Podcast Na volné noze

Náš podcast vydáváme na YouTube a Spotify. Odebírat jej ovšem můžete i přes SoundCloud, RSS, Apple iTunes, Audiotéku, Audiolibrix a další platformy.

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Zobrazuji č. 271-280 z 296 novinek v kategorii

Jak podniká výrobce baskytar

Na baskytary Aleše Vychodila dnes hrají hudebníci po celém světě a některé z nich už jste nepochybně slyšeli — patří mezi např. Keith Duffy z The Corrs, britští Jamiroquai nebo Jerry Meehan, který hraje mj. pro Robbieho Williamse. K řemeslu se Aleš dostal jako aktivní muzikant, když pro sebe hledal baskytaru, která by splnila jeho požadavky. Nakonec si ji nechal vyrobit na zakázku a to byl začátek jeho nové kariéry na volné noze.

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak podniká social media lektorka

Jak Lenka Šilhánová sama říká, to, co dělá, je doslova práce snů. Zahraniční herce z Hollywoodu, ale i Evropy totiž učí, jak se lépe prezentovat na sociálních sítích. Sama herectví v Americe i Velké Británii studovala a tak dobře chápe, co její kolegové z branže řeší a potřebují a kam se šoubyznys odvíjí.

„Když spisovatel chce psát, sedne si a píše, když chce malíř malovat, vezme si štětec nebo tužku a maluje. Herec čeká. Čeká na to, až dostane nabídku na casting, čeká až ho někdo obsadí v roli. A jediné, jak může ovlivnit vývoj své kariéry je, že bude sám tvořit nějaký obsah.“

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Bandzone: Jak podniká producent

Rozhovor se zakladatelem Bandzone.cz Michalem Novákem už koluje i mezi kapelami. Poslechněte si příběh Michalova podnikání od prvního uživatele až po úspěšný portál s tisíci návštěv denně.

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak podniká hudební producent

Michal „Majkláč“ Novák je bezpochyby jedním z nejvlivnějších lidí v české muzice. Založil úspěšný portál pro kapely Bandzone.cz, moderoval na hudební stanici ÓČKO, rozjel multimediální prostor Jack Daniel's Musician Factory – Studio a hledá taky nové talenty v agentuře Redhead Music CZ, která zastupuje třeba Pokáče nebo Sebastiana:

„Nikdy jsem neměl sen rozjet úspěšný internetový projekt. Neměl jsem byznys plán a ani jsem o tom neuvažoval jako o projektu. Všechno, co jsem kdy rozjel, jsem vždy rozjel, protože jsem měl nějakou potřebu, něco mi chybělo, něco mi přišlo krkolomné nebo příliš složité. A snažím se k tomu navádět i všechny kamarády, aby měli oči dokořán, když chtějí podnikat. Aby hledali to, co jim jde ztuha.“

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak podniká realitní makléř

Martin Tesárek rozhodně není běžný realitní makléř — pravidelně totiž rozvíjí nejen vlastní práci, ale také celý obor. Coby úspěšný sportovec si do profese přinesl cílevědomost a pracovitost a na jeho aktivitách je to znát. Školí a přednáší pro kolegy v rámci projektu Makléři Makléřům, natočil 1. realitní videokurz v Česku a do nemovitostí také sám investuje a věnuje se developerským projektům.

„Od začátku jsem chtěl být moderní makléř. Díval jsem se do světa na technologie, využití webů, videí a dalších platforem pro prodej nemovitosti. Věděl jsem, že to jednou může dávat smysl, že se díky tomu odliším jako makléř a věřím, že to bude i přidaná hodnota pro klienty.“

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Otto Bohuš a jeho pravidlo

„Všechna copy pravidla se vejdou do jednoho.“ Jaké je? To se dozvíte v osmém dílu série Copýtko, jehož hostem není nikdo menší než přední český copywriter Otto Bohuš:

  • Co pro tebe znamená copywriting?
  • Jak nejlépe začít jako textař na volné noze?
  • Jak probíhá zakázka pro texty na nový web?
  • Proč jsi vyměnil svou značku Ottocopy?
  • Existují pravidla dobrého copy?
  • Kdo je pro tebe ideální klient?
  • Co se lidé naučí na tvém školení copywritingu?
  • Proč by měl copywriter vidět či navštívit to, o čem píše?
  • Jak by mělo vypadat ideální copy jídelního lístku?
  • Co vše by měl copywriter ke své práci znát a umět?
  • Jak nejlépe naceňovat psaní textů?
  • Kdo je největší copywriter všech dob?
  • Jaké tři zásadní chyby jsi ve své kariéře udělal?

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Cenotvorba — Fakta nebo fikce

Marketérka Madla Čevelová vzala známý kvíz Fakta, nebo fikce a zpracovala ho do formy přednášky o cenotvorbě na našem think-tanku v Ostravě. Schválně si zkuste zodpovědět 10 výroků o pricingu volnonožců předem a pak se podívejte, jak to vidí Madla.

  1. Cenotvorba je dostat ze zákazníka maximum
  2. Vyšší cenou přijdete o zákazníky
  3. „Baťovské“ ceny zvyšují prodej
  4. Slevovat se vyplatí
  5. Zdražení vám uvolní ruce
  6. Ceník patří veřejně na web
  7. V Ostravě si nemůžete říct to, co v Praze
  8. Cenu nelze určit podle intuice
  9. Cenu ovlivňují hlavně 2 faktory
  10. Stížnosti na vysokou cenu vyřeší sleva

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak podniká tvůrce komiksů

Petr Kopl doslova žije pro komiks. Vytvořil mj. úspěšné série Victoria Regina a Dechberoucí Zázrak, kreslil pro Čtyřlístek i ABC, získal prestižní ocenění a jeho tvorba vyšla taky v zahraničí.

„Normální člověk má v hlavě napsáno umění a od toho jdou další odnože jako divadlo, kino, televize, knihy atd. Já to mám jinak. U mě je uprostřed komiks, od kterého vedou odnože úplně ke všemu a když ke mně cokoliv přijde, hned přemýšlím, jak to využiju v komiksu.“

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak podniká provozovatel únikových her

Mirek Jiřík byl jedním z prvních lidí v Česku, kteří začali rozvíjet koncept únikových her. Dnes provozuje skvělé prostory TheRoom - Mind Adventure Escape Games a Imaginatorium, pořádá únikovky v terénu a hledá způsoby, jak jejich princip dostat i do dalších oborů: „Líbí se mi na tom, že to v lidech podněcuje jiný druh myšlení – mimo šablony.“

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Slogany Lenky Papřokové

Lenka Papřoková v copywritingu našla svou profesní niku: Jako sloganistka vymýšlí pro klienty chytlavé slogany, názvy, domény a claimy.

  • Co pro tebe znamená copywriting?
  • Jaké jsou parametry dobrého sloganu?
  • Co dalšího pro klienty tvoříš?
  • Jak vypadá tvůj kreativní proces?
  • Jaké podklady potřebuješ od klientů?
  • Jak přistupuješ k naceňování?
  • Můžu za tebou přijít s hotovým sloganem?
  • Kdo má dobré slogany, u koho se inspirovat?

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí