Online kurz marketingu

22. listopadu 2019

Jindřich Fáborský spolu s týmem Marketing Festivalu navazuje na úspěšný Digisemestr a spouští nový projekt – online kurz marketingu v e-commerce, do kterého se zapojilo 30 uznávaných profesionálů, ať už je to SEO konzultant Pavel Cody Ungr, advokátka Petra Kristína Dolejšová nebo UX designer Jan Kvasnička.

Přes 25 hodin vzdělávacích videí ve 27 lekcích, které pokrývají e-commerce, copywriting, SEO, remarketing, videoreklamu, právo pro eshopy a další témata. Na české poměry je to rozhodně unikátní projekt a pokud jste neměli příležitost vyrazit na Digisemestr osobně, tohle je dobrá šance. Prvních 200 registrovaných mimochodem může využít výhodnější cenu.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter)

Podobné novinky

Žádný osobní branding

„Kdekdo by si myslel, že osobní značka byla vynalezena pro člověka, jako jsem já! Ale jak uvidíte, mám k tomu své důvody,“ říká Matthew Fenton v tomto skvělém, kritickém článku, kde vysvětluje, proč se coby nezávislý konzultant vyhýbá osobnímu brandingu. Poukazuje mj. na to, že osobní branding a profesní pověst nejsou totéž a doporučuje zaměřit se spíše na charakter a budování vlastní reputace.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak mluvit s lidmi na sítích

Jak mluvit s lidmi na sítích? — nový ebook Elišky Vyhnánkové a Michelle Losekoot volně navazuje na bestseller Jak na sítě a pokrývá všechna důležitá témata, která při komunikaci na sociálních sítích oceníte. Od nastavení tonality a tvorby obsahu po budování komunity. K tomu 50+ praktických ukázek z praxe a 100+ tipů a rad mj. od nás z Na volné noze a dalších značek jako Ambiente, Martinus, Websupport, Liftago nebo Broni Sobotky.

S kódem NAVOLNENOZE si můžete ebook pořídit s 20% slevou.

Podnikání bez sítí

Jde podnikat bez sociálních sítí? Naše členka, marketérka Madla Čevelová se na celý měsíc odpojila od sítí a na svém blogu teď sdílí, co jí tato zkušenost přinesla.

„Důvody, proč jsem se do zkoumání sociálních sítí vůbec pustila, byly dva. Předně jsem si chtěla nějak ověřit, jestli mi sociální sítě reálně přinášejí nějaké klienty. Tím druhým byla moje narůstající frustrace nad klesajícími dosahy zejména prodejních příspěvků a nad vlivem, jaký na mě sociální sítě mají.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Netradiční strategie

Zvažujete, že vyrazíte se svou prací mezi zahraniční klienty? Nedávný článek na Freelance Magic popisuje některé dobré, ale méně známé strategie k aktivnímu prodeji a marketingu — zejména pro freelancery, kteří chtějí působit na mezinárodním trhu. Třeba přes využití digitálních platforem jako Crunchbase, LinkedIn nebo oborových kanálů na Slacku.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

1000 skutečných fanoušků

Znáte tezi o 1000 skutečných fanoušcích? Říká, že jako kreativní profesionál nepotřebujete miliony sledujících, stačí vám 1000 těch skutečných, kteří vás budou podporovat a nakoupí. Jessica Abel ale tuto myšlenku v dalším ze svých výborných článků vyvrací a poukazuje na to, že mezi teorií a praxí je velký rozdíl. A že počet lidí, kterým musíte nabídnout své produkty či služby, abyste dosáhli 1000 prodejů, je mnohem větší, než se podle této lákavé myšlenky může zdát.

„Získat těch 1000 skutečných fanoušků a udržet je, se zdá být pro většinu téměř nedosažitelné, což pak často vede ke zklamání a sebeobviňování. Nastává tedy čas na vyvracení mýtů,“ píše Jessica v úvodu a přibližuje mj. výzvy, kterým tvůrci na volné noze při snaze o finanční stabilitu čelí.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí