Doporučení z první ruky
Ing. Lenka Paprok — sloganistka a názvotvůrce
Zobrazuji č. 11 až 20 z celkem 34 doporučení prezentace Ing. Lenka Paprok:

Když jsem se Lence zmínila, že řeším doménu pro právě vznikající web, zazářily jí oči a od té chvíle jí nad hlavou začala šrotovat neviditelná kolečka. Vášeň, s jakou se vrhla do tvůrčího procesu vymýšlení, mě až šokovala. Díky Lence mám teď krásně krátkou doménu, která vystihuje vše!
ilustrátorka a kreativní kreslířka
Lenku Paprok znám dlouho a má velký přirozený talent na češtinu i cizí jazyky. Je kreativní a neustále se vzdělává. Když jsem se rozhodla jít na volnou nohu, profesionálně učit francouzštinu a pořádat cesty do Francie, Lenka se naprosto vcítila do mého myšlení a potřeb a dokázala vystihnout jednoduchým a trefným sloganem přesně to, o co mi šlo: přiblížit francouzštinu všem, kteří o ni mají zájem, a svým přístupem je zbavit strachu z toho, že je moc složitá. Lence netrvá dlouho vymyslet to, o čem ostatní dlouze mluví a dokola o tom přemýšlejí. Její nápady mají hlavu i vtip. Jsou svěží, jednoduché a přitom velmi chytré. Dlouhodobá spolupráce s Lenkou mi pomáhá posunovat se kupředu a nepřešlapovat na místě.
Jitka Sedlářová
lektorka francouzštiny a pořadatelka poznávacích cest do Francie

Do Sokolské 33 přinesla Lenka Paprok energii a nový koncept vedení přidělených rubrik, který následně ovlivnil fungování celé redakce. Je svědomitá, zapálená, naslouchá ostatním a své nápady dokáže uvádět do života. Brzy se stala jedním z hlavních pilířů redakce. Mimo jiné nám pomohla rozjet sociální sítě a účinný guerilla marketing, díky kterému jsme získali nové čtenáře a vstoupili do širšího povědomí. I já jsem v Lence našel profesní vzor — je kreativní, nezůstává v jednom proudu, je stále v pohybu a hledá nové cesty, jak čtenáře, resp. posluchače a diváky zaujmout. Přesto je otevřená kritice a dále na sobě pracuje.
copywriter a rešeršér

S Lenkou se pracovně potkáváme už od dob vysokoškolských studií. Prošly jsme spolu několika redakcemi – firemními novinami i zpravodajstvím Českého rozhlasu, a dále se setkáváme v rámci konzultací některých projektů. Na Lence jsem vždy obdivovala její píli, vysoké pracovní nasazení a nekonečně pozitivní přístup k řešení úkolů. Jsem vděčná, že s ní mohu spolupracovat a inspirovat se její profesionalitou.
copywriterka
Po Lence jsme potřebovali oživit a přepracovat část titulků na webu. Vše bylo splněno na jedničku. Spolupráce byla rychlá a jednoduchá. Mohu doporučit!
Martin Šimek
provozovatel cestovní kanceláře Radynacestu.cz
Spolupráce s Lenkou na sloganu pro novou značku sportovního odvětví „Česká házená – Czech Handball“ pro nás byla velice přínosná. Její přístup je profesionální a i když jsme nakonec nepoužili slogan přesně ve znění, které navrhovala, z jejích návrhů jsme čerpali a opodstatňují náš finální výběr. Lenčin způsob práce a tvorby sloganů má vnitřní princip, řád a smysluplná pravidla. Určitě bych si spolupráci s Lenkou zopakoval.
Daniel Novotný
ředitel marketingu Českého svazu házené
Na doporučení od Michelle Losekoot jsme u Lenky poptali balíček pěti variant claimu pro náš internetový obchod pro vaření a stolování. Nutno říci, že výsledek jsme chtěli do týdne. I když jsme se nakonec museli vydat jinou cestou claimu, Lenka splnila zadání: výstup odevzdala včas — a byl naprosto profesionální. Z výsledku naší spolupráce jsem stále nadšená, dva claimy byly mými jasnými favority. Lenka umí vystihnout pravou podstatu značky a zformulovat ji do jedinečného slovního spojení. Spolupráce pro mě byla 100% hodnotná a ráda ji doporučím.
Zuzana Brečanová
marketing director
Naše společnost uzavřela smlouvu s předním relaxačním centrem ve Frýdlantu n. O. a stala se jeho generálním sponzorem. Hledali jsme pro toto spojení vhodný slogan, který by vyjádřil vztah sportu s naší firmou, přestože naše činnost se sportem nijak nesouvisí (jsme slévárna). Po několika týdnech, kdy se nám ani jeden z našich návrhů nelíbil, jsme oslovili Lenku, aby pro nás zkusila vytvořit nějaké návrhy. Během týdne jsme jich dostali možná 30, z nichž každý byl lepší než ty, které jsme pracně vymýšleli my sami. Nakonec jsme si vybrali slogan, který byl podle našeho názoru i autorčina doporučení nejlepší: „Prostě ve formě“ — Lenčin slogan je nedostižný, to se jí fakt povedlo! A nás to stálo tak málo :-) Myslím, že podobných, ne-li lepších nápadů má v zásobě milion. Slogan používáme dodnes, a to nejen ve spojení s relaxačním centrem. Lenku jsme pak využili ještě několikrát: Natočila zvukovou zprávu pro Český rozhlas, nebo napsala výborný článek a zařídila jeho vydání v regionálních médiích.
Ing.Tomáš Farný
technický ředitel a člen představenstva slévárny Giff, a.s.
Kdo si myslí, že umí všechno na světě, ten se šeredně mýlí! Je těžké uvědomit si to. Pak se objeví Lenka a je po starosti. Zdravý a nestranný pohled na slogan nám poskytla právě ona. Monitoring našich aktivit a její kreativita vyústila ve slovní vyjádření něčeho, co cítíme dlouho. Slogan, který nás vystihuje a podporuje služby, které nabízí knihovny. Nebojte se oslovit odborníka!
Andrea Peříková
PR oddělení Knihovny města Ostravy
Mé zadání pro Lenku bylo vymyslet vhodný název pro náš projekt, který by ho nejen vystihoval, ale byl také jedinečný a chytlavý. Vše proběhlo dle dohody, termíny byly dodrženy a kreativní návrhy včas dodány včetně bonusů. Moc děkuji Lence za její práci, ochotu a příjemné profesionální jednání. V případě potřeby se na ni opět ráda obrátím.
Petra Tošovská