Mgr. Radek Brázdil

reklamní textař a obsahový stratég, technický copywriter

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR

Slova mají ohromnou sílu. Ukážu vám, jak s ní pracovat.

Společně zjistíme, kdo jsou vaši zákazníci, jaké mají potřeby a na co slyší. Naladím se na jejich vlnu a vaše myšlenky zhmotním, aby jim rozuměli.

Rád hledám cesty, jak složité věci komunikovat srozumitelně. A nebojím se výzev.

Jako otec si poradím se svými skoro-trojčaty. Jako technický copywriter si zase poradím s vašimi texty, ať už budou ze segmentu stavebnictví, průmyslu, IT nebo technologií.

Přednosti technického copywritera (důraz na přesnost, srozumitelnost, racionální přístup) oceníte bez ohledu na to, v jakých vodách podnikání se pohybujete.

Mám rád pestrost. A tak je pestré i mé portfolio. Najdete v něm třeba kosmetickou firmu, prodejce dětských plakátů nebo výrobce luxusních matrací.

Ozvěte se: o čem budu psát příště?

JSEM TU, KDYŽ POTŘEBUJETE:

  • Připravit nové texty na web – Aby vám fungovaly, zjistím vše o vás i zákaznících. Budu se ptát a sbírat podklady. Pak se pustím do tvorby. Když bude třeba, podívám se do analytiky nebo vypátrám vhodná klíčová slova. Rád si promluvím i s vašimi zákazníky a ponořím se do stávajících materiálů.
  • Pravidelně tvořit podpůrný obsah – Naplňte firemní blog zajímavým obsahem. Sestavím plán témat a pustím se do psaní. Povedu tým redaktorů a ukážu jim správný směr. Napíšu PR článek, který bude mít hodnotu pro čtenáře i pro vás.
  • Otextovat marketingové materiály – Pro online i offline svět. Newslettery, PPC reklamy, posty na LinkedIn, Facebook či Instagram, bannery nebo SMSky. Billboardy, články do tištěných novin a magazínů, katalogy produktů, letáky do schránky i firemní časopisy.
  • Vytvořit texty pro (doplňte sami) – Pomůžu s jakýmkoliv obsahem, který má splňovat stanovený cíl. Ať už potřebujete vytvořit funkční e-mail s poptávkou, nebo třeba napsat dojemný dopis pro partnerku/partnera, ozvěte se.
  • Vylepšit stávající obsah – Texty už máte. Ale něco jim chybí. Nefungují, nebo jim zákazníci nerozumí? Pak potřebujete copyeditora. Vy mi texty pošlete, já je přepíšu. Připravím komentáře a doporučení, abyste příště už nechybovali.
  • Sestavit obsahový plán – Najdeme vhodná témata a naplánujeme obsah napříč kanály. Vždy budete vědět, o čem psát. Nebudete střílet od boku, ale vsadíte na promyšlenou strategii. Samotný obsah pak vytvořím já, nebo někdo jiný.
  • Vyprávět příběhy – díky storytellingu chytnu vaše zákazníky za srdce. Převyprávím příběh vás, vaší značky i produktu, aby se vryl do paměti.
  • Vymyslet slogan nebo claim – Pár slov, která vás dokonale vystihnou. Najdeme je.
  • Poradit – Možná ještě nevíte, co přesně potřebujete. Nebo chcete psát sami, ale bojíte se chyb. Skončili jste ve slepé uličce. Dostanu vás z ní. V rámci individuální konzultace předám rady a konkrétní doporučení. Připravím školení, seminář nebo workshop.

A KDO VLASTNĚ JSEM?

O mě tu až tak nejde. Na prvním místě jste vy a potřeby vašeho byznysu. Pokud ale spolupráci také vnímáte jako důvěrné partnerství, rád se vám představím.

Jsem Radek Brázdil.

Copywriter.

Obsahový stratég.

Otec skoro-trojčat (👶 a 👧👧 během 12 měsíců).

Nadšenec do technologií.

Vystudoval jsem magisterský obor Český jazyk a literatura. Což by nebylo nic zvláštního, kdybych před tím nechodil na střední průmyslovku – slaboproud. Dodnes těžím z obojího. Jako technický copywriter. Jako vypravěč. Badatel. I jako textař, který pracuje s emocemi.

Psaní mě provází odmalička. Na základce jsem vedl školní časopis, na střední mi psaní už i něco vydělalo. Na živnosťák jsem běžel v pondělí 4. 4. 2011 – dva dny po mých 18. narozeninách, protože ty připadly na sobotu.

Na volné noze jsem celý dospělácký život. Téměř. Po dokončení studií jsem si udělal malou odbočku, abych nabral nové zkušenosti a získal konstruktivní zpětnou vazbu. Nastoupil jsem do brněnské agentury Propeople Marketing, později do Key Advantage. Následně jsem začal intenzivně spolupracovat s agenturou In Creative. Vrátil jsem se na volnou nohu, ale s některými agenturami spolupracuji dodnes.

Měl jsem možnost pracovat s klienty z různých oborů. Od malých rodinných firem po nadnárodní korporace. Prostřednictvím agentur jsem pomáhal s marketingem i velkým značkám jako Ytong, Internorm, Tondach nebo Lomax.

Texty píšu v češtině.

Ale domluvíme se i v angličtině.

A dokonce i v polštině.

Mám rád technologie a nástroje, které usnadní práci a zvýší efektivitu. Rozumím si s WordPressem, Togglem, Canvou, Figmou, Adobe Lightroomem, Fakturoidem, Collabimem, Google Workspace, balíčkem od Microsoftu a dalšími pomocníky. Stále se učím a vzdělávám, využívání AI se nebráním – naopak.

JAKÁ JE CENA?

Vychází ze sazby 1450 Kč/hod.

Zjistím, co potřebujete, a připravím nezávazný návrh řešení.

Orientačně a pro vaši představu:

  • Texty pro jednostránkový web – od 8 000 Kč
    • Texty pro web s 5 podstránkami – od 25 000 Kč
    • Obsahový plán pro firemní blog – od 10 000 Kč
    • Slogan/claim s výhradní licencí – od 15 000 Kč

UKÁZKY PRÁCE

Vybrané reference s konkrétními ukázkami najdete v galerii.

Mgr. Radek Brázdil
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Mgr. Radek Brázdil
Komenského 449
Fryšták (Zlínský kraj)
763 16
Mobil:732 945 290
Email:vzdycky@radekbrazdil.cz
Web:www.radekbrazdil.cz
www.silaslova.cz
(tj. adresa této stránky)
LinkedIn:radekbrazdil
IČ:87751381

Doporučení
z první ruky

Práce Radka Brázdila byla vždy odvedena ve vysokém standardu, na čas, s maximálním nasazením a snahou porozumět odborným tématům ze stavebnictví, kterému se věnujeme. Nezbývá než jeho služby doporučit i ostatním. V budoucnu se na něj rádi znovu obrátíme.

Pavel Popp