Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Vojtěch Untermüller > Doporučení

Doporučení z první ruky

Vojtěch Untermüller — copywriter, UX writer, autor knihy Manuál copywritingu, lektor a marketingový konzultant

Zobrazuji všech 5 doporučení prezentace Vojtěch Untermüller:
Jakože, kdo je ten Vojta? „Pan Copík“, co vás dostane již prvním emailem, který od něj přijde. Po dobu 8 let jsem s ním dodal slovní šťávu několika projektům a byl i tvůrcem našeho unikátního svatebního teaser přání. :) Ale v pár slovech: spolehlivý, kreativní, hodnotu dodávající i termíny dodržující kreativec, a k tomu všemu normální frajer a srdcař, jako já. :)

Dominik Diviš

strategický ředitel Wellnessia
dominik.divis@wellnessia.cz
Vojta není profík, na kterého narazíte jen tak. Je to cenami ověnčený talent – Dr. Slovo, kandidát vět. Tak jsme Vojtovi říkali u nás ve Fortuně, když nám pomáhal dopilovat identitu značky a vytvořit její komunikační manuál tzv. Tone of Voice, nebo pomáhal se storyboardy a textoval reklamy k našim zásadním kampaním, jež svými výsledky a ohlasem překonaly naše očekávání ve smyslu povědomí o značce a akvizice nových hráčů.

Tomáš Bajtler

ředitel marketingu Fortuna
Při své práci jsem měl možnost pracovat s mnoha „kopíky“, nicméně s Vojtou se mi pracovalo ze všech nejlépe. Pokaždé jsem dostal texty, které měly hlavu i patu (a samozřejmě i vše ostatní mezi) :-), byly čtivé a poutavé, a když bylo potřeba, měly šťávu, vtip i nadsázku. Vojta si své texty dokázal vždy obhájit, ale zároveň byl otevřen diskusi. Pokud hledáte copywritera, už nehledejte. Lepšího než Vojtu stejně nenajdete! :-)

Zdeněk Rosenhöfer

specialista e-mailingu, SPORTISIMO
S Vojtou byla radost spolupracovat – jakmile jsem mu předala brief, byla jsem si jistá, že projekt je v dobrých rukou. Vojtův přístup je absolutně profesionální, a je jedno, jde-li o hraný spot nebo interní komunikaci či leták. Ve své snaze o pochopení komplexnosti projektu a jeho usazení v čase a souvislostech je často až obsedantní :) Vojta navíc píše zásadně z pohledu zákazníka, respektive koncového uživatele – jeho texty i řazení informací jsou maximálně transparentní a psané tak, aby nevzbuzovaly žádné zbytečné otázky, zato aby vedly uživatele k AKCI. Přesto se mu daří vzbudit zájem a přidat nezbytné emoce.

Zora Čapková

account manažerka, Wunderman Prague
Stručná, vtipná, občas drzá. Přitom je to učebnice – a opravdu se podle ní hodně naučíte. Navíc vás bude bavit a ukáže vám, jak myslí reklamní expert.

Denisa Hejlová

PR manažerka a vedoucí katedry Marketingové komunikace a public relations na FSV UK
Návrat na úvodní stránku této osobní webové prezentace >
2005 – 2019 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube SoundCloud RSS