Online kurz marketingu

22. listopadu 2019

Jindřich Fáborský spolu s týmem Marketing Festivalu navazuje na úspěšný Digisemestr a spouští nový projekt – online kurz marketingu v e-commerce, do kterého se zapojilo 30 uznávaných profesionálů, ať už je to SEO konzultant Pavel Cody Ungr, advokátka Petra Kristína Dolejšová nebo UX designer Jan Kvasnička.

Přes 25 hodin vzdělávacích videí ve 27 lekcích, které pokrývají e-commerce, copywriting, SEO, remarketing, videoreklamu, právo pro eshopy a další témata. Na české poměry je to rozhodně unikátní projekt a pokud jste neměli příležitost vyrazit na Digisemestr osobně, tohle je dobrá šance. Prvních 200 registrovaných mimochodem může využít výhodnější cenu.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter)

Podobné novinky

Osobní marketing, osobní značka

Máloco napumpuje freelancery podnikatelskou inspirací tak, jako se to povedlo hostům dvou našich setkání think-tanku Na volné noze v Praze a Brně a tento týden. Naše téma Osobní marketing, osobní značka — praktické zkušenosti uchopili každý úplně jinak a po svém — Michelle Losekoot, Otto Bohuš, Radka Legerska, Lukáš Pítra, Michala Janatová a Filip Novák povídali naprosto otevřeně a bez příkras o tom, jak budují svůj osobní brand oni.

Robert Vlach přidal úvod o budování dobrého jména s praktickými tipy pro posilování reputace i ladění osobní značky. A konečně Michaela Weikertová v Praze a Bohdana Goliášová v Brně se postaraly o vynikající tematický závěr na vysoké notě. No prostě dvě parádní, nabušené akce se spoustou stimulů do pošmourného prosince a pro plánování novinek na příští rok! Ty ostatně chystáme i my pro náš think-tank. Další setkání se bude konat na jaře.

Kniha Sám sobě marketérem

Náš člen, marketér Jan Barbořík právě vydal novou knihu Staň se i ty sám sobě marketérem, která vychází z 20 let jeho zkušeností v oboru a mimo jiné navazuje na Honzův dlouholetý stejnojmenný projekt. Jak sám popisuje:

„Je pro každého, kdo chce pochopit základy online marketingu a udělat první kroky sám. Bez agentury, bez velkého rozpočtu, bez stovek odborných pojmů.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

#41 Lukáš Konečný

Lukáš Konečný je jeden nejnadanějších českých marketérů své generace. Přitom stojí tak trochu stranou a stále si, jak říká, s něčím hraje. Třeba s monetizací travel blogu Loudavým krokem na 150 tisíc Kč měsíčně nebo vibecodingem aplikací pomocí AI. Podniká v tandemu se svou ženou Lucií Konečnou a opravdu jim to spolu klape.

Sledujte na našem podcastu a YouTube:

5 věcí, co zničí konkurenční výhodu

Znáte svou konkurenční výhodu? Ondřej Ilinčev v článku upozorňuje na pět věcí, které ji dokážou spolehlivě podkopat — třeba přílišné sebevědomí nebo fakt, že po dosažení cíle často sami přirozeně zvolníme.

„Vybudovat výhodu je dřina. Pamatuji si na práci přes noc, práci měsíc v kuse bez víkendů, abych se vypracoval. Jakmile dosáhnete cíle, máte tendenci zvolnit. Protože jste dosáhli cíle. No a jak já říkám, předjede vás ta konkurence, kterou nevidíte ve zpětném zrcátku.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak využít scrollytelling

Na YouTube si můžete pustit záznam přednášky našeho člena, copywritera Radka Brázdila o scrollytellingu — webovém formátu, který spojuje text, vizuální prvky a interaktivitu do jednoho příběhového celku.

Radek mluví o tom, jak tento formát vznikl, kde dává smysl ho využít, a ukazuje i praktické příklady; třeba originální vlastní projekt Manipuláci.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí