspěchem videotvůrce Martina Mikysky alias Mikýře, který se ve svých YouTube videích věnoval mj. etice internetového podnikání? Jeho pouť byznysem přiblížil v článku na e15 Jakub Zelenka.
Je éra sociálních sítí u konce? Co přijde po nich? Adam Zbiejczuk po 20 letech v oboru otevřeně popisuje hluboké zklamání z „enshittifikace“ sociálních médií a stavu celého odvětví. Zároveň nabízí moudré a praktické rady, na kterých platformách má dnes smysl být a proč.
Sledujte na našem podcastu a YouTube:
„Pokud nesplňujete očekávání zákazníků, nedodáváte vysoce kvalitní pomoc, nebo kolem značky provádíte neseriózní marketing, tak se samotné logo stane emoční zkratkou pro tu neserióznost. Zkrátka kvalitní logo vás nespasí. Musíte dělat spoustu věcí správně.“
Náš člen, logotvůrce a autor knihy Časotvorba Tomáš Vachuda v sérii rozhovorů pro server Podnikatel.cz vysvětluje, na co si dát pozor při tvorbě loga pro vlastní byznys — a jaké všechny aspekty je dobré zvážit.
Když si Jakub Krejčí před 10 lety založil vlastní eshop, potřeba marketingu a PPC byla logická. Nabízené služby se mu ale tehdy zdály být drahé, takže se do toho pustil sám: „Učil jsem se metodou pokus omyl na vlastních penězích. Tvrdá škola, ale pomáhá mi to každý den i u klientů,“ vzpomíná. Dnes má za sebou přes 150 úspěšných zakázek a coby e-commerce a PPC konzultant ročně spravuje reklamní rozpočty přes 41 milionů Kč.
„Nejvíce mě baví, když na konci měsíce dělám report a vidím třeba 100% meziroční nárůst u klienta, kde spolupracujeme druhým rokem,“ říká Jakub k tomu, kdy mu jeho práce dává smysl – mj. díky síle dlouhodobé spolupráce. Speciální radost pak mívá z přesahu v marketingu: „…kdy jsme schopni s klientem jít do cenotvorby, nákupů, zlevnění dopravce a zlepšení ziskovosti. Najdeme peníze, které můžeme investovat do marketingu a vyrůst.“
Nabídku Jakubových služeb i odkazy na případové studie najdete v jeho prezentaci.
U příležitosti 20. výročí Na volné noze jsme pro vás uvolnili 4 naše mistrovské videokurzy za nižší cenu 1.490 Kč:
Proč makat na brandu, i když se vám v podnikání daří? Lukáš Pítra to na základě vlastních zkušeností popisuje jasně — budování osobní značky je investice, která pomůže překonat krizové období, kdy se zakázky nehrnou, a poskytuje stabilní oporu i v časech, kdy se daří.
„Je fajn mít se o co opřít. V poslední prekérce jsem padal celkem „do měkkého“ – do finanční rezervy, co jsem roky budoval. Odrazit se ode dna na vzestupnou trajektorii jako zapomenuté jméno byla ale sakra fuška,“ píše Lukáš na blogu.
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.