O podnikání s Jindrou Fáborským

14. července 2023

„Smyslem podnikání je přinášení přidané hodnoty na trh.“ Zakladatel Marketing Festivalu a Digisemestru Jindřich Fáborský mluvil o své podnikatelské cestě v nové epizodě podcastu Z podpalubí, který moderuje Karel Dytrych.

Jindra mj. přiblížil zkušenosti ze svých projektů, stejně jako vize a motivace k tvoření nebo pohled na vývoj školství v rámci marketingu.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter)

Podobné novinky

Mikýřovo podnikání

Co stojí za úspěchem videotvůrce Martina Mikysky alias Mikýře, který se ve svých YouTube videích věnoval mj. etice internetového podnikání? Jeho pouť byznysem přiblížil v článku na e15 Jakub Zelenka.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

O freelancingu s Ondrou Ilinčevem

„Závazek psát každý týden byl naprosto transformující pro moji kariéru,“ říká UX konzultant Ondra Ilinčev k tomu, proč začal tvořit profesní blog. V rozhovoru pro podcast Vzhůru dolů sdílí vedle postřehů k psaní taky svůj přístup k cenotvorbě nebo osobní propagaci.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Adam Zbiejczuk o LinkedIn

Adam Zbiejczuk, náš člen a přední český expert na sociální média sdílí v obsáhlém rozhovoru pro Forbes cenné postřehy a tipy pro LinkedIn a jak se sítí pracovat.

„LinkedIn si přes svoje aktuální změny zachovává punc serióznější sítě. Je zde míň falešných profilů, nedá se to srovnat s Twitterem a Facebookem. Únava, vyčerpání a přehlcení na dalších sítích daly LinkedInu dobrou pozici a překonal se problém ‚vejce a slepice',“ popisuje Adam.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Žádný osobní branding

„Kdekdo by si myslel, že osobní značka byla vynalezena pro člověka, jako jsem já,“ říká Matthew Fenton na úvod skvělého, kritického článku, kde vysvětluje, proč se coby nezávislý konzultant vyhýbá osobnímu brandingu. Poukazuje mj. na to, že osobní branding a profesní pověst nejsou totéž a doporučuje zaměřit se spíše na charakter a budování vlastní reputace.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak mluvit s lidmi na sítích

Jak mluvit s lidmi na sítích? — nový ebook Elišky Vyhnánkové a Michelle Losekoot volně navazuje na bestseller Jak na sítě a pokrývá všechna důležitá témata, která při komunikaci na sociálních sítích oceníte. Od nastavení tonality a tvorby obsahu po budování komunity. K tomu 50+ praktických ukázek z praxe a 100+ tipů a rad mj. od nás z Na volné noze a dalších značek jako Ambiente, Martinus, Websupport, Liftago nebo Broni Sobotky.

S kódem NAVOLNENOZE si můžete ebook pořídit s 20% slevou.

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí