Na základě dlouhodobé spolupráce mohu pana Hyráka doporučit. Oblast internetového marketingu dokonale nejen ovládá, ale kreativně uplatňuje v praxi. Velmi pozitivní zkušenosti mám ze seminářů, kdy tuto problematiku dokáže srozumitelně, logicky a poutavě objasnit i amatérům.
Rychlé jednání, průhledná pravidla spolupráce ujasněná předem, pochopitelná vysvětlení odborných pojmů a systémů i laikům.
Pan Zbyněk Hyrák pro nás provedl nastavení nástroje Google Analytics a posléze i obecnou analýzu dat našeho e-shopu. Jeho práce nám přinesla spoustu podnětů pro vylepšení obchodu a následně i vylepšení konverzního poměru. Se spoluprací počítáme i do budoucna.
Panu Hyrákovi děkujeme za skvěle odvedenou práci! Nastavení PPC kampaní a nástroje Google Analytics proběhlo na profesionální úrovni. Jednalo se o kampaně ve slovenském jazyce, což překladem mírně komplikovalo práci, ale pan Hyrák vše vyřešil rychle a odborně. Doporučujeme! Výsledky práce pana Hyráka nám významně zvýšily počet potencionálních zákazníků.
S panem Hyrákem se velmi dobře spolupracuje, má dobré analytické myšlení a mnohdy přispěje dobrou úvahou nad daným problémem. Jakmile se domluvíte odvede práci na 100 % v krátkém časovém termínu.
Zbyňka jsem původně oslovil s realizací PPC kampaní pro můj nový e-shop. Během realizace neustále komunikoval jak přes e-mail, Facebook, tak klidně i přes telefon, když bylo potřeba. Ačkoliv jsem si „objednal“ jen PPC, Zbyněk ochotně pomohl i v ostatních oborech a dal mi cenné rady k marketingu, které přesahovaly původně domluvené služby a moc mi pomohly. Díky Zbyňku, těším se na další spolupráci.
Kdo si někdy sám, bez jakýchkoliv předchozích zkušeností, vyzkoušel nastavení PPC reklam, v našem případě Google Ads, tak ví, že bez profesionální pomoci je to v podstatě nemožný a frustrující úkol. Proto jsme velmi rádi, že jsme se nakonec obrátili na pana Hyráka, který je v problematice skutečným odborníkem. Reklamní sestavy nastavil tak, že nám přináší více prokliků za méně peněz a naše frustrace konečně skončila. Po této zkušenosti jsme se rozhodli pro další spolupráci, i v oblasti úpravy webových stránek, v oblasti řešení SEO a online marketingu vůbec. Pan Hyrák je nejen ve svém oboru profesionál, ale v jednání s klientem aplikuje zejména osobní a přátelský přístup, který je pro nás, vedle profesionality, velmi důležitým kritériem při výběru obchodních partnerů. Služby pana Hyráka se skutečně vyplatí, vynaložené náklady se rychle vrátí. Jednoznačně doporučujeme.
Pan Zbyněk Hyrák nám přišel poskytnout konzultaci ohledně Google Analytics. Srší z něj zájem a nadšení oborem, jeho nadšení je nakažlivé. Za mě profesionál a inteligentní člověk, který ví, co dělá.
Na Zbyňka se pravidelně obracím s dotazy na webovou analytiku a PPC reklamu, když potřebuji radu skutečného profesionála. Proto jsem ho jako organizátor GBG pozval, aby přednášel pro naše členy v Brně. Školení bylo sice Google Analytics pro začátečníky, přesto na vysoké úrovni lektora. A od začátečnických informací jsme se hravě přesunuli k odbornějším tématům, které zajímala účastníky. Snadno se na tuto vlnu přeladil a odpovídal na všestranné dotazy. Od nejdůležitějších metrik přes tabulky, grafy, výpočty konverzí. Vše názorně ve slidech s komentářem nebo přímo v rozhraní Google Analytics. Mě především zaujalo téma nejčastějších chyb v interpretačních metrikách, kde jsem si dost věcí ujasnil. Ohlasy na toto školení byly vynikající a účastníci mají zájem i o další školení, na které se moc těším jak já, tak členové GBG Brno, kteří si o něj v dotazníku sami řekli. Pokud chcete skutečně rozumět tomu, proč lidé k vám na web nebo e-shop chodí, co je tam zajímá, proč něco kupují a něco ne. Či naopak proč z některých stránek okamžitě odcházejí. Školení Zbyňka Hyráka mohu jen doporučit. Pokud na to nemáte čas, hlavu, nebo vás analytika nebaví, proto pečlivě vybíráte externího analytika, tak jako expert z oboru ICT mohu jeho služby skutečně doporučit. Svoji práci vždy odvádí na 110 %. Ještě bych rád doplnil, že se velmi často setkávám s tím, že je analytika u webu více než podceňovaná. Přitom je to stejně důležitá jako PPC, SEO, copywriting, sociální sítě a další disciplíny webového marketingu. Při správném propojení a pochopení těchto mocných nástrojů dává majiteli webu ucelený přehled, co se ve výše zmíněných disciplínách děje, co přináší zisk a naopak kde vyhazuje peníze komínem. Bez ní jsou investice do reklamy na webu velmi často zbytečně vyhozené peníze.
Spolupráce s panem Hyrákem byla pro nás přínosná. Ze získaných dat můžeme nyní lépe analyzovat naše výsledky a lépe se rozhodovat, kam do online marketingu investovat a kam nikoliv. Jsme začínající malý eshop, pro který pan Hyrák sestavil unikátní nabídku, šitou nám na míru. Vždy bylo možné ho kontaktovat, komunikace byla profesionální a promptní. Co se týče interpretace dat, vždy dokázal vše vysvětlit i nám „online začátečníkům“. Spolupráci mohu tedy doporučit i za začínající eshopy.