Jde podnikat bez sociálních sítí? Naše členka, marketérka Madla Čevelová se na celý měsíc odpojila od sítí a na svém blogu teď sdílí, co jí tato zkušenost přinesla.
„Důvody, proč jsem se do zkoumání sociálních sítí vůbec pustila, byly dva. Předně jsem si chtěla nějak ověřit, jestli mi sociální sítě reálně přinášejí nějaké klienty. Tím druhým byla moje narůstající frustrace nad klesajícími dosahy zejména prodejních příspěvků a nad vlivem, jaký na mě sociální sítě mají.“
Televize, rádio a tisk stále otevírají nové dveře lidem, kteří mají světu co říct.
Číst dálByznys mentorka a marketérka Madla Čevelová natáčí sympatickou videosérii Byznys a duše, kde zpovídá své klienty, přibližuje jejich podnikání a mj. se taky ptá, jaký jeden marketingový nástroj by si pro propagaci svého podnikání vybrali.
V aktuální epizodě byla hostem Petra Rybková, která se od copywritingu a marketingových konzultací postupně posunula ke zpěvu, vystupování a vyprávění příběhů.
„Nejtěžší je vytvořit to, co je nejkratší, to znamená název. A druhý v pořadí je slogan“
Co jsou atributy dobrého textaře, ale taky kvalitního marketingového textu — a dokáže skvěle napsaný text prodat cokoliv? Otto Bohuš mluvil v podcastu Kamdu o copywritingu, roli AI i své kariérní cestě z agentury na volnou nohu.
Nezávislý IT publicista Daniel Dočekal byl hostem Procenta Miloše Čermáka. Výsledkem je poutavé povídání o sociálních sítích, technologiích a AI očima průkopníka, kterého internetové technologie živí od 90. let:
„Volná noha je úplně jiná, než jsem čekala. Lepší!“ Copywriterka Bára Hlavicová se v novém článku ohlíží za svými 10 lety v oboru — píše, jestli se za tu dobu v copywritingu něco změnilo, a vzpomíná na přechod z agentury k vlastnímu podnikání.
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.