Doporučení z první ruky

Marek Liška — specialista na tvorbu webů a lokální marketing


Zobrazuji všechna 3 doporučení

Komunikace, spolupráce, termíny vše na jedničku. Řešíme celou změnu brandu firmy včetně reklamních a dalších prvků. Pan Liška ví o čem mluví!

Ing. Petr Blažek
majitel a autorizovaný inženýr pro pozemní stavby ČKAIT 1103714

Jako začínající masérka jsem se obrátila na Marka, zda by mi pomohl rozjet mou podnikatelskou činnost. Nikdy jsem nepracovala sama na sebe, takže jsem neměla s podnikáním žádné zkušenosti. Marek mi pomohl s názvem firmy, vytvořit značku, tak aby vše bylo se mnou v souladu. S velkým citem vytvořil jednoduché a přehledné webové stránky, navrhl formu reklamy a promo akce. Už během prvního roku, který je v podnikání pro všechny nesmírně náročný a stěžejní, jsem zaregistrovala spoustu klientů, kteří se o mě dozvěděli díky mým stránkám. V současné době už spolu řešíme online rezervační systém, protože už přestávám stíhat. Takže pokud máte zájem úspěšně podnikat, webové stránky jsou velkým přínosem.

Bc. Petra Lišková
masérka

K Markovi jsme se dostali přes kluky, kteří nám spravují web a Facebook. Potřebovali jsme někoho, kdo nám graficky zpracuje logo naší značky. Očekávali jsme, že se jedná pouze o grafické zpracování, bez hlubšího zaměření. Toto očekávání se změnilo při prvním setkání. Marek se nás přes dvě hodiny vyptával na naši vizi, směr, cílovou skupinu, potřeby cílové skupiny a další pečlivě připravené otázky, aby se dostal k jádru věci. Než jsme Marka potkali, připadali jsme si jako loď na moři, která je sice krásná (zpracování webu a komunikace na Facebooku), akorát se ji nedaří chytnout vítr do plachet. Od začátku spolupráce s Markem, který naši značku zastřešil, jsme chytili vítr do plachet, který je stabilní a stále zesiluje. Každý měsíc společně vyhodnocujeme výkon online marketingových aktivit, přesná data jako zobrazení stránek, čtenost blogových článků, konverze získaných kontaktů, atd… Díky datům přesně víme, jak máme plachtu natáčet a nesmírně nás to baví. Marek je totiž zosobněním vysoké empatie a citu značky, ale zároveň tvrdých dat a statistik. Markovo moto: „Mou prací není pouze to, jak to bude vypadat, ale hlavně, jak to bude fungovat.“, můžeme 100% potvrdit a doporučit každému, kdo chce tvořit funkční osobní značku.

Jan Šamárek
manažer / konzultant senior, investiční a hypoteční specialista