Proč makat na brandu

12. května

Proč makat na brandu, i když se vám v podnikání daří? Lukáš Pítra to na základě vlastních zkušeností popisuje jasně — budování osobní značky je investice, která pomůže překonat krizové období, kdy se zakázky nehrnou, a poskytuje stabilní oporu i v časech, kdy se daří.

„Je fajn mít se o co opřít. V poslední prekérce jsem padal celkem „do měkkého“ – do finanční rezervy, co jsem roky budoval. Odrazit se ode dna na vzestupnou trajektorii jako zapomenuté jméno byla ale sakra fuška,“ píše Lukáš na blogu.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter)

Podobné novinky

Kniha Sám sobě marketérem

Náš člen, marketér Jan Barbořík právě vydal novou knihu Staň se i ty sám sobě marketérem, která vychází z 20 let jeho zkušeností v oboru a mimo jiné navazuje na Honzův dlouholetý stejnojmenný projekt. Jak sám popisuje:

„Je pro každého, kdo chce pochopit základy online marketingu a udělat první kroky sám. Bez agentury, bez velkého rozpočtu, bez stovek odborných pojmů.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

#41 Lukáš Konečný

Lukáš Konečný je jeden nejnadanějších českých marketérů své generace. Přitom stojí tak trochu stranou a stále si, jak říká, s něčím hraje. Třeba s monetizací travel blogu Loudavým krokem na 150 tisíc Kč měsíčně nebo vibecodingem aplikací pomocí AI. Podniká v tandemu se svou ženou Lucií Konečnou a opravdu jim to spolu klape.

Sledujte na našem podcastu a YouTube:

5 věcí, co zničí konkurenční výhodu

Znáte svou konkurenční výhodu? Ondřej Ilinčev v článku upozorňuje na pět věcí, které ji dokážou spolehlivě podkopat — třeba přílišné sebevědomí nebo fakt, že po dosažení cíle často sami přirozeně zvolníme.

„Vybudovat výhodu je dřina. Pamatuji si na práci přes noc, práci měsíc v kuse bez víkendů, abych se vypracoval. Jakmile dosáhnete cíle, máte tendenci zvolnit. Protože jste dosáhli cíle. No a jak já říkám, předjede vás ta konkurence, kterou nevidíte ve zpětném zrcátku.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak využít scrollytelling

Na YouTube si můžete pustit záznam přednášky našeho člena, copywritera Radka Brázdila o scrollytellingu — webovém formátu, který spojuje text, vizuální prvky a interaktivitu do jednoho příběhového celku.

Radek mluví o tom, jak tento formát vznikl, kde dává smysl ho využít, a ukazuje i praktické příklady; třeba originální vlastní projekt Manipuláci.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

10 let naplno

Marketér Jan Barbořík v novém článku bilancuje svých 10 let na volné noze — co mu podnikání dalo i vzalo, jak se za tu dobu proměnil celý obor a jestli má jeho práce v dnešním světě stále své místo.

„Svoboda rozhodovat o vlastním čase a směru je něco, co se nedá vyčíslit. I když to občas znamená pracovat do tří do rána, řešit krizovky v neděli nebo se učit něco úplně nového, protože to klient potřebuje a nemá se na koho obrátit.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí