Reklamní text vidím ve všem. Nejvíc mě berou weby, ale občas klientům textuju firemní brožuru nebo vymýšlím název nového výrobku.
„A ty vážně studuješ češtinu?“ zeptal se kdysi člen rodinného klanu. „To je dost trapas, že to musíš studovat, vždyť česky umí každej.“ Jasná věc, proč si neotextovat web sám? Možná jste to zkusili a zjistili, že nějak nevíte jak. Co a kam šoupnout, jak informace poskládat, aby to jako celek fungovalo na jedničku. (Asi jako když jsem se já rozhodla vyměnit svépomocí dosluhující vodovodní baterii v kuchyni, koupila v Ikei jednu prima a… už rok leží v šuplíku.) Nebo jste si rovnou řekli, že nemáte zapotřebí se vysilovat a oslovíte někoho, kdo to dělá každý den a rád?
Kápli jste na tu pravou, najdu pro váš projekt správná slova:
Nejčastěji píšu pro malé a střední firmy, živnostníky a různé one-wo/man-show. Vždy jde vlastně o reklamní text, ať se jedná o vizitku pro automechanika, nebo náborový inzerát na pekaře. A protože kdo chvíli stál, už stojí opodál, průběžně se vzdělávám ve spřátelených disciplínách – marketingu, SEO, UX, typografii, webdesignu, psychologii. Klientům proto často radím i se strategií a někdy se podezírám, že mě to baví minimálně jak to psaní. Podržím i váš projekt. O copywritingu nemusíte vědět ani ťuk – provedu vás celým procesem psaní a vše pohlídám.
Ještě bych vám tu mohla vypsat, co mi klienti nejčastěji říkají při předávání hotových textů, ale na to koukněte do sekce Doporučení. (Někteří se vyjadřují jak copywriteři!)
Mobil: | 777 253 958 |
---|---|
Email: | jitka@copyto.cz |
Web: | copyto.cz |
LinkedIn: | jitkakitner |
Účet: | 115 – 6840030277/0100 (Komerční banka) |
IČ: | 06787738 (neplátce DPH) |
Pátral jsem po někom, kdo by mi pomohl s novými texty na můj web. Vždy jsem si texty psal sám, tak nějak na koleni, a byl to boj. Ale už bylo zapotřebí najít profesionála(ku), který to má v malíku, a tak jsem napsal Jitce. Hned na začátku proběhla důkladná analýza se správnými otázkami, které nás dostaly na dřeň mé profesní stránky. To bylo jasné znamení, že texty nebudou napsané horkou jehlou. Už v prvních návrzích byla vidět poctivá rešerše podkladů a našeho rozhovoru. Měl jsem nutkání dát první texty hned na web. Výsledkem naší spolupráce je web, který je díky novým textům o třídu výše, a já z něj dostávám samé relevantní poptávky. Samotná spolupráce s Jitkou byla vstřícná, profesionální a vyladěná do posledního slůvka.
UX/UI designér digitálních produktů