Komunikace, spolupráce, termíny vše na jedničku. Řešíme celou změnu brandu firmy včetně reklamních a dalších prvků. Pan Liška ví o čem mluví!
Jako začínající masérka jsem se obrátila na Marka, zda by mi pomohl rozjet mou podnikatelskou činnost. Nikdy jsem nepracovala sama na sebe, takže jsem neměla s podnikáním žádné zkušenosti. Marek mi pomohl s názvem firmy, vytvořit značku, tak aby vše bylo se mnou v souladu. S velkým citem vytvořil jednoduché a přehledné webové stránky, navrhl formu reklamy a promo akce. Už během prvního roku, který je v podnikání pro všechny nesmírně náročný a stěžejní, jsem zaregistrovala spoustu klientů, kteří se o mě dozvěděli díky mým stránkám. V současné době už spolu řešíme online rezervační systém, protože už přestávám stíhat. Takže pokud máte zájem úspěšně podnikat, webové stránky jsou velkým přínosem.
K Markovi jsme se dostali přes kluky, kteří nám spravují web a Facebook. Potřebovali jsme někoho, kdo nám graficky zpracuje logo naší značky. Očekávali jsme, že se jedná pouze o grafické zpracování, bez hlubšího zaměření. Toto očekávání se změnilo při prvním setkání. Marek se nás přes dvě hodiny vyptával na naši vizi, směr, cílovou skupinu, potřeby cílové skupiny a další pečlivě připravené otázky, aby se dostal k jádru věci. Než jsme Marka potkali, připadali jsme si jako loď na moři, která je sice krásná (zpracování webu a komunikace na Facebooku), akorát se ji nedaří chytnout vítr do plachet. Od začátku spolupráce s Markem, který naši značku zastřešil, jsme chytili vítr do plachet, který je stabilní a stále zesiluje. Každý měsíc společně vyhodnocujeme výkon online marketingových aktivit, přesná data jako zobrazení stránek, čtenost blogových článků, konverze získaných kontaktů, atd… Díky datům přesně víme, jak máme plachtu natáčet a nesmírně nás to baví. Marek je totiž zosobněním vysoké empatie a citu značky, ale zároveň tvrdých dat a statistik. Markovo moto: „Mou prací není pouze to, jak to bude vypadat, ale hlavně, jak to bude fungovat.“, můžeme 100% potvrdit a doporučit každému, kdo chce tvořit funkční osobní značku.