Začal jsem mít v podnikání pocit, že stojím na místě a trpím určitou slepotou. Potřeboval jsem jednoduše řečeno trochu kopnout do zadku. Člověk podvědomě možná i tuší, co by měl dělat, ale to není záruka, že to dělat začne. Konzultace s Madlou Čevelovou splnila přesně to, co jsem potřeboval. Dostal jsem ucelený a systematický náhled na moje podnikání z venku, na věci, které už ani nevnímám, a nespočet rad, postupů a doporučení jak vše posunout dál. Myšlenková mapa po chvilce přestala stíhat a v hlavě se mi okamžitě roztočil kolotoč nápadů. Marketingové konzultace tak můžu jednoznačně doporučit, protože někdy je zkrátka potřeba slyšet nezaujatý pohled a cenné rady, které člověka posunou zase o kus dál.
Madla mě provází celou mou podnikatelskou cestou. Absolvovala jsem u ní už mnoho inspirativních, užitečných a praktických školení a konzultací. Každé setkání mě posunulo buď o krok a někdy o celou míli dál. Když mám nějaké otázky, dost často se vracím k Madliným srozumitelně zpracovaným podkladům. Vřele Madlu doporučuji všem, kteří si budují vlastní podnikání. Je to člověk na správném místě po odborné i lidské stránce. Madla vám pomůže vykouzlit váš správný směr.
U Madly Čevelové si velmi cením jejího způsobu výuky marketingu. Nenaučí přímo marketingové poučky, neřekne vám – použijte tento nástroj, běžte na sociální sítě apod. Naopak, dobře mířenými dotazy vás naučí přemýšlet o tom co umíte, kdo je váš zákazník, co potřebuje a jak mu své schopnosti nabídnout pro vás přirozeným a zároveň efektivním způsobem. Z mého pohledu Madla Čevelová neučí marketing, ale jak marketingově myslet. A to velmi dobře!
Marketingová čarodějnice Madla Čevelová má úžasnou schopnost najít a trefně pojmenovat, co vaše podnikání pálí, stejně jako namíchat vám lektvar úspěchu. Její kurz Čarujeme s cenou vysoce předčil má očekávání a úplně změnil přístup k penězům i hodnotě práce a času. Spolupracujeme také na klubu pražských nezávislých profesionálů Volnonožci.cz. Je spolehlivá, činorodá, nápaditá a vždy s kouzelným úsměvem na rtech.
Madla je prostě čarodějnice a nikdo ji to už neodpáře. Obdivuji, jakým magickým způsobem dokáže spojovat dva nástroje: psychologii (ve které je vzdělaná) s marketingem (ve kterém má bohatou praxi). Ještě než začne řešit marketing firmy, zajímá se, jaká osobnost se skrývá v člověku, který firmu vede. Říká, že firma a její problémy jsou obrazem jejich majitele (ředitele). Zajímají ji silné a slabé stránky. Díky silné empatii dokáže rychle odhalit vnitřní konflikty člověka a najít řešení - ať už cestami psychologie nebo nebo výběrem vhodného typu marketingu. Její znalosti se výborně uplatňují také při cílení služeb a psaní textů. Dokáže srozumitelně vysvětlit, co a jak v marketingu dělat, a vysvětlení podpořit rozumnými argumenty. Jsem rád, že se s Madlou znám, a je mi velkou ctí, že s ní mohu spolupracovat. Je to obohacující nejen profesně a finančně, ale také po lidské stránce.
Magdalena Čevelová je zkušený praktik. Před časem jsem ji požádal o informace k oboru psychoterapie, v němž má četné osobní kontakty. Dodala mi ucelený přehled s řadou užitečných zákulisních tipů, přesně jak jsem potřeboval. Magdalena působí také jako konzultantka se specializací, která se částečně překrývá s tou mou. Máme tedy společné některé klienty a mohu na základě ústních referencí potvrdit, že její pověst, spolehlivost a profesní úroveň je velmi dobrá. Mimo jiné je Magdalena výjimečná tím, že se jako jeden z mála poradců věnuje zdánlivě okrajovému segmentu nezávislých profesionálů. Proto ji doporučuji a těším se další spolupráci.
