Svěřil jsem správu reklamních kampaní týmu Neologic. Podařilo se jim dosáhnout mnohem lepších meziročních výsledků při zachování ideálních nákladů. Navíc mi dokázali vyjít vstříc s nižšími náklady na správu v době, kdy služba nemá sezónu. Tým Neologic se také nesnaží prodat mi své služby za každou cenu. Řešili jsme spolu například téma konkurenční odlišnosti a pan Hasalík zjistil, že to v mém případě nemá smysl rozjíždět. Tím jsem ušetřil peníze. Spolupráci hodnotím kladně a služby mohu vřele doporučit. (Poznámka: Radim Hasalík je spoluzakladatelem skupiny Neologic a odpovídal za marketing Zaparkujlevne.cz.)
1. Doporučení: Velmi dobře připravená prezentace šitá klientovi na míru, v druhé části praktických cvičení jsem už ale bohužel z časových důvodů chyběl. Těším se na druhý díl, kdy si praktickou část vyzkouším. 2. Doporučení: Velmi kvalitní přednáška o Google Analytics nabitá informacemi a podaná srozumitelnou formou i pro méně zkušené uživatele.
Za ½ roku spolupráce jsme díky spolupráci s Neologic upravili web tak, aby byl lépe použitelný pro klienty a zároveň vyladili kampaně Google Ads, aby relevance příchozích návštěvníků byla co největší. Aktuálně platíme za reklamní kampaně méně než před spoluprací a zároveň máme díky větší relevanci návštěvníků lepší výsledky. Oceňuji také dodržování stanovených termínů a nákladů na správu, které si předem odsouhlasíme. (Poznámka: Radim Hasalík je spoluzakladatelem marketingové skupiny Neologic.)
Spolupráce s Radimem mi vrátila zpátky naději na to, že vše bude opět super. Když jsme se rozhodly založit WEB, přišla karanténa, nejistota. Otázka „Co bude dál?“ (připravovaly jsme se na novou sezonu v cestovním ruchu) se neustále zvětšovala. Začaly jsme hledat ve stylu „levně a rychle“. Jenže díky všem okolnostem jsme zjistily, že v této situaci nám pomůže jedině profesionál. Když jsem oslovila Radima, vůbec jsem netušila, na co narazím. Ten LIDSKÝ přístup, pochopení, schopnost pomoct, poradit i vysvětlit vše „polopatě“ byl natolik úžasný, že to ani nejde popsat. Byla to dost těžká doba. Trápila jsem se, nešlo mi ani se soustředit na odpovědi, které Radim potřeboval. Ale zvládli jsme to. Díky trpělivosti Radima, přístupu a nápadům, máme WEB šitý na míru, který jsme si přály. Ještě chci dodat k ceně – vše co pro nás Radim udělal, bylo skoro zadarmo. Jsem šťastná, že tenkrát jsme se nenechaly zlákat štítkem „levně a rychle“. Mockrát Vám Radime děkujeme a těšíme se na další spolupráci.
S Panem Radimem Hasalíkem jsem zhruba před dvěma lety konzultoval náš starý web a chtěl jsem poradit ohledně SEO a obecně webu, abychom společně s přítelkyní mohli začít naplňovat svou vizi. I když nebyl SEO specialista, ale markeťák, tak nás pomohl nasměrovat. Podíval se na náš web, řekl co je špatně, kde je prostor pro zlepšení a jednoduše nám poradil. Donutil mě se zamyslet do hloubky a změnit úhel pohledu na celé naše podnikání včetně webu. Tím odstartoval naši cestu k vytvoření největší české osobní značky v osobním rozvoji. Je to opravdu profík ve svém oboru, který se vyzná nejen v marketingu, ale také v mnoha dalších navazujících oborech.
Radim Hasalík nám pomohl s dotvořením konceptu vzdělávací webové aplikace Zapojmevsechny.cz a poskytl nám cenné rady ohledně funkcionalit v redakčním systému nebo zacílení obsahu. Zajistil nám odborníky, se kterými jsme konzultovali optimalizaci obsahu pro vyhledávače a UX parametry. Pomohl nám také s nastavením PPC kampaně ve vyhledávačích a na soc. sítích. Spolupráce s Radimem probíhala bez problému, vždy byl ochoten naslouchat našim potřebám a zajistil nejvhodnější řešení. Budeme s ním rádi a s důvěrou spolupracovat i na dalších našich projektech.
I přes krátkou spolupráci jsme velmi spokojení s celým týmem parminut. Rychlá odezva na emaily, vstřícná komunikace. Vysvětlení veškeré práce a profesionální pomoc.
Před nedávnem jsem využil SEO služeb vaší firmy. Tehdy jsme se dohodli na nějaké „low cost“ spolupráci, když mi vaši lidé poradili, jak si to nastavit sám. Po konzultaci s nimi jsem sám udělal nějaké změny v kampaních Google Ads, které mi přinesly dodatečné tržby.
Pana Radima jsme oslovili na spolupráci v oblasti propagace našich výrobků, které nejsou zrovna standardními výrobky, které se prodávají na internetu. Popravdě jsme ho s naším oborem i zaskočili, a i přesto se mu podařilo malými krůčky přivést nové zákazníky a zviditelnit naše produkty. Vždy nám velmi pečlivě a srozumitelně vysvětlil, jaké kroky budou nyní následovat. Nesliboval, že hned budeme několikanásobně mít více zákazníků, ale že se jedná o delší časový úsek, než se změny projeví. Radim nás oslovil především lidským jednáním a vždy se snaží najít to nejlepší řešení pro naši firmu. Doufáme, že i nadále budeme v naší spolupráci pokračovat a již teď se těšíme, jaké další výzvy mu připravíme. Jako vždy se s tím určitě popere na jedničku.
Se společností NEOLOGIC spolupracujeme půl roku, za tu dobu se osvědčila a zařadila se mezi spolehlivé dodavatele našich značek VEKRA a OTHERM. Pro značku VEKRA zajišťují nákup PPC reklamy v ČR i SR, reklamy na FB a SEO aktivity. Pro značku OTHERM pak nákup PPC reklamy a SEO aktivity jak pro mateřský web, tak rozsáhlou síť externích partnerů OTHERM ve všech regionech ČR. Zejména oceňuji, jak rychle a s důrazem na kontinuitu dokázali profesionálové z NEOLOGIC převzít veškeré dosavadní aktivity. Rychle se zorientovali v problematice a specifikách obou značek a navrhli vylepšení, která se osvědčila. V požadovaném čase pak komplexně zajistili dohodnuté komunikační aktivity. Díky NEOLOGIC a jejich velmi systematickému přístupu k evidenci, organizaci práce i veškerých aktivit můžeme lépe plánovat a mít i náklady pod stálou kontrolou. Zásadní je, že se s nimi velice dobře jedná, vždy se snaží najít řešení s důrazem na optimální čerpání prostředků. Je pro nás důležité, abychom spolupracovali s dodavateli, kteří chápou specifické potřeby našich značek a jejich koexistenci na silně konkurenčním trhu oken a dveří. Specialisté z NEOLOGIC se v tomto směru osvědčili. Cenné je i to, že dokázali zajímavým způsobem využít pro naše značky své bohaté zkušenosti z jiných produktových oblastí. Rádi budeme s NEOLOGIC spolupracovat i nadále. (Poznámka: Radim Hasalík je spoluzakladatelem marketingové skupiny Neologic a přímo odpovídá za online marketing značek VEKRA/Otherm.)