Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Ing. Renata Novotná > Doporučení

Doporučení z první ruky

Ing. Renata Novotná — konzultantka procesního řízení, organizátorka práce a pracovních kompetencí

Zobrazuji všech 7 doporučení prezentace Ing. Renata Novotná:
Dominika Špačková
Jsem ve fázi, kdy docela nestíhám. A můžu buďto zredukovat množství práce, nebo najmout lidi. Jenže když najmete špatného člověka a snažíte se ho zaučovat, stačí, abyste mu každý měsíc platili jen 5 tisíc. A když po půl roce zjistíte, že je nefunkční, stojí vás to 30 tisíc. Renata mi proto dala dovednost, kterou jsem neměla. Hledala jsem někoho, kdo pro mě bude psát články. A potřebovala jsem zjednodušit výběrový proces. Tak, abych do toho nevkládala čas a energii, které nemám. Konzultace mi pomohly navrhnout výběrové řízení v několika krocích a rychle poznat nefunkční kandidáty. Byla jsem překvapená, jak jednoduché díky tomu bylo z 15 lidí vybrat 4, co postoupili dále. Hodně používám Google dokumenty a potřebuju, aby s nimi moji spolupracovníci uměli. Bez Renaty by mě ale nenapadlo dát to do výběrového řízení. Zjistila jsem tak, že mi 50 % lidí v Google dokumentech nezvládne poslat práci. Renata navíc vymyslela způsob, jak poznat, jestli se daný člověk hodí pro to, aby psal pro Maminkatelky. Na konzultacích u Renaty je fantastické, jak vám věci zjednoduší. Našla jsem díky nim ideálního člověka na spolupráci a hlavně mám v rukou postup, který můžu kdykoliv v budoucnu využít znovu při hledání jiných lidí na jiné pozice. Jako podnikatelka tím šetřím svoje mentální zdraví. Když vyberete nesprávného člověka, může vám to přinést spoustu bezesných nocí a zkazit pověst. Ztratíte tím obrovské množství klientů a jen těžko se to napravuje. Já navíc ráda dělám věci tak, že se dají opakovat. A to se mi s Renatou povedlo.

Dominika Špačková

poradkyně a lektorka kariérního rozvoje a podnikání pro ženy, maminkatelky
Připomínky a rady paní Renaty nás posunuly o další krok k procesně řízené organizaci. Hledáme informační systém pro agendu naší středně velké neziskovky působící v sociálních službách a ty standardní IS nám nevyhovují. Vytváříme sofistikované procesní modely, studujeme odbornou literaturu. Renata nás svými praktickými radami vrátila zpět na zem, její pojetí managementu je pochopitelné, využitelné a nezamlžené přemírou odborných výrazů. Děkujeme za spolupráci!

Mgr. Jaroslava Sedláková, Ph.D.

předsedkyně správní rady neziskové organizace Otevřená okna
www.otevrenaokna.cz
S Renatou jsem dennodenně spolupracovala několik let na lokálních i mezinárodních projektech a musím říct, že moc ráda. Vždycky jsem se mohla spolehnout na to, že vše bude v pořádku, včas a v maximální kvalitě. Renata je skvěle zorganizovaná, s výborným time managementem, zároveň funguje velmi dobře jako vedoucí týmu. Dokáže lidi namotivovat, zkoordinovat i ocenit jejich dobrou práci. Zároveň na sobě Renata neustále pracuje, jak profesně, tak osobnostně. Renatu a její práci vždy moc ráda doporučím.

Lenka Šilerová

Executive Director Ipsos HR & ERM
www.ipsos.cz
Renata naší firmě pomohla nastavit procesy pro správu nového e-shopu – přípravu objednávek a rozvozu zboží. Nastavila nám také velmi efektivní procesy v oblasti administrativy a interních činností. Pomohla nám sepsat manuály a pracovat s nimi. Než jsme začali s Renatou spolupracovat, často jsme naráželi na organizační nejasnosti. Teď ale máme jasně sepsané postupy činností, které se nám už snadněji dodržují. Renata je velmi organizačně nadaná a rychle se zorientovala v našem fungování i problematice. Spolupráce byla moc příjemná i v osobní rovině. Mohu jedině doporučit.

Monika Bryknarová

Beareka, s.r.o.
Na spolupráci s Renatou nám nejvíce vyhovovala flexibilita, pohotovost, to že naslouchala a okamžitě reagovala na naše lehká provozní trápení. Vyhovovalo nám, že Renata byla kdykoliv k dispozici a pomohla nám s věcmi, které nás trápily, ale i těmi, o kterých jsme ani netušili, že s nimi pomoct potřebujeme. Přínos této spolupráce byl pro nás velký. Ať už to bylo to, že jsme se v tom strašném běhu dokázali zastavit a díky Renatě jsme se zamysleli a začali věci řešit. Ukázala nám cestu „jak“. Pomohla nám najít systém v práci, správné nástroje a dokázala poukázat na tu část našich pracovních postupů, které bychom mohli a dokázali vlastní silou zlepšit.

Tomáš Kettner

www.stavbyjozak.cz
Díky spolupráci s Renatou jsem vytváření procesů přestal odkládat. Některé z rad jsem už dřív někde četl. Ale nejsem typ, co by všechno překopal jen na základě nějakého textu. Tím, že jsem Renatu najal, jsem delegování dal prioritu. Vyvíjelo to na mě tlak, který mi pomáhal věci dotáhnout. K delegování jsem měl navíc vnitřní bloky. A když jsme práci s Renatou popsali na papír, jednodušeji se mi to předávalo. Výsledek pomáhá předejít nedorozuměním a nervóznímu očekávání, jak práce dopadne. U mě to vedlo k větší jistotě, že delegovaná agenda může dobře běžet i beze mě.

Jakub Kříž

advokát
www.linkedin.com/in/jakub-kriz-a2a3b29/
U Renaty hodnotím pozitivně její profesionalitu a skvělý proklientský přístup. Každá firma a společnost je trochu jiná a má svá specifika. Dobrý externí konzultant se pozná i podle toho, jak rychle dokáže tato specifika nasát. U Renaty jsem již po prvním týdnu měl pocit, jako by u nás byla rok. Vyhovoval mi její proaktivní přístup a schopnost najít si sama odpovědi na potřebné otázky. Zadáním i cílem spolupráce bylo především vytvoření několika nových procesních směrnic, což Renata splnila na 100 %. Vedle těchto měřitelných výsledků nás ale obohatily i Renatiny názory a celkově její časově omezená přítomnost v naší organizaci byla příjemným zpestřením.

Jakub Líčka

generální sekretář, Charita ČR
Návrat na úvodní stránku této osobní webové prezentace >
2005 – 2018 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube SoundCloud RSS