Marketér a PPC konzultant Jakub Krejčí

5. června

Když si Jakub Krejčí před 10 lety založil vlastní eshop, potřeba marketingu a PPC byla logická. Nabízené služby se mu ale tehdy zdály být drahé, takže se do toho pustil sám: „Učil jsem se metodou pokus omyl na vlastních penězích. Tvrdá škola, ale pomáhá mi to každý den i u klientů,“ vzpomíná. Dnes má za sebou přes 150 úspěšných zakázek a coby e-commerce a PPC konzultant ročně spravuje reklamní rozpočty přes 41 milionů Kč.

„Nejvíce mě baví, když na konci měsíce dělám report a vidím třeba 100% meziroční nárůst u klienta, kde spolupracujeme druhým rokem,“ říká Jakub k tomu, kdy mu jeho práce dává smysl – mj. díky síle dlouhodobé spolupráce. Speciální radost pak mívá z přesahu v marketingu: „…kdy jsme schopni s klientem jít do cenotvorby, nákupů, zlevnění dopravce a zlepšení ziskovosti. Najdeme peníze, které můžeme investovat do marketingu a vyrůst.“

Nabídku Jakubových služeb i odkazy na případové studie najdete v jeho prezentaci.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Instagram

Podobné novinky

Osobní marketing, osobní značka

Máloco napumpuje freelancery podnikatelskou inspirací tak, jako se to povedlo hostům dvou našich setkání think-tanku Na volné noze v Praze a Brně a tento týden. Naše téma Osobní marketing, osobní značka — praktické zkušenosti uchopili každý úplně jinak a po svém — Michelle Losekoot, Otto Bohuš, Radka Legerska, Lukáš Pítra, Michala Janatová a Filip Novák povídali naprosto otevřeně a bez příkras o tom, jak budují svůj osobní brand oni.

Robert Vlach přidal úvod o budování dobrého jména s praktickými tipy pro posilování reputace i ladění osobní značky. A konečně Michaela Weikertová v Praze a Bohdana Goliášová v Brně se postaraly o vynikající tematický závěr na vysoké notě. No prostě dvě parádní, nabušené akce se spoustou stimulů do pošmourného prosince a pro plánování novinek na příští rok! Ty ostatně chystáme i my pro náš think-tank. Další setkání se bude konat na jaře.

Kniha Sám sobě marketérem

Náš člen, marketér Jan Barbořík právě vydal novou knihu Staň se i ty sám sobě marketérem, která vychází z 20 let jeho zkušeností v oboru a mimo jiné navazuje na Honzův dlouholetý stejnojmenný projekt. Jak sám popisuje:

„Je pro každého, kdo chce pochopit základy online marketingu a udělat první kroky sám. Bez agentury, bez velkého rozpočtu, bez stovek odborných pojmů.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

#41 Lukáš Konečný

Lukáš Konečný je jeden nejnadanějších českých marketérů své generace. Přitom stojí tak trochu stranou a stále si, jak říká, s něčím hraje. Třeba s monetizací travel blogu Loudavým krokem na 150 tisíc Kč měsíčně nebo vibecodingem aplikací pomocí AI. Podniká v tandemu se svou ženou Lucií Konečnou a opravdu jim to spolu klape.

Sledujte na našem podcastu a YouTube:

5 věcí, co zničí konkurenční výhodu

Znáte svou konkurenční výhodu? Ondřej Ilinčev v článku upozorňuje na pět věcí, které ji dokážou spolehlivě podkopat — třeba přílišné sebevědomí nebo fakt, že po dosažení cíle často sami přirozeně zvolníme.

„Vybudovat výhodu je dřina. Pamatuji si na práci přes noc, práci měsíc v kuse bez víkendů, abych se vypracoval. Jakmile dosáhnete cíle, máte tendenci zvolnit. Protože jste dosáhli cíle. No a jak já říkám, předjede vás ta konkurence, kterou nevidíte ve zpětném zrcátku.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak využít scrollytelling

Na YouTube si můžete pustit záznam přednášky našeho člena, copywritera Radka Brázdila o scrollytellingu — webovém formátu, který spojuje text, vizuální prvky a interaktivitu do jednoho příběhového celku.

Radek mluví o tom, jak tento formát vznikl, kde dává smysl ho využít, a ukazuje i praktické příklady; třeba originální vlastní projekt Manipuláci.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí