Videa k tématům kolem podnikání na volné noze

Vybíráme pro vás to nejzajímavější ze stovek českých i zahraničních zdrojů a vydáváme také spoustu vlastního obsahu. Připravují Dan Šácha a Robert Vlach. Dobré tipy vítány.

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Zobrazuji č. 321-330 z 361 novinek v kategorii

Tajemství osobního marketingu

Otto Bohuš má tajemství. Stojí za jeho osobní značkou a teď se rozhodl, že je čas ho odhalit — a spolu s ním i další okamžiky a zjištění, které ho dovedly až k pozici nejznámějšího českého copywritera: „Kdyby mi někdo před 10 lety řekl to, co já teď řeknu vám, tak by mi to možná ušetřilo dost času a energie. A možná by mi to zkrátilo cestu k tomu byznysu, který mám teď.“

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Jak nacenit kreativní práci

Jak přistupovat k naceňování kreativní práce? Michael Janda, designér a konzultant pro kreativní profesionály, který se mj. podílel na zakázkách pro Disney, HBO, Pepsi a další značky, ve videu popisuje své zásady pro stanovení ceny — komunikace s klientem, typy naceňování, práce za příslib a další okruhy.

„Nikdy byste neměli naceňovat projekt bez toho, aniž byste se klienta zeptali na jeho rozpočet. Mohou totiž nastat dvě věci. Pokud má příliš malý rozpočet, věnujete neúměrné množství času tomu, abyste vyladili nabídku, na kterou pak ale nebude mít peníze. Dotazem na rozpočet si tak můžete ušetřit čas. A druhá situace je, že svou nabídku hodně podstřelíte a necháte tak v podstatě na stole ležet peníze, které na to byly vyhrazené a vy jste je mohli získat.“

Přejeme příjemný poslech na YouTube:

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Deep Talks a Martin Veselovský

Jak vypadá profese moderátora — Martin Veselovský z DVTV byl hostem 41. dílu Deep Talks Petra Ludwiga. O vývoji médií v průběhu let, fake news i o tom, jak probíhá příprava na rozhovory. „Debriefing je super důležitý, protože teprve potom se můžete někam posouvat.“

Přejeme příjemný poslech na YouTube:

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Jak podniká expert na telekomunikaci

Pavel Luska rozhodně nemá tuctovou profesi, je totiž expert na telekomunikační systémy a klientům pomáhá snadněji a rychleji komunikovat uvnitř firmy i navenek se zákazníky. Pod názvem Linka pro klienty provozuje vlastní systém a za téměř 20 let v oboru si vybudoval velmi dobré jméno, které ho mj. dovedlo až k zakázkám pro firmy v Austrálii.

„Moje podnikání je o spojení komunikace mezi dvěma body, ať už jsou to dva lidé nebo call centrum a volající člověk,“ říká Pavel v rozhovoru s Robertem Vlachem.

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Podnikání je jízda

Odemykáme pro vás vytúrovanou přednášku z našeho archivu. Jindřich Fáborský podniká stylem, který vás na žádné škole nenaučí. Sám říká, že není systematický stratég a dost se rozhoduje v reálném čase. Rád improvizuje a nebojí se velkých výzev jako třeba pořádání Marketing Festivalu, jedné z nejlepších marketingových konferencí v Evropě, ecommerce veletrhu Reshoper nebo unikátního studijního programu Digisemestr pro budoucí digitální marketéry.

Dynamický styl podnikání vyznává možná i proto, že miluje motorky a jako koníček o nich natáčí skvělá videa. Přímočaře a bez příkras mluví o svém podnikání i v této jedinečné přednášce, kterou pojal jako projížďku od svých podnikatelských začátků po projekt, který byl v době natáčení právě ve fázi vzniku — vzdělávací videoportál Digisemestr Online.

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Intuice v ilustrátorském byznysu

Kluci z Kreativních Kreatur Michael Petrus a Tomas Sobel si do posledního streamu pozvali Ilonu Polanski, polovičku ze známého ilustrátorského dua Tomski&Polanski. Můžete si pustit záznam rozhovoru o intuici, budování kariéry, ale taky trendech a budoucnosti ilustrace.

Přejeme příjemný poslech na YouTube:

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Jak podniká nakladatelka

Barbora Baronová tvoří krásné a unikátní knihy – obsahem i zpracováním, které na dálku neoceníte, musíte si je prostě osahat. Jako autorka už jich napsala 8 a za publikaci Intimita dokonce získala prestižní Magnesii Literu. Dalších 12 knih pak vydala coby nakladatelka ve svém vlastním Nakladatelství wo-men, které se zaměřuje na literární dokumenty.

„Nastavila jsem specifický model. Knížky, které se vyprodají, už nedotiskávám. Nechci zatěžovat svět nadprodukcí. Je to možná málo byznysové, ale pro mě je i ekologičnost toho provozu hodně důležitá,“ říká Bára v rozhovoru s Robertem Vlachem.

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Jak získat nové klienty

Odemykáme pro vás jednu z nejlepších přednášek v našem archivu. Radek Hrachovec je přední český konzultant — expert na věrnostní marketing, tvůrce průkopnického zákaznického programu Baťa klub a člen poroty prestižní soutěže The Loyalty Magazine Awards. Tentokrát se ale výjimečně zaměřil na ožehavé téma všech freelancerů: Jak získávat nové klienty?

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Jak podniká šperkařka

Anna Monsterance je česká šperkařka a drátenice, která prorazila taky v Německu. Od výroby náušnic pod stovku se vypracovala ke šperkům za několik tisíc a hlavně o její sérii dračích očí je obrovský zájem. Rozhovor, který s Annou vedla Bohdana Goliášová, je mimochodem i taková cesta časem o deset let vpřed, protože mj. ukazuje, jak by se mohl český trh do budoucna proměnit směrem k lepšímu ohodnocování rukodělné práce.

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Jak podniká brašnář

Jakub Jarolím má malou dílnu, kde šije špičkové kožené doplňky, tašky, batohy, kabelky. Jednu sérii teď udělal i se světovým jazzmanem Laco Deczim. Jeho značka se jmenuje Eggo a protože původně vystudoval antropologii, drží si spojení s oborem i tak, že své výrobky pojmenovává podle antropologů (Eggo Malinowski, Eggo Wallace, Eggo Maus a další). V Praze má dneska showroom spojený s dílnou, do které může každý zákazník nahlédnout. A nakoukneme do ní i v rozhovoru, který pro nás moderuje Bohdana Goliášová.

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí