Vybíráme pro vás to nejzajímavější ze stovek českých i zahraničních zdrojů a vydáváme také spoustu vlastního obsahu. Připravují Dan Šácha a Robert Vlach. Dobré tipy vítány.
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
„Jestli někdy začít s podcastem, tak právě teď,“ říká Eliška Vyhnánková v přednášce pro náš think-tank, kde nás vzala do zákulisí tvorby svého podcastu Jak na sítě — navazujícího na stejnojmenný knižní bestseller.
Sledujte na našem podcastu či YouTube:
Newslettery jsou nové podcasty a Martin Kavka, který se věnuje projektům Newslettery.cz a Blogletter.cz, měl o nich vyčerpávající přednášku pro náš think-tank.
„Jestli budete dělat newsletter, šetřete lidem čas a dávejte jim cenné informace. Všichni máme zahlcené inboxy a chceme tam jenom perly.“
Sledujte na našem podcastu či YouTube:
Chtěli byste na volné noze pracovat o něco víc do Evropy a do světa? Tak speciálně pro vás je rozhovor, který udělali Robert Vlach a Karel Dytrych — mj. o komunitě Freelancing.eu a mezinárodní (spolu)práci freelancerů.
Centrum kreativních průmyslů a podnikání UPPER připravilo sérii bezplatných webinářů a příští týden startuje první ze čtyř dílů s naším členem, ilustrátorem Michaelem Petrusem.
Jak na to, když chcete svůj příběh nebo téma dostat do novin a časopisů? Doporučení a tipy dává v novém rozhovoru, novinářka a publicistka s 18letou praxí Judita Matyášová.
„Není nic horšího, než hodit návnadu, novinář se chytne a řekne: Tak já bych to potřeboval do zítřejšího vydání, a vy teprve řešíte: Ty jo, měl bych sehnat fotky! Tímhle novináře leda popudíte a odradíte ho od další spolupráce.“
Už jste stihli naskočit na novou sociální síť Clubhouse? Eliška Vyhnánková k němu dnes připravila výborné shrnutí — o co vlastně jde a proč by vás to (ne)mělo zajímat.
„Pokud si místnosti vybíráte správně, v každé zazní nějaká zajímavá informace. Máte možnost poslouchat myšlenky lidí, jejichž názorů si vážíte (nebo vás prostě baví). Myšlenky nefiltrované předpřipravenou řečí na konferenci nebo v rozhovoru. O to hodnotnější.“
Jak prodávat bez manipulace? Madla Čevelová v tomto článku píše:
„Různé nátlakové a manipulativní techniky mají v marketingu dlouhou historii. Řada lidí a firem na nich staví dodnes. Na druhé straně potkávám spoustu volnonožců a živnostníků, kteří raději o své značce, službách a výrobcích vůbec nemluví, aby se jimi někdo náhodou necítil manipulován. Podle mě existuje třetí cesta: autentický marketing.“
Alice Kavková podniká ve výrobě retroher a za sebou má „fakt hafo mediálních zářezů“. Své zkušenosti teď sepsala v článku — 15 tipů, jak zvládnout mediální výstupy.
„Proč vlastně tolik stát o mediální výstupy? No protože je to mnohem menší práce a stojí to mnohem míň peněz než budovat značku a za všechno platit, platit, platit. Buďte skvělí, dělejte skvělý věci a novináři si vás najdou.“
„Nemůžete-li uzavírat zakázky osobně, přichází na řadu starý dobrý email. Tato tři základní pravidla vám umožní jednání výrazně zefektivnit a zrychlit,“ píše Robert Vlach v novém blogu Na volné noze.
Petr Handlíř je nejen náš člen, ale hlavně špička ve výkonnostním marketingu. Na volné noze je přes rok a půl a teď o něm píše Forbes Česko.
„Výkonnostní marketing je o tom umět lidem vydělat peníze. Nezáleží na počtu lajků ani dosahu. Buď klient vydělá, a nebo svou práci děláte špatně. V tom je to férové.“
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.