Díky spolupráci s Lukášem se naše komunikace se zákazníky přibližuje více jejich potřebám. A to i v tak náročném oboru, jako je medicína a farmacie, kde je důležité držet laťku v odbornosti a kredibilitě. Zjednodušení textu, důraz na to podstatné, odlehčení grafiky přináší benefit v podobě uživatelské přívětivosti.
Za poslední roky jsem měl to štěstí s Lukášem spolupracovat už několikrát a na více projektech. Jestli mám ale podtrhnout jeden, šlo bezesporu o kampaň k seriálu Bez vědomí z produkce HBO. Lukáš stál za celým projektem falešného projevu exprezidenta od začátku až do konce a v časovém presu hlídal obě strany, aby dodržely to, k čemu se zavázaly. U toho si zachoval chladnou hlavu a profesionální přístup. Lukáš bezesporu patří k těm pár lidem, kteří – ať už na straně klienta, nebo agentury – dokáží překlenout určitou "bariéru" a od první chvíle se chovají jako členové týmu.
S Lukášem jsem měla možnost intenzivně spolupracovat přibližně rok a byl schopný velmi rychle navnímat naši firemní kulturu, aktuální potřebu a sám proaktivně přicházel s myšlenkami a nápady, čehož jsem si velmi považovala. Byl vždy ochotný s námi cokoli diskutovat a díky tomu, že má velký rozhled a přehled o různých tématech, diskuze s ním byla pro mne vždy přínosná.
Lukáš dokáže perfektně klást dotazy, které pomůžou s nastavením dlouhodobé strategie a budováním značky. Pomohl mi vyznat se v možnostech, které marketing nabízí a zaměřit se na ty, které u mě dávají smysl. Zároveň předal užitečné tipy ohledně cenotvorby. Spolupráce s ním byla profesionální a velmi cenná. Děkuji a doporučuji.