Pro všechny v týmu byl ten workshop dost přínosný a často i oči-otevírající. Pomohl jsi nám si “znovu najít” to co je důležité a uvědomit si, že i když se nám to v tom běžném provozu ztrácí. Zvládl jsi nás hezky facilitovat a hlavně vnášet do našich diskuzí expertní pohled a challengovat nás a pushovat nás trochu dál. Každý z nás si z toho odnesl nějakou věc, která s ním zůstala rezonuje dál. Takže moc děkujem!
Pavel Cahlík je fakt profík, který předá neskutečnou hodnotu. Hrozně se mi líbilo, jak mě, mé cíle a vize vyslechl a pak na ně reagoval. Ví co dělá a jeho zkušenosti mluví za vše. S Pavlem jsem neskončil, vidím to na pravidelné cally, ze kterých si vždy vezmu maximum! Pavle, ještě jednou moc díky! Rád jsem tě poznal, jsi fakt borec a těším se na další call! Všichni, kdo tohle čtou – neváhejte kontaktovat Pavla a posuňte svou značku zase na další level.
Díky Pavlovi jsem dokázal jasně definovat svou značku, ne jak ji chci, ale jak ji potřebuji aby dlouhodobě fungovala. Pavel jde při tvorbě brandu hodně do hloubky. Že budeme řešit cílovku, službu atd.. mi bylo jasné, ale že ho zajímaly cíle, jak moc se chci lišit od konkurence, dopad rebrandu na spolupráce, jak to cítím, jestli to sedí k mé osobnosti, jak to mají vnímají moji zákazníci a jak by mě měli vnímat nový zákazníci, které chci mě velmi překvapilo. Ale nejvíc se mi líbilo, že první výstup není finální a že tak být musí, protože je odborník. Naopak, Pavel vás s tím konfrontuje a doslova z vás tahá co vám nesedí, co je potřeba změnit atd. Když jsem se ptal na smysl, tak odpověď byla, že když to udělá podle “příruček” a sebe nebudu značku správně vnímat a nebudu to já. Zároveň vám i řekne, že tohle není konec, stejně jako firma tak i značka se časem vyvíjí a je potřeba na ní pracovat. Po cca 3 letech od první spolupráce nás čeká další kolo.
Výsledkem byl dokument, ze kterého pro mě vzešla spousta úkolů. Což mě trošku šokovalo a zároveň příjemně překvapilo. Samozřejmě jsem naivně čekal, že bryndák rovnou vystřelí, co máme dělat a ideálně to rovnou udělá. Naopak z toho vylezlo, co všechno musím udělat já a já měl spoustu témat k zamyšlení a práce pro dalších několik lidí. Ve finále byl samozřejmě výsledkem parádní rozjezd značky která se teď cca po roce už dostala do podvědomí lidí, což mi přijde jako skvělý výsledek. Na základě Pavlova doporučení jsme nastavili strategii, nechali si zpracovat novou vizuální identitu, začali pracovat na sociálních sítích a prezentovat se podle strategie, kterou jsme s Pavlem vymysleli. Na konferencích nás teď lidé potkávají a říkají nám, že už nás znají, že nám to jde dobře a že jsme jiný. A to jsem chtěl. Dokonce jsem se už setkal s tím, že jedna holka na stánku předstírala, že nás zná. Připadalo mi to, jako by fejkovala orgasmus.