Díky spolupráci s Lukášem se naše komunikace se zákazníky přibližuje více jejich potřebám. A to i v tak náročném oboru, jako je medicína a farmacie, kde je důležité držet laťku v odbornosti a kredibilitě. Zjednodušení textu, důraz na to podstatné, odlehčení grafiky přináší benefit v podobě uživatelské přívětivosti.
Za poslední roky jsem měl to štěstí s Lukášem spolupracovat už několikrát a na více projektech. Jestli mám ale podtrhnout jeden, šlo bezesporu o kampaň k seriálu Bez vědomí z produkce HBO. Lukáš stál za celým projektem falešného projevu exprezidenta od začátku až do konce a v časovém presu hlídal obě strany, aby dodržely to, k čemu se zavázaly. U toho si zachoval chladnou hlavu a profesionální přístup. Lukáš bezesporu patří k těm pár lidem, kteří – ať už na straně klienta, nebo agentury – dokáží překlenout určitou "bariéru" a od první chvíle se chovají jako členové týmu.
S Lukášem jsem měla možnost intenzivně spolupracovat přibližně rok a byl schopný velmi rychle navnímat naši firemní kulturu, aktuální potřebu a sám proaktivně přicházel s myšlenkami a nápady, čehož jsem si velmi považovala. Byl vždy ochotný s námi cokoli diskutovat a díky tomu, že má velký rozhled a přehled o různých tématech, diskuze s ním byla pro mne vždy přínosná.
Lukáš dokáže perfektně klást dotazy, které pomůžou s nastavením dlouhodobé strategie a budováním značky. Pomohl mi vyznat se v možnostech, které marketing nabízí a zaměřit se na ty, které u mě dávají smysl. Zároveň předal užitečné tipy ohledně cenotvorby. Spolupráce s ním byla profesionální a velmi cenná. Děkuji a doporučuji.
S Lukášem jsem vedl debatu nad mými produkty, jejich nacenění a komunikováním. Schůzky měly často neformální a lidskou atmosféru, ale když bylo třeba vnášet jasnost, dokáže Lukáš být přímý a jít k esenci, tak aby věci byly dokonale funkční. Tyhle ingredience vytvořily pro mě parádně stravitelný a přínosný koktejl. Díky.
Lukáš je skutečný profesionál a spolupráce s ním byla bezproblémová a efektivní. Významně přispěl k týmu díky vytvoření marketingové komunikační strategie a podkladů, které se nyní používají napříč Evropou.
S Lukášem jsem měla možnost spolupracovat na projektech Pay to Fuel a Pay to Park, spolupráce s ním byla super po všech stránkách. Lukáš je skutečný odborník ve svém oboru – má nejen hluboké znalosti marketingu, ale také skvělé nápady a výborný cit pro detail. Vždy se na něj můžete 100% spolehnout, a to jak v dodržování termínů, tak v kvalitě odvedené práce. Jeho pozitivní přístup a energie navíc přispívají k příjemné a motivující atmosféře v týmu. Pokud bych měla možnost, Lukáše bych bez váhání okamžitě přizvala do týmu.
S Lukášem právě procházím mentoringovým programem od Femme Palette. Setkávání s ním jsou přínosná a myslím, že jsme společně už odvedli kus práce. Myslela jsem si, že za ním jdu s jasným SMART cílem, ale v průběhu mentoringu jsme společně došli k tomu, že je potřeba tento cíl zredukovat, protože už úplně neodpovídá. Cením si jeho profesního názoru a spolupráci s ním můžu doporučit.
S Lukášem jsme se v poslední době potkali na několika projektech a spolupráce s ním byla vždycky fajn. Oceňuju, že má jasnou představu a od začátku ví, za čím v dané věci jde. Dokáže projekty nejenom posouvat, ale taky dotáhnout do zdárného konce, což nemusí být vždycky tak úplně samozřejmost. Pokud přemýšlíte o spolupráci, určitě Lukášovi napište a jděte do toho!
S Lukášem se velmi dlouho pohybujeme ve stejném oboru, minuli jsme se ve stejné agentuře, až jsme měli tu čest pracovat v korporátu i jako kolegové. Lukáš má spoustu zkušeností z různorodých projektů, ať už agenturních, korporátních, tak i projektových pro samotné klienty. Je to moc milý a empatický člověk, skvěle se s ním komunikuje, umí dávat zpětnou vazbu a konstruktivní kritiku, která vás posune o mnoho dál. Když jsem se pustila na volnou nohu, jeho dobře mířené dotazy mi moc pomohly ujasnit si cestu i cíle mého podnikání.