Osobní marketing a marketingové strategie pro freelancery

Vybíráme pro vás to nejzajímavější ze stovek českých i zahraničních zdrojů a vydáváme také spoustu vlastního obsahu. Připravují Dan Šácha a Robert Vlach. Dobré tipy vítány.

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Zobrazuji č. 51-60 z 88 novinek v kategorii

Nemovitosti prodává dobrý text

Jak mohou dobré texty podpořit prodej nemovitosti? Náš člen, realitní makléř Michal Souček soustavně podporuje růst celého oboru a v tomhle článku ukazuje, jak přemýšlí o psaní a proč jde o důležitý prodejní nástroj — nejen v realitách.

„Jsem přesvědčený o tom, že psané slovo je vůbec největší kalibr v situaci, kdy cokoliv prodáváte. A zejména při prodeji (a pronájmu) nemovitostí se hodně zapomíná na to, že vám dobře napsaný text vydělá mnohem víc peněz.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Wordless Cartoons: Virtuální galerie

Náš člen, známý český ilustrátor Vojta Jurík alias Vhrsti teď zkouší prorazit ve světě prostřednictvím platformy Patreon. Tvoří tak svou virtuální galerii Wordless Cartoons s obrázky, které nikde jinde neuvidíte. Jak sám píše: „Chci zvedat náladu lidí decentním bezeslovným humorem. Jsem přesvědčený, že zejména v dnešní době je to opravdu potřeba.“

Za pravidelný měsíční příspěvek dostanete přístup k exkluzivním obrázkům a skicám nebo se dokonce můžete stát i jednou z postaviček ve Vojtových kreslených vtipech.

PS: O tzv. kreativní ekonomice a platformách, které umožňují monetizovat obsah, píše v novém článku i The Economist.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Znáte svou cílovou skupinu?

Advokátka a naše členka Ilona Černochová se ve své profesi prosadila se zaměřením na realitní právo. V rozhovoru teď mj. popisuje, jak se o specializaci vlastně rozhodovala i jak se jí podniká bez podpory sociálních sítí: „Čím více máte specifikovanou cílovku, tím větší máte šanci své klienty přitáhnout.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Zákulisí podcastu Jak na sítě

„Jestli někdy začít s podcastem, tak právě teď,“ říká Eliška Vyhnánková v přednášce pro náš think-tank, kde nás vzala do zákulisí tvorby svého podcastu Jak na sítě — navazujícího na stejnojmenný knižní bestseller.

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Budoucnost patří newsletterům

Newslettery jsou nové podcasty a Martin Kavka, který se věnuje projektům Newslettery.cz a Blogletter.cz, měl o nich vyčerpávající přednášku pro náš think-tank.

„Jestli budete dělat newsletter, šetřete lidem čas a dávejte jim cenné informace. Všichni máme zahlcené inboxy a chceme tam jenom perly.“

Sledujte na našem podcastu či YouTube:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Robert Vlach a mezinárodní spolupráce

Chtěli byste na volné noze pracovat o něco víc do Evropy a do světa? Tak speciálně pro vás je rozhovor, který udělali Robert Vlach a Karel Dytrych — mj. o komunitě Freelancing.eu a mezinárodní (spolu)práci freelancerů.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak začít podnikat jako kreativec

Centrum kreativních průmyslů a podnikání UPPER připravilo sérii bezplatných webinářů a příští týden startuje první ze čtyř dílů s naším členem, ilustrátorem Michaelem Petrusem.

  • 23.2 / Jak začít podnikat na volné noze jako kreativec, jaká jsou rizika a na co se připravit?
  • 2.3. / Jak vyjednávat o ceně a kdy dávat slevy?
  • 9.3. / Jak navazovat kontakty a jak je důležitý networking (a vlastní portfolio)
  • 16.3. / Jak vybudovat tým freelancerů – Proč pracovat v týmu a proč ne?
Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak se dostat do novin a časopisů

Jak na to, když chcete svůj příběh nebo téma dostat do novin a časopisů? Doporučení a tipy dává v novém rozhovoru, novinářka a publicistka s 18letou praxí Judita Matyášová.

„Není nic horšího, než hodit návnadu, novinář se chytne a řekne: Tak já bych to potřeboval do zítřejšího vydání, a vy teprve řešíte: Ty jo, měl bych sehnat fotky! Tímhle novináře leda popudíte a odradíte ho od další spolupráce.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Clubhouse — Nová sociální síť

Už jste stihli naskočit na novou sociální síť Clubhouse? Eliška Vyhnánková k němu dnes připravila výborné shrnutí — o co vlastně jde a proč by vás to (ne)mělo zajímat.

„Pokud si místnosti vybíráte správně, v každé zazní nějaká zajímavá informace. Máte možnost poslouchat myšlenky lidí, jejichž názorů si vážíte (nebo vás prostě baví). Myšlenky nefiltrované předpřipravenou řečí na konferenci nebo v rozhovoru. O to hodnotnější.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jak prodávat bez manipulace

Jak prodávat bez manipulace? Madla Čevelová v tomto článku píše:

„Různé nátlakové a manipulativní techniky mají v marketingu dlouhou historii. Řada lidí a firem na nich staví dodnes. Na druhé straně potkávám spoustu volnonožců a živnostníků, kteří raději o své značce, službách a výrobcích vůbec nemluví, aby se jimi někdo náhodou necítil manipulován. Podle mě existuje třetí cesta: autentický marketing.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí