Mgr. Radek Brázdil

reklamní textař a obsahový stratég, technický copywriter

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR

Slova mají ohromnou sílu. Ukážu vám, jak s ní pracovat.

Společně zjistíme, kdo jsou vaši zákazníci, jaké mají potřeby a na co slyší. Naladím se na jejich vlnu a vaše myšlenky zhmotním, aby jim rozuměli.

Rád hledám cesty, jak složité věci komunikovat srozumitelně. A nebojím se výzev.

Jako otec si poradím se svými skoro-trojčaty. Jako technický copywriter si zase poradím s vašimi texty, ať už budou ze segmentu stavebnictví, průmyslu, IT nebo technologií.

Přednosti technického copywritera (důraz na přesnost, srozumitelnost, racionální přístup) oceníte bez ohledu na to, v jakých vodách podnikání se pohybujete.

Mám rád pestrost. A tak je pestré i mé portfolio. Najdete v něm třeba kosmetickou firmu, prodejce dětských plakátů nebo výrobce luxusních matrací.

Ozvěte se: o čem budu psát příště?

JSEM TU, KDYŽ POTŘEBUJETE:

  • Připravit nové texty na web – Aby vám fungovaly, zjistím vše o vás i zákaznících. Budu se ptát a sbírat podklady. Pak se pustím do tvorby. Když bude třeba, podívám se do analytiky nebo vypátrám vhodná klíčová slova. Rád si promluvím i s vašimi zákazníky a ponořím se do stávajících materiálů.
  • Pravidelně tvořit podpůrný obsah – Naplňte firemní blog zajímavým obsahem. Sestavím plán témat a pustím se do psaní. Povedu tým redaktorů a ukážu jim správný směr. Napíšu PR článek, který bude mít hodnotu pro čtenáře i pro vás.
  • Otextovat marketingové materiály – Pro online i offline svět. Newslettery, PPC reklamy, posty na LinkedIn, Facebook či Instagram, bannery nebo SMSky. Billboardy, články do tištěných novin a magazínů, katalogy produktů, letáky do schránky i firemní časopisy.
  • Vytvořit texty pro (doplňte sami) – Pomůžu s jakýmkoliv obsahem, který má splňovat stanovený cíl. Ať už potřebujete vytvořit funkční e-mail s poptávkou, nebo třeba napsat dojemný dopis pro partnerku/partnera, ozvěte se.
  • Vylepšit stávající obsah – Texty už máte. Ale něco jim chybí. Nefungují, nebo jim zákazníci nerozumí? Pak potřebujete copyeditora. Vy mi texty pošlete, já je přepíšu. Připravím komentáře a doporučení, abyste příště už nechybovali.
  • Sestavit obsahový plán – Najdeme vhodná témata a naplánujeme obsah napříč kanály. Vždy budete vědět, o čem psát. Nebudete střílet od boku, ale vsadíte na promyšlenou strategii. Samotný obsah pak vytvořím já, nebo někdo jiný.
  • Vyprávět příběhy – díky storytellingu chytnu vaše zákazníky za srdce. Převyprávím příběh vás, vaší značky i produktu, aby se vryl do paměti.
  • Vymyslet slogan nebo claim – Pár slov, která vás dokonale vystihnou. Najdeme je.
  • Poradit – Možná ještě nevíte, co přesně potřebujete. Nebo chcete psát sami, ale bojíte se chyb. Skončili jste ve slepé uličce. Dostanu vás z ní. V rámci individuální konzultace předám rady a konkrétní doporučení. Připravím školení, seminář nebo workshop.

A KDO VLASTNĚ JSEM?

O mě tu až tak nejde. Na prvním místě jste vy a potřeby vašeho byznysu. Pokud ale spolupráci také vnímáte jako důvěrné partnerství, rád se vám představím.

Jsem Radek Brázdil.

Copywriter.

Obsahový stratég.

Otec skoro-trojčat (👶 a 👧👧 během 12 měsíců).

Nadšenec do technologií.

Vystudoval jsem magisterský obor Český jazyk a literatura. Což by nebylo nic zvláštního, kdybych před tím nechodil na střední průmyslovku – slaboproud. Dodnes těžím z obojího. Jako technický copywriter. Jako vypravěč. Badatel. I jako textař, který pracuje s emocemi.

Psaní mě provází odmalička. Na základce jsem vedl školní časopis, na střední mi psaní už i něco vydělalo. Na živnosťák jsem běžel v pondělí 4. 4. 2011 – dva dny po mých 18. narozeninách, protože ty připadly na sobotu.

Na volné noze jsem celý dospělácký život. Téměř. Po dokončení studií jsem si udělal malou odbočku, abych nabral nové zkušenosti a získal konstruktivní zpětnou vazbu. Nastoupil jsem do brněnské agentury Propeople Marketing, později do Key Advantage. Následně jsem začal intenzivně spolupracovat s agenturou In Creative. Vrátil jsem se na volnou nohu, ale s některými agenturami spolupracuji dodnes.

Měl jsem možnost pracovat s klienty z různých oborů. Od malých rodinných firem po nadnárodní korporace. Prostřednictvím agentur jsem pomáhal s marketingem i velkým značkám jako Ytong, Internorm, Tondach nebo Lomax.

Texty píšu v češtině.

Ale domluvíme se i v angličtině.

A dokonce i v polštině.

Mám rád technologie a nástroje, které usnadní práci a zvýší efektivitu. Rozumím si s WordPressem, Togglem, Canvou, Figmou, Adobe Lightroomem, Fakturoidem, Collabimem, Google Workspace, balíčkem od Microsoftu a dalšími pomocníky. Stále se učím a vzdělávám, využívání AI se nebráním – naopak.

JAKÁ JE CENA?

Cena služeb vychází ze sazby 1200 Kč/hod.

V případě individuálních konzultací je sazba 1700 Kč/hod.

Každý projekt je jedinečný. A proměnných je mnoho.

Až zjistím, co potřebujete, sestavím vám konkrétní cenovou nabídku.

Orientačně a pro vaši představu:

  • Příspěvek na sociální síť – od 900 Kč
  • Text pro newsletter – od 2 100 Kč
  • Obsahový plán pro blog – od 2 400 Kč
  • Článek na blog o délce do 2 NS – od 2400 Kč
  • Obsahový audit webu – od 4 800 Kč
  • Texty pro jednoduchou web prezentaci – od 6 400 Kč
  • Texty pro firemní jednostránkový web – od 9 600 Kč
  • Texty pro firemní web se 4 podstránkami – od 20 400 Kč
  • Slogan/claim s výhradní licencí – od 15 000 Kč

UKÁZKY PRÁCE

Vybrané reference s konkrétními ukázkami najdete v galerii.

Mgr. Radek Brázdil
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Mgr. Radek Brázdil
Komenského 449
Fryšták (Zlínský kraj)
763 16
Mobil:732 945 290
Email:brazdil.radek@gmail.com
Web:www.silaslova.cz
(tj. adresa této stránky)
LinkedIn:radekbrazdil
IČ:87751381

Doporučení
z první ruky

S Radkem firma KINALI spolupracuje již několik let. Osobně si velmi vážím rychlosti jeho komunikace a dodržování termínů, které není u všech volnonožců samozřejmostí. Zároveň musím vyzdvihnout jeho snahu proniknout do oboru a dodat texty, které respektují názvosloví i veškeré technické charakteristiky. Vzhledem k tomu, že naším oborem je průmyslová automatizace a strojové vidění, tedy z pohledu textů složitá technická témata, není to pro externí spolupracovníky vždy snadný úkol. Radek ho ale zvládl na jedničku. Jeho služby mohu s klidným svědomím doporučit.

Michal Kubín

specialista marketingu, KINALI