Doporučení z první ruky

Robert Pechač — lektor, programátor a specialista na Office 365 (Microsoft Office)


Zobrazuji č. 21-30 z celkem 77 doporučení

Pan Robert Pechač provedl v naší firmě školení v naprosto vzorné kvalitě. Pro naše potřeby navíc vytvořil podpůrný software pravidelných reportů od našich dodavatelů. Pokud se vyskytne problém, je okamžitě k dispozici, a to stále velice příjemně naladěn. Spolupráce s ním je příjemná a bezproblémová, čehož si v dnešní době velice cením. Vystupuje jako profesionál a jeho práce je vždy odvedena včas a ve vzorné kvalitě. Vřele doporučuji ke spolupráci.

Hanka Rubešová
produktový manažer A care s.r.o., divize Wound Care
www.acare.cz

Firmu Roberta Pechače jsme pověřili úkolem přepracovat, doplnit a zabezpečit naši databázi v Accessu, která obsahuje větší množství dat získaných z výzkumných projektů. Data je proto potřeba je ukládat do bezpečné databáze, mít možnost využívat aktualizačních i přidávacích dotazů, podle zadaných vzorců dopočítávat některé údaje apod. Jedná se o jedinečná data, proto je nutné minimalizovat chyby, jako např. přepisy nebo duplikace. Robert Pechač vždy dokázal rychle reagovat a korigovat naše nápady a podněty, zapracovat je do databáze, případně přicházet se svými nápady. Komunikace probíhala podle potřeby telefonicky, emailem i osobním kontaktem. Pan Pechač nám na naše přání uspořádal školení, při kterém nás seznámil s možnostmi práce s databází. V kontaktu jsme i nadále, protože naše práce neustále přináší nové možnosti využití uložených dat, je potřeba ukládat nová data tak, jak to vyžadují právě probíhající projekty. Ceny za provedené práce jsou přiměřené. Firmu Roberta Pechače mohu na základě vlastních zkušeností doporučit.

RNDr. Markéta Vaňková, Ph.D.
vědecká pracovnice v Endokrinologickém ústavu v Praze
www.endo.cz

Ve spolupráci s p. Pechačem jsme připravili a uvedli do provozu informační systém pro správu a řízení interních obchodních činností. SW vybavení, které bylo realizováno, významně zjednodušilo interní činnosti, umožnilo efektivní správu dokumentace, zrychlilo činnost obchodního manažera o 20 %, zlepšilo kontrolní činnosti a odstranilo duplicitní činnosti. Vlastní vývoj SW proběhl velmi rychle díky rychlé implementaci požadovaných změn a zlepšení. Oceňuji především rychlou reakci na požadavky změn a vylepšení, schopnost vyřešit i obtížně realizovatelnou funkcionalitu, poměr cena/výkon SW. Na základě zkušeností budeme dále spolupracovat s p. Pechačem na dalším rozvoji systému.

Ing. Jan Utinek
produktový manažer, Krofian
www.krofian.cz

Doporučuji. Kromě technických předností bych dodal: korektní a časově spolehlivý.

Jan Morávek
Atlas Copco s.r.o.
www.atlascopco.com

Velmi pozitivně hodnotíme profesionální a korektní přístup pana Pechače. Konkrétně jsme společně řešili programování maker za účelem sledování a práce s pohledávkami a závazky pro našeho klienta. Pan Pechač nám vždy dodal přizpůsobený a dotažený produkt v kratším než smluveném termínu! Náš úspěch a finální řešení naší zakázky stálo na něm a díky tomu jsme obstáli. Naše požadavky na změny či úpravy v průběhu nebo po předání díla vždy zapracoval velmi rychle obratem. V případě, že potřebujete šikovného profesionála, který věci řeší rychle, s vysokou kvalitou a skutečným prozákaznickým přístupem, tak neváhejte a obraťte se na pana Pechače z Office4you. Doporučuji.

Tomáš Mácha
parnter, financial & business consultant | Reventon.cz
www.reventon.cz

Pan Robert Pechač školil zaměstnance firmy Robert Bosch s.r.o. České Budějovice v oblasti VT. Spolupráce trvá od roku 2010 a setkali jsme se s maximální profesionalitou. Kurzy byly vždy přínosem a zaměstnanci jsou velmi dobře hodnoceny. Na základě našich zkušeností můžeme pana Pechače doporučit.

Danuše Pražáková
referent vzdělávání, Bosch Czech Republic
www.bosch.com

Pan Pechač zpracoval aplikaci našeho klienta nejen velmi profesionálně, ale projevil i velmi vysokou míru osobní trpělivosti s nejasným a neúplným zadáním, četnými úpravami a změnami, které vyplývaly z dodatečných připomínek konečných uživatelů – prodejců. Aplikaci a její funkcionalitu upravoval dle mnoha různých připomínek, přinášel řešení nastalých problémů, o jejichž existenci koncoví uživatelé při navrhování požadavků jako laici nevěděli, až do jejího úplného a bezchybného spuštění ve smluveném termínu. Pro jeho profesionální a lidský přístup spojený s absolutní spolehlivostí s ním budeme i nadále spolupracovat na dalších projektech, což mohu velmi rád doporučit i ostatním zájemcům o jeho služby.

Jan Libánský
Acapella, s.r.o.

Se službami a zejména flexibilitou pana Pechače jsme byli velice spokojeni. Můžu jej doporučit.

Petr Bělohradský
obchodní ředitel Wellpack

Pan Pechač v naší firmě prováděl školení v oblasti MS Office. Školení, která jsem absolvoval, byla dobře připravená a i pro začátečníky v dané oblasti srozumitelná. Materiály a podklady pro školení jsou také velmi dobře srozumitelné i při pozdějším použití. Pan Pechač je profesionál ve svém oboru, který dokáže flexibilně reagovat na potřeby zadavatele. Rovněž velmi oceňuji jeho post-obchodní servis. Po ukončení školení vždy vyšel velmi ochotně vstříc při řešení konkrétního problému, a to rychle a bezplatně. Služby pana Pechače mohu vřele doporučit.

Michal Procházka
referent pro QM systém, auditor BOSCH DIESEL s.r.o.
www.bosch.com

Pana Roberta Pechače jsem kontaktovala v prosinci roku 2012 a domluvila si s ním dvoudenní školení MS Office. Po jenom pozitivní zkušenosti se jmenovaným plánujeme i další školení a spolupráci. Účastníci kurzu byli spokojeni s výkladem, názornými příklady a s celkovým přístupem lektora. Po školení byl všem účastníkům předán dotazník, ve kterém se objevily jen pozitivní reakce k formě a obsahu výuky i ke stylu školení. Proto nelze skončit jinak, než že spolupráci s panem Robertem Pechačem mohu doporučit.

Ing. Gabriela Švíková
personalistka