Už těch díků sice bylo hodně, ale nedá mi to a přidám poslední – vážně díky moc za tvou páteční účast na Outlaw! Moc jsem si to užil, dokonce si odnáším i několik zajímavých postřehů do své vlastní praxe. Takže za mě rozhodně velká spokojenost.
Radim je skutečný profesionál, praktik a znalec problematiky Google Analytics a dalších přidružených nástrojů v této skupině. Zároveň má velmi dobrý přehled o všech kategoriích webových aplikací. Dokáže proto zachytit možný problém ze strany webové a vyhledávací optimalizace, která s analytikou velmi úzce souvisí. Neváhá předat své těžce nabité zkušenosti a informace s neuvěřitelným nadšením, zároveň strukturovaně a přehledně začínajícím analytikům. Osobně jsem ze spolupráce nadšený. Díky školení jsem se za den posunul přinejmenším o měsíc dopředu. Ve spolupráci budeme rádi pokračovat i nadále.
Semináře Radima jsou vždy velmi poutavé a prakticky využitelné. Studenti oceňují jeho široký rozhled v online marketingu, schopnost poskytnout konkrétní rady a doporučení v jejich vlastních projektech.
Věřím, že s panem Hasalíkem to nebyla poslední spolupráce, protože i když se mi projekt, který jsem s nim konzultoval, nespustil, jeho přístupem a komplexním myšlením nad danou situací mi ušetřil velmi času a následně i spoustu peněz, které jsem díky němu nemusel nikterak využít. Těším se na možnou další spolupráci s příznivějšími podmínkami projektu.
S Radimem jsem se setkal jednou po telefonu. Chtěl jsem poradit s marketingem pro můj projekt. Radim mi hodinu a čtvrt velmi otevřeně se vším poradil, byl přátelský a pozitivně kritický a velmi profesionální a bylo vidět, že věcem rozumí a měl spoustu dobrých nápadů. Překvapil mě i tím, že za první konzultaci nechtěl nic zaplatit. Mohu Radima doporučit.
Radim nám v Royal Canin pomáhal v oblastech SEO, uživatelské hodnocení webu a kompletně se staral o podporu značky na Heuréka.cz. Oceňuji, jak je schopný se vcítit do potřeb svého klienta a není pouhým „plničem“ úkolů, ale nebojí se poskytnout svoji zpětnou vazbu na kampaň či nápady. Umí totiž perfektně využít svého citu pro zjištění potřeb klienta a ukázat nám občas realitu, od které jsme, my interní zaměstnanci, trochu odstrčeni. Tato kombinace z něj dělá velmi dobrého partnera pro online marketing, a právě proto využíváme jeho služeb už druhým rokem.
Práce s Radimem Hasalíkem mi pomohla jak v profesním životě, tak i tom soukromém. Pomohl mi pochopit, že občas nestačí jen nápad, ale i to „srdíčko“. Po celou dobu se pan Hasalík choval profesionálně a nenašel jsem nic, co bych mohl zkritizovat. Děkuji jemu i celému týmu Neologic.
Radim má bohaté zkušenosti z online marketingu. Dokáže se rychle zorientovat i ve složitém produktovém portfoliu IT technologií. Hlavní přínos Radimovi práce je v komplexním pohledu na marketingové aktivity a systematickém přístupu k řešení dílčích projektů.
Od začátku spolupráce se výkonnost naší firmy zdvojnásobila. Překopali nám nejen nastavení SEO a PPC, ale v mnoha směrech i myšlení. Profesionální přístup se zaměřením na výsledek hodnotím jako velice pozitivní, a za to velké díky lidem z Neologic.cz. (Poznámka: Radim Hasalík je spoluzakladatelem skupiny Neologic a odpovídal za marketing ProMistry.cz.)
S virtuálním marketingovým oddělením Neologic naše firma spolupracuje k naší plné spokojenosti už téměř 2 roky. Za tu dobu jsme společně ušli velký kus cesty a věřím, že ještě větší kus je před námi. Oceňuji kromě vysoké profesionality také obrovské zaujetí pro věc, nekompromisní orientaci na zákazníka, schopnost zvládat zákaznické vrtochy a potíže a hlavně – srdce na správném místě! Děkuji a těším se. (Poznámka: Radim Hasalík je spoluzakladatelem skupiny Neologic a odpovídal za marketing Homing.cz.)