Slova mají ohromnou sílu. Ukážu vám, jak s ní pracovat.
Společně zjistíme, kdo jsou vaši zákazníci, jaké mají potřeby a na co slyší. Naladím se na jejich vlnu a vaše myšlenky zhmotním, aby jim rozuměli.
Rád hledám cesty, jak složité věci komunikovat srozumitelně. A nebojím se výzev.
Jako otec si poradím se svými skoro-trojčaty. Jako technický copywriter si zase poradím s vašimi texty, ať už budou ze segmentu stavebnictví, průmyslu, IT nebo technologií.
Přednosti technického copywritera (důraz na přesnost, srozumitelnost, racionální přístup) oceníte bez ohledu na to, v jakých vodách podnikání se pohybujete.
Mám rád pestrost. A tak je pestré i mé portfolio. Najdete v něm třeba kosmetickou firmu, prodejce dětských plakátů nebo výrobce luxusních matrací.
Ozvěte se: o čem budu psát příště?
O mě tu až tak nejde. Na prvním místě jste vy a potřeby vašeho byznysu. Pokud ale spolupráci také vnímáte jako důvěrné partnerství, rád se vám představím.
Jsem Radek Brázdil.
Copywriter.
Obsahový stratég.
Otec skoro-trojčat (👶 a 👧👧 během 12 měsíců).
Nadšenec do technologií.
Vystudoval jsem magisterský obor Český jazyk a literatura. Což by nebylo nic zvláštního, kdybych před tím nechodil na střední průmyslovku – slaboproud. Dodnes těžím z obojího. Jako technický copywriter. Jako vypravěč. Badatel. I jako textař, který pracuje s emocemi.
Psaní mě provází odmalička. Na základce jsem vedl školní časopis, na střední mi psaní už i něco vydělalo. Na živnosťák jsem běžel v pondělí 4. 4. 2011 – dva dny po mých 18. narozeninách, protože ty připadly na sobotu.
Na volné noze jsem celý dospělácký život. Téměř. Po dokončení studií jsem si udělal malou odbočku, abych nabral nové zkušenosti a získal konstruktivní zpětnou vazbu. Nastoupil jsem do brněnské agentury Propeople Marketing, později do Key Advantage. Následně jsem začal intenzivně spolupracovat s agenturou In Creative. Vrátil jsem se na volnou nohu, ale s některými agenturami spolupracuji dodnes.
Měl jsem možnost pracovat s klienty z různých oborů. Od malých rodinných firem po nadnárodní korporace. Prostřednictvím agentur jsem pomáhal s marketingem i velkým značkám jako Ytong, Internorm, Tondach nebo Lomax.
Texty píšu v češtině.
Ale domluvíme se i v angličtině.
A dokonce i v polštině.
Mám rád technologie a nástroje, které usnadní práci a zvýší efektivitu. Rozumím si s WordPressem, Togglem, Canvou, Figmou, Adobe Lightroomem, Fakturoidem, Collabimem, Google Workspace, balíčkem od Microsoftu a dalšími pomocníky. Stále se učím a vzdělávám, využívání AI se nebráním – naopak.
Vychází ze sazby 1450 Kč/hod.
Zjistím, co potřebujete, a připravím nezávazný návrh řešení.
Orientačně a pro vaši představu:
Vybrané reference s konkrétními ukázkami najdete v galerii.
Mobil: | 732 945 290 |
---|---|
Email: | vzdycky@radekbrazdil.cz |
Web: | www.radekbrazdil.cz www.silaslova.cz (tj. adresa této stránky) |
LinkedIn: | radekbrazdil |
IČ: | 87751381 |
Práce Radka Brázdila byla vždy odvedena ve vysokém standardu, na čas, s maximálním nasazením a snahou porozumět odborným tématům ze stavebnictví, kterému se věnujeme. Nezbývá než jeho služby doporučit i ostatním. V budoucnu se na něj rádi znovu obrátíme.