Osobní marketing a marketingové strategie pro freelancery

Vybíráme pro vás to nejzajímavější ze stovek českých i zahraničních zdrojů a vydáváme také spoustu vlastního obsahu. Připravují Dan Šácha a Robert Vlach. Dobré tipy vítány.

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Zobrazuji č. 51-60 z 80 novinek v kategorii

Jak začít podnikat jako kreativec

Centrum kreativních průmyslů a podnikání UPPER připravilo sérii bezplatných webinářů a příští týden startuje první ze čtyř dílů s naším členem, ilustrátorem Michaelem Petrusem.

  • 23.2 / Jak začít podnikat na volné noze jako kreativec, jaká jsou rizika a na co se připravit?
  • 2.3. / Jak vyjednávat o ceně a kdy dávat slevy?
  • 9.3. / Jak navazovat kontakty a jak je důležitý networking (a vlastní portfolio)
  • 16.3. / Jak vybudovat tým freelancerů – Proč pracovat v týmu a proč ne?
Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Jak se dostat do novin a časopisů

Jak na to, když chcete svůj příběh nebo téma dostat do novin a časopisů? Doporučení a tipy dává v novém rozhovoru, novinářka a publicistka s 18letou praxí Judita Matyášová.

„Není nic horšího, než hodit návnadu, novinář se chytne a řekne: Tak já bych to potřeboval do zítřejšího vydání, a vy teprve řešíte: Ty jo, měl bych sehnat fotky! Tímhle novináře leda popudíte a odradíte ho od další spolupráce.“

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Clubhouse — Nová sociální síť

Už jste stihli naskočit na novou sociální síť Clubhouse? Eliška Vyhnánková k němu dnes připravila výborné shrnutí — o co vlastně jde a proč by vás to (ne)mělo zajímat.

„Pokud si místnosti vybíráte správně, v každé zazní nějaká zajímavá informace. Máte možnost poslouchat myšlenky lidí, jejichž názorů si vážíte (nebo vás prostě baví). Myšlenky nefiltrované předpřipravenou řečí na konferenci nebo v rozhovoru. O to hodnotnější.“

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Jak prodávat bez manipulace

Jak prodávat bez manipulace? Madla Čevelová v tomto článku píše:

„Různé nátlakové a manipulativní techniky mají v marketingu dlouhou historii. Řada lidí a firem na nich staví dodnes. Na druhé straně potkávám spoustu volnonožců a živnostníků, kteří raději o své značce, službách a výrobcích vůbec nemluví, aby se jimi někdo náhodou necítil manipulován. Podle mě existuje třetí cesta: autentický marketing.“

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

15 tipů jak zvládnout mediální výstupy

Alice Kavková podniká ve výrobě retroher a za sebou má „fakt hafo mediálních zářezů“. Své zkušenosti teď sepsala v článku — 15 tipů, jak zvládnout mediální výstupy.

„Proč vlastně tolik stát o mediální výstupy? No protože je to mnohem menší práce a stojí to mnohem míň peněz než budovat značku a za všechno platit, platit, platit. Buďte skvělí, dělejte skvělý věci a novináři si vás najdou.“

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Sjednávání zakázek emailem

„Nemůžete-li uzavírat zakázky osobně, přichází na řadu starý dobrý email. Tato tři základní pravidla vám umožní jednání výrazně zefektivnit a zrychlit,“ píše Robert Vlach v novém blogu Na volné noze.

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

O výkonnostním marketingu

Petr Handlíř je nejen náš člen, ale hlavně špička ve výkonnostním marketingu. Na volné noze je přes rok a půl a teď o něm píše Forbes Česko.

„Výkonnostní marketing je o tom umět lidem vydělat peníze. Nezáleží na počtu lajků ani dosahu. Buď klient vydělá, a nebo svou práci děláte špatně. V tom je to férové.“

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Jak neusnout na vavřínech

Madla Čevelová v článku píše, jak v podnikání neusnout na vavřínech:

„Většina podnikatelů vnímá marketing jako způsob, jak získat nějaké klienty. Takže se mu věnuje zejména na začátku. Ve chvíli, kdy už se ve svém oboru stanete známými, klientů máte dostatek a diář se vám plní na několik týdnů dopředu, jde propagace stranou. Ale dává to takhle smysl?“

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Madla Čevelová — Osobní značka

Madla Čevelová se v novém článku zaměřila na tři aspekty budování autentické osobní značky, o kterých se zase tak často nepíše:

„Když se řekne značka, dost možná se vám jako první vybaví logo. Jenže člověk, který podniká pod svým vlastním jménem na volné noze, většinou žádné logo nepotřebuje. Pokud ho má, většinou je za tím stejný příběh. Dělal si web na šabloně a do levého horního rohu neměl co dát…“

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Jak získat více lepších klientů

„Skvělá práce není zárukou toho, že získáte lepší klienty a víc peněz,“ píše Ondra Ilinčev v novém článku a ukazuje systém, který mu pomáhá generovat poptávky od ideálních potenciálních klientů.

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí