Honza je ten typ člověka, u kterého si řeknete, proč jste ho nepotkali dřív a jak je možné, že jste to zvládali do teď bez něj. Texty jsme si vždy psali sami, ale nikdy jsme nebyli schopni vystihnout, popsat a napsat takový text, jaký napsal Honza. Honza zcela pochopil zadání, to jaká jsme firma a opravdu neuvěřitelně v textech dokázal vystihnout naše hodnoty, tón i náladu. Zcela nám překroutil naše představy o textech na webu, o tom jak jsou důležité a co o nás říkají. Doporučujeme na 100 %.
Honzu Navrátila jako copywritera určitě doporučuji pro jeho cit pro estetiku textu. Dokáže hravě zakomponovat obchodní sdělení do poutavého textu s příběhem, což je jeho hlavní deviza, kterou jsme vždy u zadaných článků velmi ocenili. Kromě toho má profesionální přístup k nacítění firemní komunikace a jejímu záměru. Služby pana Navrátila jsme opakovaně využili jak pro články, tak pro textaci webu.
S Honzou super spolupráce! Ať už dělal něco přímo pro nás (textace webové prezentace) nebo pro naše klienty (textace obsahu webů, eshopu, produktové texty…), vždy super odvedená práce a hlavně s nápadem, který by nás samotné nikdy nenapadl :-). A hlavně i v dohodnutých termínech. Prostě pokud potřebujete čistě jen texty nebo i celkově dát danému projektu nějaký nápad, na kterém se to bude celé stavět, rozhodně se s ním spojte a vyzkoušejte, nebudete litovat!
S Honzou dlouhodobě spolupracuji na několika projektech a pokaždé je radost s ním tvořit. Nejde jen o to, že umí napsat skvělé texty – jeho práce sahá mnohem dál. Dokáže se do projektu ponořit, přemýšlet v širším kontextu a hledat způsoby, jak posunout celý marketing. Je precizní, spolehlivý a vždy přidá něco navíc – třeba cenný pohled, který otevře nové možnosti. Díky tomu všemu mě spolupráce s ním posunula o pořádný kus dopředu.
S Honzou dlouhodobě spolupracujeme v rámci naší značky ručně vyráběných lyží Forest Skis. Mimo jiné je také autorem článků a rozhovorů pro časopis SNOW. Umí velmi dobře a kvalitně pokrýt dané téma, poutavě ho čtenáři podat a jít do hloubky, proto dokáže čtenáře i vzdělávat. Umí převyprávět nám již známý příběh novými slovy a podat informace tak, aby je pochopilo širší publikum. Díky svému nadhledu mnohokrát nastolil témata, která byla pro čtenáře poutavá, i když jsme to nevěděli. Každý článek z jeho pera měl u lidí značný ohlas a od klientů jsme získali pozitivní reference. Honzovu práci mohu vřele doporučit každému, kdo se pohybuje ve sportovním odvětví.
S Honzou jsme byli původně domluvení na tvorbě textů na web. Jeho otázky mě ale donutily se mnohem víc zamyslet nad tvorbou osobního brandu a nad problematikou marketingu jako takového. Krom textů mě tak nakonec provádí začátky celého podnikání, za což jsem mu nesmírně vděčná. Svou práci dělá precizně a včas. Doporučuji všemi deseti.
S Honzou spolupracuju už několik let jako ten, kdo jeho textům dodává vizuální stránku. Pro mě osobně jsou to nejlepší možné podklady. Nedostávám jen čistý text, ale i promyšlenou strukturu – ať už webu nebo tiskovin. Klienti zas dostanou to, o čem často ani nevěděli, že to potřebují. A já pak neztrácím jejich čas zjišťováním dalších detailů. Pokud i vy chcete ušetřit čas, starosti a budoucí zbytečné náklady, obraťte se na Honzu.
Honza je mistrem slova. Neznám nikoho jiného, kdo by dokázal pár větami vystihnout podstatu věci a ještě k tomu neuvěřitelně vtipně a trefně. Spolupracovali jsme na revitalizaci značky a byla to skvělá zkušenost.
Honza pro nás pracoval ještě před tím, než se rozhodl zkusit práci spisovatele a bohužel neměl čas na ponechání všech projektů. Naše společnost je distributorem sportovního vybavení pro ČR a SR, Honza uchopil námi zastupované značky a dával jim jasný směr. Sjednotil naše texty a přicházel s nápady kudy dál. Je schopný najít historické informace o produktech, o kterých ani nevíme, že nějaké mají. Následně vše zpracuje do poutavého čtení.
S Honzou je radost spolupracovat. Nastíníme si směr – a pak o něm nevím. Vše dělá samostatně, profesionálně a včas. Šetří mi obrovské množství času. Jeho výstupy je potřeba jen minimálně korigovat, většinou vůbec. Skvěle píše a sám si hledá nové výzvy a „upgrade“ naší spolupráce, což nás dlouhodobě posouvá dopředu.