Jak mohou dobré texty podpořit prodej nemovitosti? Náš člen, realitní makléř Michal Souček soustavně podporuje růst celého oboru a v tomhle článku ukazuje, jak přemýšlí o psaní a proč jde o důležitý prodejní nástroj — nejen v realitách.
„Jsem přesvědčený o tom, že psané slovo je vůbec největší kalibr v situaci, kdy cokoliv prodáváte. A zejména při prodeji (a pronájmu) nemovitostí se hodně zapomíná na to, že vám dobře napsaný text vydělá mnohem víc peněz.“
Na YouTube si můžete pustit záznam přednášky našeho člena, copywritera Radka Brázdila o scrollytellingu — webovém formátu, který spojuje text, vizuální prvky a interaktivitu do jednoho příběhového celku.
Radek mluví o tom, jak tento formát vznikl, kde dává smysl ho využít, a ukazuje i praktické příklady; třeba originální vlastní projekt Manipuláci.
Marketér Jan Barbořík v novém článku bilancuje svých 10 let na volné noze — co mu podnikání dalo i vzalo, jak se za tu dobu proměnil celý obor a jestli má jeho práce v dnešním světě stále své místo.
„Svoboda rozhodovat o vlastním čase a směru je něco, co se nedá vyčíslit. I když to občas znamená pracovat do tří do rána, řešit krizovky v neděli nebo se učit něco úplně nového, protože to klient potřebuje a nemá se na koho obrátit.“
Už v pondělí 3. listopadu startuje nová bezplatná online konference SummiD, která během celého měsíce nabídne řadu přednášek a workshopů primárně pro podnikatele na volné noze a malé firmy. Za akcí stojí iDoklad a mezi řečníky potkáte i spoustu členů naší komunity, namátkou třeba:
Registrovat se můžete zdarma na webu, pak už se stačí jen přihlásit k přednáškám, které vás zaujaly.
Jak prodávat s respektem, autentičností a lehkostí? Markéta Demlová v článku vysvětluje, že prodej vlastních služeb nemusí být nátlakový, ale může fungovat jako přirozená pozvánka ke spolupráci — k tomu uvádí i konkrétní příklady, jak svou nabídku jednoduše popsat.
„Když mluvíš jasně a srozumitelně o tom, co děláš, pro koho a za kolik, dáváš klientovi možnost rozhodnout se svobodně. Nemusíš se vnucovat, nemusíš tlačit – stačí být přítomná, viditelná a otevřená těm, kdo hledají právě tebe.“
Znáte Manipuláky? Náš člen, copywriter Radek Brázdil tak definuje texty, které nehrají fér. Vytvořil o nich povedenou informační stránku, kde popisuje různé nekalé webové praktiky — a jak s nimi bojovat.
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.