Videa k tématům kolem podnikání na volné noze

Vybíráme pro vás to nejzajímavější ze stovek českých i zahraničních zdrojů a vydáváme také spoustu vlastního obsahu. Připravují Dan Šácha a Robert Vlach. Dobré tipy vítány.

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Zobrazuji č. 371-380 z 458 novinek v kategorii

Podnikání je jízda

Odemykáme pro vás vytúrovanou přednášku z našeho archivu. Jindřich Fáborský podniká stylem, který vás na žádné škole nenaučí. Sám říká, že není systematický stratég a dost se rozhoduje v reálném čase. Rád improvizuje a nebojí se velkých výzev jako třeba pořádání Marketing Festivalu, jedné z nejlepších marketingových konferencí v Evropě, ecommerce veletrhu Reshoper nebo unikátního studijního programu Digisemestr pro budoucí digitální marketéry.

Dynamický styl podnikání vyznává možná i proto, že miluje motorky a jako koníček o nich natáčí skvělá videa. Přímočaře a bez příkras mluví o svém podnikání i v této jedinečné přednášce, kterou pojal jako projížďku od svých podnikatelských začátků po projekt, který byl v době natáčení právě ve fázi vzniku — vzdělávací videoportál Digisemestr Online.

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Intuice v ilustrátorském byznysu

Kluci z Kreativních Kreatur Michael Petrus a Tomas Sobel si do posledního streamu pozvali Ilonu Polanski, polovičku ze známého ilustrátorského dua Tomski&Polanski. Můžete si pustit záznam rozhovoru o intuici, budování kariéry, ale taky trendech a budoucnosti ilustrace.

Přejeme příjemný poslech na YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak podniká nakladatelka

Barbora Baronová tvoří krásné a unikátní knihy – obsahem i zpracováním, které na dálku neoceníte, musíte si je prostě osahat. Jako autorka už jich napsala 8 a za publikaci Intimita dokonce získala prestižní Magnesii Literu. Dalších 12 knih pak vydala coby nakladatelka ve svém vlastním Nakladatelství wo-men, které se zaměřuje na literární dokumenty.

„Nastavila jsem specifický model. Knížky, které se vyprodají, už nedotiskávám. Nechci zatěžovat svět nadprodukcí. Je to možná málo byznysové, ale pro mě je i ekologičnost toho provozu hodně důležitá,“ říká Bára v rozhovoru s Robertem Vlachem.

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak získat nové klienty

Odemykáme pro vás jednu z nejlepších přednášek v našem archivu. Radek Hrachovec je přední český konzultant — expert na věrnostní marketing, tvůrce průkopnického zákaznického programu Baťa klub a člen poroty prestižní soutěže The Loyalty Magazine Awards. Tentokrát se ale výjimečně zaměřil na ožehavé téma všech freelancerů: Jak získávat nové klienty?

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak podniká šperkařka

Anna Monsterance je česká šperkařka a drátenice, která prorazila taky v Německu. Od výroby náušnic pod stovku se vypracovala ke šperkům za několik tisíc a hlavně o její sérii dračích očí je obrovský zájem. Rozhovor, který s Annou vedla Bohdana Goliášová, je mimochodem i taková cesta časem o deset let vpřed, protože mj. ukazuje, jak by se mohl český trh do budoucna proměnit směrem k lepšímu ohodnocování rukodělné práce.

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak podniká brašnář

Jakub Jarolím má malou dílnu, kde šije špičkové kožené doplňky, tašky, batohy, kabelky. Jednu sérii teď udělal i se světovým jazzmanem Laco Deczim. Jeho značka se jmenuje Eggo a protože původně vystudoval antropologii, drží si spojení s oborem i tak, že své výrobky pojmenovává podle antropologů (Eggo Malinowski, Eggo Wallace, Eggo Maus a další). V Praze má dneska showroom spojený s dílnou, do které může každý zákazník nahlédnout. A nakoukneme do ní i v rozhovoru, který pro nás moderuje Bohdana Goliášová.

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Nejoblíbenější knihy z Melvilu

Margit Slimáková natočila krátké video o svých nejoblíbenějších knížkách z Melvilu, které si díky ní můžete koupit s 30% slevou včetně freelance bestselleru Na volné noze. Kód MARGIT vám zlevní všechny knihy, eknihy i audioknihy v košíku, do konce ledna.

Přejeme příjemný poslech na YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Výtvarná dílna Matilda

Monika Jankůj je matadorka výtvarných technik. Před patnácti lety založila a dodnes provozuje v Brně výtvarnou a keramickou dílnu Matilda. Zároveň se věnuje vlastní tvorbě — propojuje výrobu keramického nádobí s drátenictvím a smaltováním.

Monika nám prozradí, jak kombinuje prodej výrobků na řemeslných trzích s provozováním výtvarné dílny. Co potřebujete umět na to, abyste dokázali zorganizovat úspěšný výtvarný kurz, a spoustu dalšího know-how z výtvarnického byznysu. Nový díl ze série rozhovorů s podnikajícími rukodělnými tvůrci, který pro nás moderuje Bohdana Goliášová.

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak překonat odpor

Pokud už se pomalu chystáte na výzvy nového roku, rozhovor Marie Forleo a Stevena Pressfielda, mj. autora bestselleru Válka umění, je dobrý nakopávač: „Náš vnitřní Odpor je opravdu ďábelský. Řekl bych, že jeho překonání je mnohem důležitější než talent nebo cokoliv dalšího.“

Přejeme příjemný poslech na YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Copýtko a Pavel Šenkapoun

„Naším cílem není bavit se, může to být vedlejší efekt textu, naším cílem je pomoct zákazníkovi prodat jeho věci.“ Co by to bylo za pořad o copywritingu, kdyby v něm chyběl nejlepší copywriter Pavel Šenkapoun. Je čas to napravit. Vyšla nová epizoda Copýtka.

  • Co pro tebe znamená copywriting?
  • Nakolik nechat klienta zasahovat do textu?
  • Do jaké míry by se měl copywriter rozvíjet v českém jazyce?
  • Jaký je přínos blogování a jiné vlastní tvorby?
  • Popisky produktů v e-shopu, má smysl je tvořit?
  • Jak přistupovat k hodnocení textů jiného copywritera?
  • Do jaké míry nechat do práce promlouvat vlastní ego a vkus?
  • Jaká je nejlepší rada, kterou jsi kdy v copywritingu dostal?

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí