Brocast s Jakubem Horákem

4. listopadu

Nejnovější epizoda Brocastu s marketérem Jakubem Horákem má sice v podtitulu téma nadcházejících amerických voleb, ale z větší části jde o poutavý kariérní průřez Jakubova působení v českém marketingu od 90. let po současnost. Jako všestranný intelektuál a hybatel je mj. zakladatelem pražského Eccentric Clubu, který v rozhovoru také představil.

Sledujte na Spotify nebo YouTube:

P.S. Starší rozhovor s Jakubem pro náš podcast natočil před 6 lety Adam Zbiejczuk.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Instagram

Podobné novinky

Dokument o marketingu

Tým Marketing Festivalu kolem Jindry Fáborského natočil pokračování svého dokumentu Making a Marketer. Ve videu se věnují aktuálním otázkám a výzvám marketingu, ke kterým se vyjadřují oborové osobnosti jako Byron Sharp, Mark Ritson nebo Steffen Saemann.

Zdarma si celý dokument můžete pustit na YouTube i s českými titulky.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

O freelancingu s Ondrou Ilinčevem

„Závazek psát každý týden byl naprosto transformující pro moji kariéru,“ říká UX konzultant Ondra Ilinčev k tomu, proč začal tvořit profesní blog. V rozhovoru pro podcast Vzhůru dolů sdílí vedle postřehů k psaní taky svůj přístup k cenotvorbě nebo osobní propagaci.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Budování dobrého jména

Newstream dodatečně vydal na YouTube i Spotify rozhovor s Robertem Vlachem o budování dobrého jména, kde Robert mj. zmiňuje i výhody a rizika osobního brandingu na volné noze. Vzpomíná ale taky na začátky svého podnikání a popisuje, jak došel k myšlence založení portálu pro freelancery.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Marketér s duší grafika

Jan Barbořík v podcastu Hackni byznys popsal, jak přistupuje ke své práci a proč ho baví být „dělníkem“ marketingu. Zavzpomínal ale taky na podnikatelské začátky na volné noze i jak v té době vnímal postupný rozvoj freelancingu v Česku.

„Zpětně mě mrzí, že jsem kolem sebe neměl nikoho, kdo by podnikal. Možná bych se začátkem neotálel tak dlouho, kdybych kolem sebe měl lidi, u kterých bych viděl, jak to funguje a mohl být s nimi v kontaktu.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

#15 Aneta Martinek

Aneta Martinek je autorkou nové knihy Organizační porno a jednou z hlavních tváří vzdělávací platformy #HolkyzMarketingu, která jim doslova roste pod rukama (o 100 % ročně). Jako holka si ale zkusila i práci v call-centru nebo 12hodinové šichty v Tescu na pokladně a dodnes z těchto zkušeností těží. Také miluje knihy a říká o nich: „Pohled na knížky je moje psychohygiena.“

Sledujte na našem podcastu a YouTube:

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí