Vybíráme pro vás to nejzajímavější ze stovek českých i zahraničních zdrojů a vydáváme také spoustu vlastního obsahu. Připravují Dan Šácha a Robert Vlach. Dobré tipy vítány.
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
Konferenční sezóna v plném proudu. Pokud pracujete v gastronomii, nebo dokonce přímo s kávou, nenechte si letos ujít listopadovou Wave Coffee Conference 2019, kterou pořádají Petra Střelecká a Adam Obrátil v legendární brněnské kavárně Industra Coffee.
Akce pro všechny baristy, kavárníky a milovníky kávy má opět vynikající lineup řečníků včetně Jezevec Petr Pouchlý a Michelle Losekoot, spoluautorky novopečeného bestselleru Jak na sítě. Zbývá jen nasednout na vlnu a nechat se unášet kávovými výpary.
Jak na sítě je 1. původní česká kniha o skutečně profesionální správě sociálních sítí. Její autorky Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot pořádají už léta stejnojmenné školení Jak na sítě, samy jsou na volné noze a patří k nejvyhledávanějším expertkám v oboru. Tutový knižní tip a nejspíš i další velký bestseller pro Melvil.
Grafička Naďa Moyzesová a její cesta k (božímu) nápadu. Co ta vaše, máte to podobně?
Naše členka, lektorka pro rukodělné podnikání a autorka projektu Tvůrci v praxi Bohdana Goliášová právě získala ocenění Živnostník roku 2019 v Jihomoravském kraji. Společně s dalšími vítězi tak postupuje i do celorepublikového finále, které proběhne 12. prosince v Praze. Gratulujeme!
„Postupem let se kolem mě nabalila několikatisícová komunita rukodělných tvůrců a já jsem se stala jakousi jejich neoficiální mluvčí. A protože tvůrci to v podnikání nemají jednoduché, založila jsem pro ně vzdělávací platformu Tvůrci v praxi.“
PS: Už brzy začneme na videoblogu vydávat sérii rozhovorů právě s rukodělnými tvůrci, kterou pro nás Bohdana moderovala.
Filip Molčan je programátor, založil několik IT společností, rok strávil v Silicon Valley. Svůj byznys teď ale dělá primárně z malé roubenky v Českém Švýcarsku a pro Forbes Česko nedávno popsal svůj přístup k digitálnímu minimalismu.
„Můžete si samozřejmě říci, že do toho půjdete mnohem drsněji, smažete všechny sociální sítě, chytrý telefon vyměníte za hloupý a místo e-mailů začnete posílat koresponďáky. Realita je ale taková, že bez technologií se většině z nás funguje velice nepohodlně. Proto se zkuste zaměřit na ty technologie, které vám opravdu přinášejí zásadní vylepšení vašeho života. Mně to zabralo.“
Braňo Frk se po úspěšné kariéře v akademické sféře poměrně nedávno přesunul z Prešova do Prahy a na volnou nohu, jak ale vysvětluje, byl to přechod logický a pozvolný. Sám o sobě mluví jako o „learning designerovi“, což je téma ve střední Evropě poměrně nové – pomáhá designovat vzdělávací programy a technologie zejména pro firmy.
V našem rozhovoru sdílí nejen řadu zajímavých zkušeností o vlastním byznysu, ale přibližuje i téma nutnosti vzdělávat se celý život, a to smysluplně. Podívejte se taky na jeho firmu Oppus.
Sledujte na našem podcastu či YouTube:
22 těžce vybojovaných, militantně optimistických rad od naší členky Alice Kavkové, za které byste jinde platili buď zlatem, anebo vlastní krví a potem.
22 těžce vybojovaných, militantně optimistických rad, za které byste jinde platili buď zlatem, anebo vlastní krví a potem.
Číst dálRenomovaní realiťáci Michal Souček a Martin Tesárek založili před pár lety ojedinělou profesní iniciativu Makléři Makléřům, jejíž cílem je sdílení zkušeností a podpora profesního a podnikatelského růstu realitních makléřů.
Pomyslným vrcholem sezóny je pak výroční realitní setkání, které pořádají už příští týden 4.–5. října na Jižní Moravě. Program je nabitý, většina přednášek se tentokrát týká realitního marketingu a o podnikání profesionálů bude mluvit Robert Vlach. Pokud jste z oboru, tohle je akce a komunita, jejíž součástí má opravdu smysl být.
Chystáte vlastní web nebo se na nějakém podílíte? Grafický designér Víťa Válka s nimi má velké zkušenosti a v článku píše, jak nad takovým novým webem přemýšlet, aby doslova uhranul klienty jedním pohledem.
„Samotná esence, smysl vaší propagace, je přesvědčit ostatní, že na vaši značku (firmu, jméno, produkt) nemají nikdy zapomenout.“
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.