Načechráme, vyleštíme. Český byznys zjistil, jak důležité je dobře vypadat a zájem o zkušené odborníky na volné noze roste. Třeba kvůli textům a copytrikům, které mají v rukávu Michelle Losekoot a Michaela Mužíková, nebo logům a vizuálu od Martina Gottwalda. A právě o tom je aktuální článek. Jak tito profesionálové pracují a pomáhají firmám zapůsobit a zlepšit vlastní prezentaci.
„Výrobce možná vidí baterku, která vydrží nabitá osm hodin, ale na člověka funguje zdůraznění vlastnosti. Takže je lepší nabízet ,celý den bez nabíječky'. Stejně tak auto, které má nějaký obsah nádrže. Lepší je nabídnout zákazníkovi konkrétní trasu bez zastávky než počet litrů nafty,“ říká Michelle.
U příležitosti 20. výročí Na volné noze jsme pro vás uvolnili 4 naše mistrovské videokurzy za nižší cenu 1.490 Kč:
Proč makat na brandu, i když se vám v podnikání daří? Lukáš Pítra to na základě vlastních zkušeností popisuje jasně — budování osobní značky je investice, která pomůže překonat krizové období, kdy se zakázky nehrnou, a poskytuje stabilní oporu i v časech, kdy se daří.
„Je fajn mít se o co opřít. V poslední prekérce jsem padal celkem „do měkkého“ – do finanční rezervy, co jsem roky budoval. Odrazit se ode dna na vzestupnou trajektorii jako zapomenuté jméno byla ale sakra fuška,“ píše Lukáš na blogu.
Chcete se zlepšit v práci s videem? Zkušená videoproducentka Eliška Martynková sdílí jednoduché tipy i hlubší postřehy a zamyšlení z praxe ve svém pravidelném newsletteru Video TIP od Elišky — v nedávných vydáních se věnovala např. tomu, co obecně rozhoduje o úspěchu videí nebo jak zajistit nejvyšší kvalitu při nahrávání na YouTube.
„Psaní e-mailů má taky svou etiketu,“ říká Martin Kavka a popisuje zásady, kterými se v rámci e-mailové komunikace řídí — včetně toho, že na zprávy není nutné odpovídat hned.
Ve videu taky vysvětluje:
Pusťte si celé e-mailové desatero coby lekci zdarma z našeho videokurzu Mistrovství e-mailu s Martinem Kavkou.
Nemusíte být extrovert ani mít profi výbavu, abyste zaujali na sítích, naznačuje Karolína Kachyňová. V dvoudílném rozhovoru pro server Podnikatel.cz sdílí praktické tipy pro drobné podnikatele, kteří chtějí začít točit videa, ale zatím váhají.
„Lidi věří na talent, na všechno možné, ale reálně se dá většina věcí naučit tréninkem. A nemyslím si, že mluvit na kameru nebo vystupovat ve videích je otázka toho, zda je člověk introvert nebo extrovert,“ říká v článku Karolína.
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.