Náš podcast vydáváme na YouTube a Spotify. Odebírat jej ovšem můžete i přes SoundCloud, RSS, Apple iTunes, Audiotéku, Audiolibrix a další platformy.
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
Michal Molčan neměl kapitál na to, aby si jako 18letý kluk otevřel vlastní pražírnu nebo kavárnu, a tak založil alespoň časopis Standart o kávě. A že to byla trefa do černého dokazuje třeba to, že má dneska několik jazykových mutací, najdete ho v 80 zemích a získal taky ocenění za nejlepší kávový magazín na světě.
„V prvních měsících jsem sám chodil po kavárnách v Berlíně a Budapešti s pár kusy v ruce a ptal se, co byste řekli na takový pěkný časopis o kávě? Je perfektně udělaný a byli bychom rádi, kdybyste ho tady prodávali. Tady je moje vizitka a email, dohodneme se,“ říká Michal v rozhovoru s Robertem Vlachem.
Sledujte na našem podcastu či YouTube:
Otto Bohuš má tajemství. Stojí za jeho osobní značkou a teď se rozhodl, že je čas ho odhalit — a spolu s ním i další okamžiky a zjištění, které ho dovedly až k pozici nejznámějšího českého copywritera: „Kdyby mi někdo před 10 lety řekl to, co já teď řeknu vám, tak by mi to možná ušetřilo dost času a energie. A možná by mi to zkrátilo cestu k tomu byznysu, který mám teď.“
Sledujte na našem podcastu či YouTube:
Pavel Luska rozhodně nemá tuctovou profesi, je totiž expert na telekomunikační systémy a klientům pomáhá snadněji a rychleji komunikovat uvnitř firmy i navenek se zákazníky. Pod názvem Linka pro klienty provozuje vlastní systém a za téměř 20 let v oboru si vybudoval velmi dobré jméno, které ho mj. dovedlo až k zakázkám pro firmy v Austrálii.
„Moje podnikání je o spojení komunikace mezi dvěma body, ať už jsou to dva lidé nebo call centrum a volající člověk,“ říká Pavel v rozhovoru s Robertem Vlachem.
Sledujte na našem podcastu či YouTube:
Kristýně Klímové chyběly rozhovory s tvůrčími ženami a tak je před rokem začala natáčet jako svůj podcast O kousek blíž. Celkem vydala už 34 dílů, tady jsou tři nejnovější — příjemná a hluboká povídání o práci, ženskosti a dalších tématech:
Odemykáme pro vás vytúrovanou přednášku z našeho archivu. Jindřich Fáborský podniká stylem, který vás na žádné škole nenaučí. Sám říká, že není systematický stratég a dost se rozhoduje v reálném čase. Rád improvizuje a nebojí se velkých výzev jako třeba pořádání Marketing Festivalu, jedné z nejlepších marketingových konferencí v Evropě, ecommerce veletrhu Reshoper nebo unikátního studijního programu Digisemestr pro budoucí digitální marketéry.
Dynamický styl podnikání vyznává možná i proto, že miluje motorky a jako koníček o nich natáčí skvělá videa. Přímočaře a bez příkras mluví o svém podnikání i v této jedinečné přednášce, kterou pojal jako projížďku od svých podnikatelských začátků po projekt, který byl v době natáčení právě ve fázi vzniku — vzdělávací videoportál Digisemestr Online.
Sledujte na našem podcastu či YouTube:
Barbora Baronová tvoří krásné a unikátní knihy – obsahem i zpracováním, které na dálku neoceníte, musíte si je prostě osahat. Jako autorka už jich napsala 8 a za publikaci Intimita dokonce získala prestižní Magnesii Literu. Dalších 12 knih pak vydala coby nakladatelka ve svém vlastním Nakladatelství wo-men, které se zaměřuje na literární dokumenty.
„Nastavila jsem specifický model. Knížky, které se vyprodají, už nedotiskávám. Nechci zatěžovat svět nadprodukcí. Je to možná málo byznysové, ale pro mě je i ekologičnost toho provozu hodně důležitá,“ říká Bára v rozhovoru s Robertem Vlachem.
Sledujte na našem podcastu či YouTube:
Digitální nomádi mezi vámi nejspíš ocení tento tip na výjimečný nový podcast: Strong Sense of Place produkují dva Američané žijící v Česku a každá epizoda představuje 5 skvělých knih odehrávajících se na určitém místě — v Praze, Mexiku, Japonsku, nebo třeba v restauracích. Vybrané knihy jsou opravdu dobré a autoři se vyhýbají všem spojlerům. Na své další pracovní cestě tak možná budete mocí objevovat nové destinace i z jejich literární stránky.
Jindra Fáborský doporučuje nové studio Podcastroom v Praze, které si můžete pronajmout na profi natáčení svého podcastu nebo vlogu. Nabízí k němu i kompletní vybavení včetně mikrofonů, kamer, světelné techniky a taky profi obsluhu a střih finálního souboru.
Přední český grafický designér Lumír Kajnar v novém podcastu ADC Kitchen — pracoval mj. na logu pro Českou pojišťovnu, Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně nebo AVG, získal několik ocenění, spolupracuje s Hospodářkami a Deníkem N… A teď v rozhovoru rekapituluje své začátky, cestu na volnou nohu a taky postupnou tvorbu vlastního brandu.
Přejeme příjemný poslech na Spotify:
Odemykáme pro vás jednu z nejlepších přednášek v našem archivu. Radek Hrachovec je přední český konzultant — expert na věrnostní marketing, tvůrce průkopnického zákaznického programu Baťa klub a člen poroty prestižní soutěže The Loyalty Magazine Awards. Tentokrát se ale výjimečně zaměřil na ožehavé téma všech freelancerů: Jak získávat nové klienty?
Sledujte na našem podcastu či YouTube:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.