Vybíráme pro vás to nejzajímavější ze stovek českých i zahraničních zdrojů a vydáváme také spoustu vlastního obsahu. Připravují Dan Šácha a Robert Vlach. Dobré tipy vítány.
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
Co teď čte Eliška Vyhnánková, krotitelka sociálních sítí a spoluautorka hvězdného bestselleru Jak na sítě se můžete podívat v tomto videu:
Výborná je i její přednáška Než začneme vytvářet super obsah na sociální sítě.
Sledujte na našem podcastu či YouTube:
Pavlína Louženská a Petra Nulíčková daly dohromady dotazník pro Holky z marketingu, které kvůli CO-VID19 ztratily práci nebo klienty. A zkusí vám pomoct. Odpovědi z dotazníků nasdílí s HR manažery různých firem.
Otto Bohuš má tajemství. Stojí za jeho osobní značkou a teď se rozhodl, že je čas ho odhalit — a spolu s ním i další okamžiky a zjištění, které ho dovedly až k pozici nejznámějšího českého copywritera: „Kdyby mi někdo před 10 lety řekl to, co já teď řeknu vám, tak by mi to možná ušetřilo dost času a energie. A možná by mi to zkrátilo cestu k tomu byznysu, který mám teď.“
Sledujte na našem podcastu či YouTube:
Na klidný dojezd svátečního týdne něco kvalitního k poslechu . Podcast se dvěma top e-commerce konzultanty na volné noze – Lukášem Pítrou a Jirkou Chomátem. Co kluky živí, jak se ke své práci dostali, jak vybírají externí spolupracovníky a hlavně jaké problémy s klienty řeší.
René Nekuda vydal další díl svého podcastu o kreativitě — tentokrát se dvěma hvězdama sociálních sítí. Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot povídají o tom, jak Facebooku a dalším službám nepodlehnout a naučit se je dobře využívat: „Je to nejjednodušší a nejlevnější platforma, jak být v kontaktu se svými zákazníky. Pokud je umíte využívat a máte aspoň minimum marketingového přemýšlení.“
Přejeme příjemný poslech na Spotify:
Jindřich Fáborský spolu s týmem Marketing Festivalu navazuje na úspěšný Digisemestr a spouští nový projekt – online kurz marketingu v e-commerce, do kterého se zapojilo 30 uznávaných profesionálů, ať už je to SEO konzultant Pavel Cody Ungr, advokátka Petra Kristína Dolejšová nebo UX designer Jan Kvasnička.
Přes 25 hodin vzdělávacích videí ve 27 lekcích, které pokrývají e-commerce, copywriting, SEO, remarketing, videoreklamu, právo pro eshopy a další témata. Na české poměry je to rozhodně unikátní projekt a pokud jste neměli příležitost vyrazit na Digisemestr osobně, tohle je dobrá šance. Prvních 200 registrovaných mimochodem může využít výhodnější cenu.
Náš člen, online marketér Daniel Nytra analyzoval 1 milión výsledků vyhledávání z Google a Seznamu a společně s několika zkušenými hosty (Martin Matějka, Dalibor Jaroš a Martin Michálek) k tomu 26. listopadu pořádá bezplatný webinář – zaměří se v něm mj. na to, které parametry webových stránek jsou pro pozice ve vyhledávání zásadní a jaké nástroje se pro kontrolu webu vyplatí využít. Registrovat se můžete na stránce.
Máte na volné noze vlastní web? A je spíše obsahový, nebo prezentační? Madla Čevelová oba typy popsala v novém článku:
„Hlavní rozdíl je v tom, že zatímco na prezentační web je většinou potřeba jinými nástroji přivádět návštěvnost, obsahový ji generuje sám. Jedná se o dva přístupy, z nichž každý má jiné zákonitosti a vyžaduje jinou strategii.“
Tým Marketing Festivalu kolem Jindry Fáborského připravil hodně originální pozvánku na další ročník — skoro hodinový dokument „Making a Marketer“ nejen k akci, protože v něm mj. vystupují plánovaní řečníci, ale hlavně k budoucnosti profese jako takové.
Přejeme příjemný poslech na YouTube:
Senzačně otevřený a vtipný Jindřich Fáborský, dnes pořadatel Marketing Festivalu, o svých začátcích na volné noze (v 16 letech) až k projektům, které dělá dnes. Na think-tanku Na volné noze v Brně na téma Dál a výš, aneb jak nestagnovat a růst v podnikání.
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.