Martin a Kreativní bublina čerpají ze svých zkušeností a nabízejí víc než jen práci obsahové agentury. Jejich strategický náhled kombinovaný s praktickými dovednostmi obsahového marketingu nabízí možnosti využití jejich služeb při zavádění nových procesů, stavbě komunikačních projektů od základu nebo při dlouhodobých aktivitách v rámci externí a interní komunikace. V tomto rozsahu s Kreativní Bublinou spolupracujeme a budeme spolupracovat.
Je nám obrovskou ctí s Vámi spolupracovat. Vaše nápady a realizace nám od počátku pomáhají budovat naši klíčovou oblast, kterou je firemní kultura a vizuální management. Vaše inovátorské myšlenky a to nejen z oblasti grafiky, ale také z oblasti technických řešení jsou pro nás obrovským přínosem a úsporou času. Obrovsky si také ceníme vaší skvělé a rychlé komunikace. Od počátku jste se proto stali naším nepostradatelným partnerem.
Kvalitní a účinná PR tvorba vyžaduje perfektní znalost prostředí. Právě Kreativní bublina tuto zásadní vlastnost splňuje, a proto se na ně můžeme ve všech ohledech spolehnout. Z jednorázové zakázky tak vznikla mnohaletá spolupráce, se kterou počítáme i v budoucnu. Samostatnost, preciznost, rychlost a zaměření na cílovou skupinu už je jen třešničkou na dortu.
Kreativní bublina nám pomáhala s texty na nový web pivnietikety.cz. Chtěli jsme k našim klientům promluvit řečí, která je blízká jejich oboru i srdci. Bublina nám vyšla ve všem vstříc, pružně se přizpůsobila a dodala výsledek, se kterým jsme spokojení.
S Martinem spolupracuji již druhým rokem, kdy jsme spolu vytvářeli vize nové společnosti. Jako další projekt jsme tvořili náborové video. Martin je velmi komunikativní, ochotný a je na něj spoleh, což si cením nejvíce. Každopádně jej doporučuji.
S Martinem a marketingovou agenturou Kreativní bublina spolupracujeme již sedmým rokem. Naše spolupráce spočívá v komplexní realizaci firemního magazínu Umění pohybu, v komunikaci s novináři a zajišťování PR článků do vybraných médií. Na Martinovi oceňujeme především flexibilitu, kreativního ducha a výbornou znalost naší společnosti, což je obrovskou výhodou. Komunikuje se zaměstnanci napříč celým holdingem a přichází s novými nápady, abychom se společně posouvali dále. Martin se již prakticky stal plnohodnotným členem našeho interního marketingového týmu.