Doporučení z první ruky

Karel Rujzl — PPC specialista a marketingový konzultant


Zobrazuji všech 10 doporučení

Karel je nejzkušenější odborník na PPC pro e-shopy, kterého znám. Sám se stále osobně věnuje správy kampaní, rozumí pokročilé analytice a neustále inovuje a automatizuje. A ještě to i umí naučit další lidi. Můžu jen doporučit.

Tomáš Mikletič
Chief Marketing Officer at Donoci s.r.o.
www.donoci.com

Za dlouho dobu co s Karlem spolupracuji, jsme dělali na dvou zcela odlišných projektech a v každém prokázal neuvěřitelnou hloubku znalostí a profesionalitu. Samozřejmostí je u něj vysoký přesah do ostatních oborů ecommerce. Karel nejenže dokáže vytvořit efektivní PPC strategie, ale také je schopen porozumět širšímu kontextu oboru a přizpůsobit naše kampaně tak, aby dosahovaly nejlepších výsledků. Samozřejmostí je jeho schopnost identifikovat klíčové trendy a využít je ve prospěch kampaní. Tak, aby se projekt neustále posouval dál.

Michal Havelka
Ecommerce Manager - Benu lékáren
www.benulekaren.sk

Co přinesl Karel společnosti HUDY? Hluboké znalosti. Analytické schopnosti. Absolutní spolehlivost. Odborný přístup spojený s lidským přístupem a skvělou komunikací. Marketing HUDYsport už nebude stejný jako před Karlem - naštěstí!

Radek Kronika
Chief Marketing Officer ve společnosti HUDYsport a. s.
www.hudy.cz

Spolupráce s Karlem je pro mě synonymem vysoké odborné profesionality, expertních znalostí a zkušeností v PPC v kombinaci s velkým mezioborovým přesahem. Hlavně ale nadšení a zápal pro vše, co dělá. Vynikající mentor pro PPC kolegy, ať už ty začínající nebo i pokročilé. Spolupráci s Karlem mohu jen doporučit. #špička v PPC #naprostý profesionál #perfektní spolupráce #mezioborový přehled #vynikající školitel #lidský přístup

Jiří Langr
Project Manager, E-commerce, Online Marketing, Eshops & Digital Projects
www.pneumatiky.cz

Karla rád doporučuji jako zkušeného správce PPC kampaní pro velké a střední eshopy. Jeho silnou stránkou je automatizace manuálních činností, což mu umožní soustředit se na důležité obchodní otázky a pomáhá posouvat celý business klienta dále. Karel je také zkušený školitel a konzultant, který je schopen podělit se o své bohaté zkušenosti a najít řešení pro jakékoli problémy v oblasti PPC.

Tomáš Hanáček
webový analytik
www.tomashanacek.cz

Do světa PPC reklamy jsem přišla jako úplný nováček. Karel mi byl tím nejlepším mentorem, jakého jsem si mohla přát. Ohledně PPC reklamy mě naučil všechno od A do Z. I po zaškolení byla spolupráce s ním vždy příjemná a hlavně přínosná. Když jsem potřebovala, byl mi nápomocný a snažil se vymyslet řešení na každý problém, který se objevil. Karel je rozhodně člověk na svém místě. Spolupráci s ním doporučuji všemi deseti.

Lenka Trávníčková
PPC specialista ve společnosti Donoci s.r.o.
www.svet-svitidel.cz

Karel Rujzl je opravdový milý profesionál s velkým P. Můžu se 100% spolehnout, že dodrží vše, na čem jsme se dohodli. Přichází s nápady a doporučeními, odvádí velmi kvalitní práci. Kdykoliv se můžu podívat na výsledky naší spolupráce. Jeho zodpovědný přístup nám přináší klid, skvělé výsledky a pevnou půdu pod nohama.

Edita Dostálová
CEO Redbit s.r.o.
www.redbit.cz

S Karlem spolupracuji na několika projektech a velmi dobře se mi s ním spolupracuje. Před začátkem spolupráce provede důkladnou analýzu a podle výsledků připraví strategii. Každý projekt díky svým znalostem a svou důsledností posouvá stále dál a dál. Obdivuji také jeho přesah do ostatních oblastí. Pokud chcete vedle sebe parťáka, který vždy zná řešení jakéhokoliv problému, tak doporučuji Karla.

Petra Vavřičková
Marketing Manager
www.tipa.eu

Karel je naprostý profesionál v oboru. Po úvodní pomoci se správným nastavením analytiky jsme dali společně vše ohledně kampaní do pořádku a konečně jsem mohla "klidně spát". Jsem ráda, že jsme spolupráci navázali a každému Karla s naprosto čistým svědomím doporučuji. Vždy průběžně navrhuje aktivity ke zlepšení a vnímá souvislosti s ostatními komunikačními kanály značek.

Klára Maličovská
Bomma - Senior Marketing Manager
www.bomma.cz

Karel Rujzl spolupracuje už třetím rokem s VUT v Brně na online reklamách našich propagačních kampaní. Oceňujeme jeho důslednost, smysl pro detail, schopnost strategicky přemýšlet a plánovat. Výsledky jeho práce v online reklamě jsou obecně výborně hodnoceny, proto byl Karel osloven např. Googlem, aby výsledky kampaně NEJSEM IDOL prezentoval na jejich odborné konferenci. Bonusem je jeho příjemné vystupování, pochopení specifik klienta a samozřejmě stoprocentní dodržování stanovených termínů.

Pavla Hladíková (Ondrušková)
Online Marketing Specialist, VUT v Brně
www.vut.cz