Začal jsem mít v podnikání pocit, že stojím na místě a trpím určitou slepotou. Potřeboval jsem jednoduše řečeno trochu kopnout do zadku. Člověk podvědomě možná i tuší, co by měl dělat, ale to není záruka, že to dělat začne. Konzultace s Madlou Čevelovou splnila přesně to, co jsem potřeboval. Dostal jsem ucelený a systematický náhled na moje podnikání z venku, na věci, které už ani nevnímám, a nespočet rad, postupů a doporučení jak vše posunout dál. Myšlenková mapa po chvilce přestala stíhat a v hlavě se mi okamžitě roztočil kolotoč nápadů. Marketingové konzultace tak můžu jednoznačně doporučit, protože někdy je zkrátka potřeba slyšet nezaujatý pohled a cenné rady, které člověka posunou zase o kus dál.
Madla mě provází celou mou podnikatelskou cestou. Absolvovala jsem u ní už mnoho inspirativních, užitečných a praktických školení a konzultací. Každé setkání mě posunulo buď o krok a někdy o celou míli dál. Když mám nějaké otázky, dost často se vracím k Madliným srozumitelně zpracovaným podkladům. Vřele Madlu doporučuji všem, kteří si budují vlastní podnikání. Je to člověk na správném místě po odborné i lidské stránce. Madla vám pomůže vykouzlit váš správný směr.
U Madly Čevelové si velmi cením jejího způsobu výuky marketingu. Nenaučí přímo marketingové poučky, neřekne vám – použijte tento nástroj, běžte na sociální sítě apod. Naopak, dobře mířenými dotazy vás naučí přemýšlet o tom co umíte, kdo je váš zákazník, co potřebuje a jak mu své schopnosti nabídnout pro vás přirozeným a zároveň efektivním způsobem. Z mého pohledu Madla Čevelová neučí marketing, ale jak marketingově myslet. A to velmi dobře!
Marketingová čarodějnice Madla Čevelová má úžasnou schopnost najít a trefně pojmenovat, co vaše podnikání pálí, stejně jako namíchat vám lektvar úspěchu. Její kurz Čarujeme s cenou vysoce předčil má očekávání a úplně změnil přístup k penězům i hodnotě práce a času. Spolupracujeme také na klubu pražských nezávislých profesionálů Volnonožci.cz. Je spolehlivá, činorodá, nápaditá a vždy s kouzelným úsměvem na rtech.
Madla je prostě čarodějnice a nikdo ji to už neodpáře. Obdivuji, jakým magickým způsobem dokáže spojovat dva nástroje: psychologii (ve které je vzdělaná) s marketingem (ve kterém má bohatou praxi). Ještě než začne řešit marketing firmy, zajímá se, jaká osobnost se skrývá v člověku, který firmu vede. Říká, že firma a její problémy jsou obrazem jejich majitele (ředitele). Zajímají ji silné a slabé stránky. Díky silné empatii dokáže rychle odhalit vnitřní konflikty člověka a najít řešení - ať už cestami psychologie nebo nebo výběrem vhodného typu marketingu. Její znalosti se výborně uplatňují také při cílení služeb a psaní textů. Dokáže srozumitelně vysvětlit, co a jak v marketingu dělat, a vysvětlení podpořit rozumnými argumenty. Jsem rád, že se s Madlou znám, a je mi velkou ctí, že s ní mohu spolupracovat. Je to obohacující nejen profesně a finančně, ale také po lidské stránce.
Magdalena Čevelová je zkušený praktik. Před časem jsem ji požádal o informace k oboru psychoterapie, v němž má četné osobní kontakty. Dodala mi ucelený přehled s řadou užitečných zákulisních tipů, přesně jak jsem potřeboval. Magdalena působí také jako konzultantka se specializací, která se částečně překrývá s tou mou. Máme tedy společné některé klienty a mohu na základě ústních referencí potvrdit, že její pověst, spolehlivost a profesní úroveň je velmi dobrá. Mimo jiné je Magdalena výjimečná tím, že se jako jeden z mála poradců věnuje zdánlivě okrajovému segmentu nezávislých profesionálů. Proto ji doporučuji a těším se další spolupráci.
Účastnil jsem se kurzu Čarujeme s cenou, který Magdalena pořádá. Musím říct, že se ji během kurzu podařilo poskládat dohromady jednotlivé dílky skládačky, které mi nyní do sebe zapadají. Vím, jaká je moje cena. Vím, jak si před klientem tuto cenu obhájit. Vím, jak používat cenu pro získání ideálního klienta. Nejedná se přitom o pouhou teoretickou přednášku — díky praktickému cvičení jsem si uvědomil, odkud pramení moje neochota s cenou lépe pracovat. A abych nezapomněl, kurzu se účastnili opravdu fajn lidé.
S Madlou konzultuji už mnoho let. A to buď ke konkrétnímu projektu, nebo na začátku roku, když dělám pravidelnou revizi svých služeb a hlavně cenotvorby. Na Madle se mi líbí, že si nebere servítky a jde přímo k věci. Zároveň už mé podnikání za ty roky docela dobře zná a o to jsou její rady efektivnější.
Když jsem o Magdaleně Čevelové alias marketingové čarodějnici slyšela poprvé, říkala jsem si: „Marketingová čarodějnice? To zní stejně podivně jako C# ninja…“ Po čase jsem ale narazila na její přednášky na YouTube a zjistila jsem, že to není žádná póza – ona se opravdu věnuje marketingu, psychologii a praktikování rituálů, které jsme si přestali předávat z generace na generaci. Protože jsem sama zastánce hledání oslích můstků i mostů jako tím mezi Taj-Jangemem a Kchun-Šanem (nejdelší na světě) napříč obory, začala jsem sledovat obsah jejího webu i číst její knížky. Po několika měsících jsem se odvážila ji požádat o konzultaci. Oceňuji, že jsme podrobně probraly mou prezentaci, cenotvorbu, cílovou skupinu a několik dalších aspektů podnikání. Těch devadesát minut bylo neuvěřitelně našlapaných, ale díky tomu jsem si ušetřila měsíce a léta plácání se v chybách a postupném zjišťování, co kam vede a nevede. Takže doporučuji konzultace u Magdaleny Čevelové? Bezesporu! :)
S Madlou jsem spolupracovala na jejích reklamách na Facebooku, proto když jsem pak přemýšlela, s kým se poradím o svém dalším směřování v podnikání, byla jasnou volbou. Při konzultaci jsme se bavily o mém ideálním zákazníkovi, o cenotvorbě a o tom, co říká a neříká můj web. Madla má nadhled a obrovské zkušenosti. Jednou dobře mířenou otázkou vám dá úplně nový náhled na situaci, ve které se nacházíte, a možná i na vás samotné. Už se těším na další konzultaci a ze srdce mohu Madlu doporučit. Také nezapomeňte odebírat její úplňkový zpravodaj, kde vám každý měsíc vykouzlí nový článek na byznysové nebo marketingové téma. Já se na něj vždycky moc těším.