Účastnil jsem se kurzu Čarujeme s cenou, který Magdalena pořádá. Musím říct, že se ji během kurzu podařilo poskládat dohromady jednotlivé dílky skládačky, které mi nyní do sebe zapadají. Vím, jaká je moje cena. Vím, jak si před klientem tuto cenu obhájit. Vím, jak používat cenu pro získání ideálního klienta. Nejedná se přitom o pouhou teoretickou přednášku — díky praktickému cvičení jsem si uvědomil, odkud pramení moje neochota s cenou lépe pracovat. A abych nezapomněl, kurzu se účastnili opravdu fajn lidé.
S Madlou Čevelovou spolupracuji dlouhodobě už od roku 2011. Od nakopávacích konzultací v začátcích podnikání přes každoroční konzultace, kdy zhodnotíme, jak se mé podnikání vyvíjí a co by se dalo vylepšit až k jednorázovým akcím pokud například rozjíždím web, nebo nebo mě zaujme něco z nabídky Madliných projektů. Na Madle oceňuju její přímý přístup, kdy si nebere servítky a jde přímo k jádru problému, líbí se mi, že dokáže pomoci s cenotvorbou, proto jsem ji doporučil i inženýrské komoře, pro které uspořádala několik hojně navštívených seminářů. Madla se dívá i na lidskou stránku podnikání, tedy, když pracuji sám na sebe, tak se o sebe musím také starat a není to jen o honbě za penězi. Nejužitečnější jsou pro mě pravidelné novoroční konzultace, kdy plánuji další rok a mám v ruce spoustu čísel, nad kterými pak sedneme a probereme je. Takto jsme před několika lety řešili cenu mé služby projekt rekonstrukce bytu. Tu jsem rozšiřoval o další pomoc majitelům bytů, ale podle názoru Madly to vzhledem k přínosu pro zákazníky bylo stále příliš levné. S cenou jsem ještě trochu pohnul a v nabídce služby ji lépe vysvětlil a při vyhodnocení v začátku dalšího roku jsem měl příjmy v této části podnikání přibližně o 60 000 Kč vyšší. Z nedávných Madliných projektů jsem se zúčastnil půlročního mastermindu. Setkávání s dalšími podnikateli z jiných oborů je podle mě hodně důležité, cením si setkávání s těmi, kteří moje podnikání neznají, protože mi dají čerstvý pohled. Mastermind ale není jen o povídání u čaje, má to systém, aby měl každý prostor pro sebe i na reflexi pro ostatní. A protože je Madla podobně naladěná jako já, tak je pro mě zárukou toho, že si sednu i s dalšími účastníky mastermindu. Madlo, těším se na další spolupráci a na další projekty, se kterými přijdeš.
Když jsem o Magdaleně Čevelové alias marketingové čarodějnici slyšela poprvé, říkala jsem si: „Marketingová čarodějnice? To zní stejně podivně jako C# ninja…“ Po čase jsem ale narazila na její přednášky na YouTube a zjistila jsem, že to není žádná póza – ona se opravdu věnuje marketingu, psychologii a praktikování rituálů, které jsme si přestali předávat z generace na generaci. Protože jsem sama zastánce hledání oslích můstků i mostů jako tím mezi Taj-Jangemem a Kchun-Šanem (nejdelší na světě) napříč obory, začala jsem sledovat obsah jejího webu i číst její knížky. Po několika měsících jsem se odvážila ji požádat o konzultaci. Oceňuji, že jsme podrobně probraly mou prezentaci, cenotvorbu, cílovou skupinu a několik dalších aspektů podnikání. Těch devadesát minut bylo neuvěřitelně našlapaných, ale díky tomu jsem si ušetřila měsíce a léta plácání se v chybách a postupném zjišťování, co kam vede a nevede. Takže doporučuji konzultace u Magdaleny Čevelové? Bezesporu! :)
S Madlou jsem spolupracovala na jejích reklamách na Facebooku, proto když jsem pak přemýšlela, s kým se poradím o svém dalším směřování v podnikání, byla jasnou volbou. Při konzultaci jsme se bavily o mém ideálním zákazníkovi, o cenotvorbě a o tom, co říká a neříká můj web. Madla má nadhled a obrovské zkušenosti. Jednou dobře mířenou otázkou vám dá úplně nový náhled na situaci, ve které se nacházíte, a možná i na vás samotné. Už se těším na další konzultaci a ze srdce mohu Madlu doporučit. Také nezapomeňte odebírat její úplňkový zpravodaj, kde vám každý měsíc vykouzlí nový článek na byznysové nebo marketingové téma. Já se na něj vždycky moc těším.