Jak se lépe prezentovat

1. února 2018

Načechráme, vyleštíme. Český byznys zjistil, jak důležité je dobře vypadat a zájem o zkušené odborníky na volné noze roste. Třeba kvůli textům a copytrikům, které mají v rukávu Michelle Losekoot a Michaela Mužíková, nebo logům a vizuálu od Martina Gottwalda. A právě o tom je aktuální článek. Jak tito profesionálové pracují a pomáhají firmám zapůsobit a zlepšit vlastní prezentaci.

„Výrobce možná vidí baterku, která vydrží nabitá osm hodin, ale na člověka funguje zdůraznění vlastnosti. Takže je lepší nabízet ,celý den bez nabíječky'. Stejně tak auto, které má nějaký obsah nádrže. Lepší je nabídnout zákazníkovi konkrétní trasu bez zastávky než počet litrů nafty,“ říká Michelle.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter)

Podobné novinky

Skončili kvůli Temu

Téma nekalé konkurence tržiště Temu, které naše členka Alice Kavková otevřela už před rokem, má smutnou dohru. V rozhovoru pro Seznam Zprávy popsala, proč musela po letech ukončit rodinné podnikání s deskovými hrami pod značkou 4 Kavky:

„Nejdřív jsme věřili, že to zvládneme. Povedlo se nám odstranit stovky padělků. Ale za dva měsíce se všechno vrátilo. Nakonec jsme pochopili, že to nejde zastavit natrvalo,“ říká Alice v pořadu Agenda.

Alice ale na podnikání rozhodně nezanevřela — navázala na své hobby a coby audioturistka nově tvoří komentované výlety (nejen) po Praze. Pustíte si ji do uší a vyrazíte se s ní projít a vzdělat. Své know-how sdílí také v našem mistrovském videokurzu Cesta do médií, kde vám vysvětlí, jak dostat vaše téma, značku či firmu do médií, která zná každý.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Osobní marketing, osobní značka

Máloco napumpuje freelancery podnikatelskou inspirací tak, jako se to povedlo hostům dvou našich setkání think-tanku Na volné noze v Praze a Brně a tento týden. Naše téma Osobní marketing, osobní značka — praktické zkušenosti uchopili každý úplně jinak a po svém — Michelle Losekoot, Otto Bohuš, Radka Legerska, Lukáš Pítra, Michala Janatová a Filip Novák povídali naprosto otevřeně a bez příkras o tom, jak budují svůj osobní brand oni.

Robert Vlach přidal úvod o budování dobrého jména s praktickými tipy pro posilování reputace i ladění osobní značky. A konečně Michaela Weikertová v Praze a Bohdana Goliášová v Brně se postaraly o vynikající tematický závěr na vysoké notě. No prostě dvě parádní, nabušené akce se spoustou stimulů do pošmourného prosince a pro plánování novinek na příští rok! Ty ostatně chystáme i my pro náš think-tank. Další setkání se bude konat na jaře.

Kniha Sám sobě marketérem

Náš člen, marketér Jan Barbořík právě vydal novou knihu Staň se i ty sám sobě marketérem, která vychází z 20 let jeho zkušeností v oboru a mimo jiné navazuje na Honzův dlouholetý stejnojmenný projekt. Jak sám popisuje:

„Je pro každého, kdo chce pochopit základy online marketingu a udělat první kroky sám. Bez agentury, bez velkého rozpočtu, bez stovek odborných pojmů.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

#41 Lukáš Konečný

Lukáš Konečný je jeden nejnadanějších českých marketérů své generace. Přitom stojí tak trochu stranou a stále si, jak říká, s něčím hraje. Třeba s monetizací travel blogu Loudavým krokem na 150 tisíc Kč měsíčně nebo vibecodingem aplikací pomocí AI. Podniká v tandemu se svou ženou Lucií Konečnou a opravdu jim to spolu klape.

Sledujte na našem podcastu a YouTube:

5 věcí, co zničí konkurenční výhodu

Znáte svou konkurenční výhodu? Ondřej Ilinčev v článku upozorňuje na pět věcí, které ji dokážou spolehlivě podkopat — třeba přílišné sebevědomí nebo fakt, že po dosažení cíle často sami přirozeně zvolníme.

„Vybudovat výhodu je dřina. Pamatuji si na práci přes noc, práci měsíc v kuse bez víkendů, abych se vypracoval. Jakmile dosáhnete cíle, máte tendenci zvolnit. Protože jste dosáhli cíle. No a jak já říkám, předjede vás ta konkurence, kterou nevidíte ve zpětném zrcátku.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí