Videa k tématům kolem podnikání na volné noze

Vybíráme pro vás to nejzajímavější ze stovek českých i zahraničních zdrojů a vydáváme také spoustu vlastního obsahu. Připravují Dan Šácha a Robert Vlach. Dobré tipy vítány.

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Zobrazuji č. 331-340 z 387 novinek v kategorii

Roušky všem

Nejde nesdílet. Petr Ludwig a jeho osvětové video Roušky všem.

Přejeme příjemný poslech na YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Na volné noze — Audiokniha

Melvil pro nás uvolnil celé 3 a půl hodiny z audioknihy Na volné noze jako ukázku zdarma.

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Pavel Minář jako YouTuber

Pavel Minář na svém novém kanále sdílí krátká videa, vychytávky pro práci s aplikacemi Google G Suite. A začal hned jedním aktuálním tématem — jak pořádat výuku a školení na dálku. „Tak jo lidi. Chtěl jsem to vypustit později, až toho bude více. Ale protože jsem posledních pár dní bombardován dotazy na téma ‚výuka online', tak to vypustím hned. Ano, je ze mě jůtjůber. Jsem mediální magnát – majitel stanice Minar.TV“

Přejeme příjemný poslech na YouTube:

A kdybyste to chtěli vzít kompletně se vším všudy, Pavel nedávno vydal několik obsáhlých videokurzů pro Seduo.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak přicházejí poptávky

Logotvůrce Tomáš Vachuda analyzoval všech 416 poptávek, které mu za 7 let podnikání na volné noze přišly, a nejspíš vás hodně překvapí, co zjistil.

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

David Grudl v Deep Talks

Programátor na volné noze, blogger a žijící legenda českého internetu David Grudl byl dalším hostem Deep Talks Petra Ludwiga. Řeč byla o rizicích vyhoření, starých Barcampech, hejtrech a vývoji frameworku Nette, nedávném Davidově infarktu i novém podcastu Na vlnách EKG.

„Každý člověk má nějaký talent, o kterém neví. Prvně si myslíš, že takhle fungují všichni, že všichni mají tuhle schopnost. A teprve po nějaké době zjistíš, že to takhle lidi vlastně nemají.“

Přejeme příjemný poslech na Spotify nebo YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak podniká vydavatel časopisu

Michal Molčan neměl kapitál na to, aby si jako 18letý kluk otevřel vlastní pražírnu nebo kavárnu, a tak založil alespoň časopis Standart o kávě. A že to byla trefa do černého dokazuje třeba to, že má dneska několik jazykových mutací, najdete ho v 80 zemích a získal taky ocenění za nejlepší kávový magazín na světě.

„V prvních měsících jsem sám chodil po kavárnách v Berlíně a Budapešti s pár kusy v ruce a ptal se, co byste řekli na takový pěkný časopis o kávě? Je perfektně udělaný a byli bychom rádi, kdybyste ho tady prodávali. Tady je moje vizitka a email, dohodneme se,“ říká Michal v rozhovoru s Robertem Vlachem.

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Agentura nebo volná noha?

Kam jít jako grafik po škole? Je lepší pracovat v reklamní agentuře, nebo na volné noze? A jaké jsou výhody a nevýhody obou variant? Ondřej Kulíšek shrnul své zkušenosti a postřehy do krátkého videa, které vám může pomoct v rozhodování.

Přejeme příjemný poslech na YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Tajemství osobního marketingu

Otto Bohuš má tajemství. Stojí za jeho osobní značkou a teď se rozhodl, že je čas ho odhalit — a spolu s ním i další okamžiky a zjištění, které ho dovedly až k pozici nejznámějšího českého copywritera: „Kdyby mi někdo před 10 lety řekl to, co já teď řeknu vám, tak by mi to možná ušetřilo dost času a energie. A možná by mi to zkrátilo cestu k tomu byznysu, který mám teď.“

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak nacenit kreativní práci

Jak přistupovat k naceňování kreativní práce? Michael Janda, designér a konzultant pro kreativní profesionály, který se mj. podílel na zakázkách pro Disney, HBO, Pepsi a další značky, ve videu popisuje své zásady pro stanovení ceny — komunikace s klientem, typy naceňování, práce za příslib a další okruhy.

„Nikdy byste neměli naceňovat projekt bez toho, aniž byste se klienta zeptali na jeho rozpočet. Mohou totiž nastat dvě věci. Pokud má příliš malý rozpočet, věnujete neúměrné množství času tomu, abyste vyladili nabídku, na kterou pak ale nebude mít peníze. Dotazem na rozpočet si tak můžete ušetřit čas. A druhá situace je, že svou nabídku hodně podstřelíte a necháte tak v podstatě na stole ležet peníze, které na to byly vyhrazené a vy jste je mohli získat.“

Přejeme příjemný poslech na YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Deep Talks a Martin Veselovský

Jak vypadá profese moderátora — Martin Veselovský z DVTV byl hostem 41. dílu Deep Talks Petra Ludwiga. O vývoji médií v průběhu let, fake news i o tom, jak probíhá příprava na rozhovory. „Debriefing je super důležitý, protože teprve potom se můžete někam posouvat.“

Přejeme příjemný poslech na YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí