Michala provedla velmi profesionální uživatelský výzkum, který jsem využíval při redesignu prodejního webu startupu. Provedla 12 rozhovorů s uživateli, všechny získané informace roztřídila do tabulky a na závěr nám všem připravila hodinovou prezentaci, ve které shrnula to nejdůležitější. Výstupy se mi velmi hodily a rozhodně doporučuju. Kdybych měl vždycky k dispozici výzkumy v takové kvalitě, celá moje navazující práce bude vždy rychlejší a přesnější nehledě na to, že ze získaných informací můžeme čerpat nápady několik let.
Michala nám pomohla připravit se na uživatelský výzkum, který jsme organizovali v USA před spuštěním prototypu aplikace. Pomohla nám porozumět drobným nuancím v otázkách, které jsme kladli, a dala nám jasnou představu o tom, co dělat, abychom našli skutečné motivy a příčiny chování našich klientů (nejen prázdné fráze). Míšu bych doporučil každému, kdo se potřebuje hyper-focusovat na marketing a prodej. Zvlášť když expandujete do zahraničí, kde záleží na každém detailu. Michala je skvělá posluchačka a velmi dobře se s ní pracuje, takže pokud už vás nebaví pracovat s machisty, podivíny nebo psychology (kteří říkají „a“, ale myslí na to, že vás ve spánku tajně zavraždí), neváhejte!
Hi, I highly appreciate cooperating with Michaela. The research was focused on Adastra's B2B website. Half of the respondents were Czech, and half were Canadian. The information we got from that research was highly valuable and helped us understand our customers much more. We gained new perspectives on how our customers think about our services and what is important to them.
Když je potřeba cokoliv vyzkoumat nebo prozkoumat, tak jedině s Míšou Pítrovou ☺️ Nejlepší zákaznické výzkumy na světě pro Včelařství Domovina 🐝