Doporučení z první ruky

Radim Hasalík — srdcař online marketingu


Zobrazuji č. 31-40 z celkem 132 doporučení

Na Radimovi si cením jeho zápalu pro nové věci a energie, kterou do toho vkládá. Znám ho jako člověka, který umí vystihnout problém a navrhne hned několik způsobů, jak jej řešit.

Marek Moškoř
UX designer, Vendavo
www.vendavo.com sales@vendavo.com 226 219 965

Radim je skutečný odborník v oboru. Výborně se orientuje v aktuálních trendech. Pokud bych měl využít služby z pozice klienta, rozhodnu se pro Radima.

Jiří Brebera
project manager
www.visibility.sk info@visibility.sk +4210413214454

Opravdu důkladný přístup k jádru problému. Rozsáhlý přehled o dnešních potřebách reálného světa.

Filip Korbel
Business Development Director, Member of Board of Directors at ALTRON Business Solutions
www.altronbs.net altronbs@altron.net 261 309 111

Děkuji za přednášku. Nelituji toho, že jsem přijel. Přednáška mi docela dost věcí ujasnila, nejvíc mě zaujala personalizace z vyhledávače, jistě to bude mocný nástroj do budoucnosti.

Lukáš Drahník
Designer & Developer
l.drahnik@gmail.com 607 690 844

Ještě jednou bych Vám chtěl poděkovat za včerejší přednášku. Mám hodně nastudováno a přečteno, ale zatím nemám moc praktických zkušeností – ty doháním, co to jde (aktuálně PPC reklamy). Včerejší přednáška mě přesvědčila o pravdivých informacích, které jsem získal – ne vždy je totiž vše co se píše pravda a hodně věcí si protiřečí, já si z toho vždy dělám vlastní názor a včera jsem se přesvědčil, že správný. Moc děkuji.

František Sviták
student a nadšenec online marketingu
svitak.fanda@seznam.cz

Díky Podnikání na Internetu jsem se dozvěděl opravdu spoustu užitečných informací.

Jiří Zdvomka
student a programátor
zdvomka.j@hotmail.cz

Radim je proaktivní, kreativní a rychle jednající.

Patrik Schober
výkonný ředitel (CEO)
www.pram.cz pram@pram.cz 224 913 000

Hned v prvním dílu Radimovy eKnihy o internetovém marketingu jsem objevil přihlášení do základních katalogů, které jsem na svém úplném začátku opominul, a tak jsem to hned napravil. Tím pro mě byl první díl maximálně praktický a užitečný. Při čtení e-booku i prohlížení Parminut.cz si uvědomuji, co mohu zlepšit a na co si dát pozor.

Zdeněk Okleštěk
Lektor kurzů pro rodiče dětí a čtenář eKnihy o internetovém marketingu
www.zdenekoklestek.cz info@zdenekoklestek.cz 776 548 860

Za největší výhodu e-booku po první části považuji především reálné příklady z praxe. Mnoho odkazů na užitečné zdroje přímo v e-booku. Jednoduše a poutavě psané.

Peter Chodelka
Online Marketing Specialist a čtenář eKnihy o internetovém marketingu
www.chodelka.sk chodelka@gmail.com 773 094 205

Radim Hasalík pracoval v mojí agentuře RobertNemec.com od prosince 2005 do února 2006 jako Interactive Marketing Consultant. Zaměstnal jsem ho kvůli jeho znalostem v oblasti interaktivního marketingu, nadšení, tvrdé práci (opravdu ve dne a v noci) a mnoho zajímavých nápadů, které vymýšlel každý den. Je velmi věrný zaměstnanec a velmi komunikativní. Naše cesty se rozdělily, protože jsme měli odlišný názor na budoucnost.

Robert Němec
ředitel Digitální agentury RobertNemec.com
www.robertnemec.com nemec@robertnemec.com